• جمعه / ۷ آذر ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93090704145
  • خبرنگار : 71469

روشن: باید به قلعه‌نویی تبریک گفت!/ استقلال پسرخوانده دارد

روشن: باید به قلعه‌نویی تبریک گفت!/ استقلال پسرخوانده دارد

بازیکن دهه 50 و 60 استقلال می‌گوید باید به امیر قلعه‌نویی تبریک گفت.

بازیکن دهه 50 و 60 استقلال می‌گوید باید به امیر قلعه‌نویی تبریک گفت.

حسن روشن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست دیروز استقلال مقابل ذوب‌آهن و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: باید به آقای قلعه‌نویی تبریک گفت. او اطمینان داد که هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر استقلال را قهرمان می‌کند، من هم گفتم خدا کند این اتفاق بیفتد و دل 20 – 30 میلیون هوادار شاد شود ولی دیدیم روز گذشته اولین جام از دست رفت.

وی ادامه داد: زمانی که در هفت هفته ابتدایی استقلال از مجموع هفت بازی خود 18 امتیاز کسب کرده بود و شش بازی‌اش را پیروز شده بود به افشارزاده گفتم مطمئن باشید شرایط این گونه نمی‌ماند اما افشارزاده گفت ما تیم خوبی داریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این‌که فکر می کنند ما دشمن استقلال هستیم، بیان کرد: تیم استقلال اصلا خوب بازی نمی کند و هیچ برنامه‌ای ندارد. آنها فکر می‌کنند که داد و بیدادهای ما با قصد و نیت است؛ در حالی که من خودم را بازنشسته کرده‌ام.

روشن افزود: طی هفت هشت سال گذشته تیم‌های مدعی در فوتبال ایران کم بودند اما اکنون می بینیم چهار پنج تیم مدعی جدی قهرمانی هستند و تیم هایی همچون تراکتورسازی، سپاهان و فولاد به رقابت مشغول هستند در حالی که در سال‌های قبل مدعی چندانی برای قهرمانی وجود نداشت.

وی با اشاره به این‌که استقلال شرایط خاصی را تجربه می کند، گفت: قلعه نویی امسال باید ثابت کند که مربی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این‌که برخی بازیکنان همچون آندو به یک شکل در باشگاه به مشکل خورده‌اند و سایر بازیکنان نیز مشکلات دیگری دارند گفت : در برخی پست ها تورم بازیکنان در استقلال وجود دارد. نیمی از فصل پشت سر گذاشته‌ایم تازه آقایان می گویند تیم باید از لحاظ بدنی و بازیکن تقویت شود.

روشن با اشاره به این‌ که سپاهان، تراکتورسازی و فولاد نیمی از بازیکنانشان از تیم‌های پایه به بزرگسالان رسیده اند اظهار کرد: ما پسرخوانده داریم و بازیکنان از خود تیم نیستند که نسبت به آن غیرت و تعصب داشته باشند.

وی همچنین در مورد باخت دیروز استقلال به ذوب آهن گفت: ما چهار بازی گذشته خود را با ذوب آهن باخته‌ایم و آنها نشان داده‌اند یک تیم با نظم هستند از این به بعد قلعه‌نویی باید نشان دهد که چه‌کاره است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۳:۱۲

فواره چون بلند شود سرنگون شود

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۴:۰۵

بهترين گزينه زلاتکو کرانچار

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۴:۱۰

با سلام جناب آقاي حسن روشن عزيز البته چون نسل شما نيستيم بازيهاي شما رو نديدم ولي توي تلويزيون ديدم و از پدرم در ارتباط با شما آشنا شدم ولي آقاي قلعه نوعي از نسل ما هستن و تا جايي که من ميدونم سه بار براي ما قهرماني آوردن و سبب خوشحالي ما شدن ولي اين رفتار شما اصلا درست نيست. البته اين را بگم که من نه با آقاي قلعه نوعي ارتباطي ندارم. خواستم بگم و ما در سختيها آقاي قلعه نوعي را نتها نمي گذاريم

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۴:۲۴

ظاهراًمنظور اين آقااز30ميليون طرفداران تراكتوراست

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۴:۳۲

به نظر من قلعه‌نويي بايد كنار برود

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۶:۳۲

20 – 30 ميليون هوادار ؟؟؟ باشه اينم قبول

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۸:۰۰

بهترين گزينه مربي براي استقلال پرويز مظلومي است

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۸:۱۲

بهترين بازيكناي ايران تو تيم استقلال جمع شدن اونوقت بيشتر از يه نيمه توان دويدن ندارن، دوتا پاس نميتونن بهم بدن، تاكتيك هم اينه توپو بدن كرار يا اينكه بدن خسرو سانتر كنه،

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۸:۲۳

قلعه نوعي نياز به زمان دارد نبايد او را کنار گذاشت...... ونگر چندين سال براي آرسنال جامي نياورد اما او را کنار نگذاشتند... فراموش نکنيد پارسال تيم را با هيچ تا لب قهرماني برد.

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۱۸:۳۵

آقاي قلعه نويي قول قهرماني در ليگ رو داده بودند نه جام حذفي. اين رو فقط محض اطلاع آقاي روشن گفتم.

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۲۰:۲۹

دوستان عزيز گول اين رسانه‌ها رو نخوريد...اختلاف ما با صدر فقط و فقط چهار امتيازه. اين يعني تيمهاي ديگه هم افتضاح بودن .مثلا همين فرکي چه گلي به سر سپاهان زده؟؟؟!!!بريد نتايجشو ببينيد اما رسانه‌ها کاري باهاش ندارن. اينا ميخوان قلعه نويي رو بکوبن چون بهشون باج نميده. چون جرات داره. چون مرده. تو اين شرايط فقط قلعه نويي ميتونه تيمو نجات بده. اونايي که مافيا مافيا ميکنن اگه امير مافيا بود اين وضعش بود؟؟؟امير بايد بمونه و تيمو از بحران بيرون بياره.بازم ميگم درسته تيم نتايج ضعيفي گرفته اما بقيه تيمهاي بالاي جدول هم همينطوري بودن.

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۲۱:۵۱

من فکر اگه قلعه نويي دچار مشکل شده بايد کمکش کنيم نه اينکه بهش غر بزنيم....

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۸ ۰۰:۵۲

پارسال استقلال چندم شد؟... پنجم جدول مي‌شه لبِ قهرماني؟! ونگر مربي قرمز پوشان لندني اگر بفهمه اين‌جوري مقايسه شده... :)))