• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93072815736
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

مدیرعامل باشگاه پدیده: موضع ما همان موضع فدراسیون است

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: موضع 16 مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری درباره حق پخش تلویزیونی همان موضع فدراسیون فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: موضع 16 مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری درباره حق پخش تلویزیونی همان موضع فدراسیون فوتبال است.

جواد وطنخواه در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خراسان، درباره نامه علی کفاشیان مبنی بر ندادن اجازه به دوربین‌های صدا‌وسیما برای ورود به استادیوم‌ها اظهار کرد: پیش از این رییس فدراسیون جلسه‌ای با تمامی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کرد و در آن در این مورد صحبت و موضع خود را نیز اعلام کردیم. قرار بود این مشکل از سوی صدا‌وسیما حل شود که متاسفانه هنوز خبری نیست و این باشگاه‌ها هستند که متضرر می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان با بیان این که باشگاه‌ها حق خود را می‌خواهند، تصریح کرد: اکثر باشگاه‌ها روی این پول حساب کرده‌اند و همه جای دنیا این موضوع تعریف شده است. با توجه به این که کل مبلغ پخش مسابقات 160 میلیارد می‌شود فدراسیون تنها 60 میلیارد آن را خواسته است. با این حال صداوسیما با این مبلغ موافقت نمی‌کند.

وطنخواه با اشاره به این که به عنوان ذینفع از تصمیم رییس فدراسیون دفاع می‌کند، عنوان کرد: این تصمیم 16 مدیرعامل باشگاه و سازمان لیگ و رییس فدراسیون است و تا روز سه‌شنبه برای آغاز هفته دوازدهم و پخش دیدار پدیده و استقلال منتظر نامه فدراسیون برای اجازه حضور دوربین‌های صدا و سیما خواهیم ماند.

وی خاطرنشان کرد: در لیگ دسته یک صداوسیما هزینه‌ای هم جهت پخش از باشگاه‌ها دریافت می‌کند؛ به طوری که در فصل گذشته که در لیگ دسته یک حضور داشتیم برای پخش هر دیدار 4 میلیون تومان به صدا و سیمای استان خراسان رضوی پرداخت می‌کردیم این در حالی بود که در برخی استان‌ها که سفر می‌کردیم پخش مسابقات در لیگ دسته یک نیز بدون پرداخت مبلغی بود ولی هنوز این اتفاق در مشهد در حال افتادن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha