• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93072815935
  • خبرنگار : 90047

بازی پاراآسیایی اینچئون

کشتکار: کسب مدال طلای شنای 400 متر معجزه بود

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در رشته شنا گفت: کسب مدال طلای شنای 400 متر در کلاس S13 معجزه بزرگی بود که انتظارش را نداشتم.

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در رشته شنا گفت: کسب مدال طلای شنای 400 متر در کلاس S13 معجزه بزرگی بود که انتظارش را نداشتم.

وحید کشتکار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خود در این بازی‌ها اظهار کرد: برای دومین بار است که به عنوان عضو تیم ملی شنا در رقابت‌های پاراآسیایی شرکت می‌کنم و تصور کسب مدال طلا پیش از شرکت در این مسابقه‌ها، وجود نداشت.

وی افزود: با توجه به اینکه در رقابت‌های پاراآسیایی گوانگ‌جو در همین ماده در کلاس S12 به مدال طلا دست پیدا کرده بودم، فکر می‌کردم پس از 4 سال و در سن 30 سالگی دیگر امکان حضور در بازی‌های اینچئون را نداشته باشم و از گردونه مسابقه‌ها خارج شوم زیرا به دلیل ازدواج و شرایط سختی که از لحاظ کار و سایر مسائل داشتم، انتظار حضور در این مسابقه‌ها و کسب مدال طلا را نداشتم اما با حمایت‌های همسرم، پدر و مادرم و بویژه عمویم که در حال حاضر سرمربی تیم ملی شنا است، توانستم بار دیگر انگیزه مدال‌آوری را در خود بالا ببرم و در اینچئون دوباره افتخارآفرین شوم.

کشتکار تصریح کرد: در این رقابت‌ها سطح مسابقه‌ها در حد رقابت‌های جهانی بود چون رکوردهایی شکسته شد که غیر قابل پیش‌بینی بود. من نیز با لطف خدا توانستم بار دیگر در ماده 400 متر و در یک کلاس بالاتر از رقابت‌های گوانگ‌جو در این بازی‌ها شرکت کنم و از حیثیت خود در کلاس بالاتر دفاع کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کسب مدال طلا پیش از شرکت در بازی‌ها برای شما قابل پیش‌بینی بود یا خیر خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب دیدگی که از ناحیه مینیسک پا و کتف سمت چپم داشتم، اصلا به مدال طلای این بازی‌ها فکر نکرده بودم چون واقعا آسیب دیدگی به حدی بود که کتفم اجازه شنا کردن به من نمی‌داد و این واقعا اتفاق خارق‌العاده‌ای برای من بود که توانستم بار دیگر به مدال طلا دست یابم.

کشتکار یادآور شد: با کسب این مدال طلا در سن 30 سالگی تصور می‌کنم هم از حیثیت خود در کلاس S13 و هم از حیثیت کاروان ایران دفاع کردم و بار دیگر مدال طلای ماده 400 متر را در یک کلاس بالاتر به اسم ایران به ثبت رساندم. از این جهت بسیار خرسندم و امیدوارم بتوانم این موفقیت‌ها را تداوم ببخشم.

وی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد خود در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون گفت: هرچند در فینال کرال پشت نتوانستم مدال کسب کنم و به جایگاه پنجم دست یافتم، اما باز هم بسیار خرسندم که توانستم مدال طلای 400 متر بازی‌های گوانگ‌جو را در یک کلاس بالاتر دوباره در اینچئون تکرار کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha