• شنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93072614223

محجوب: از موضع قنبرزاده حمایت می‌کنم/ صداوسیما در زمینه حق پخش فرافکنی نکند

محجوب: از موضع قنبرزاده حمایت می‌کنم/ صداوسیما در زمینه حق پخش فرافکنی نکند

مالک باشگاه ملوان می‌گوید منصور قنبرزاده موضع به حقی در قبال فدراسیون فوتبال گرفته و اگر قرار بر تغییر و تحولات در فدراسیون است، باید بر اساس رای مجمع باشد.

مالک باشگاه ملوان می‌گوید منصور قنبرزاده موضع به حقی در قبال فدراسیون فوتبال گرفته و اگر قرار بر تغییر و تحولات در فدراسیون است، باید بر اساس رای مجمع باشد.

سیروس محجوب در گفت‌وگو با ایسنا، از مواضع اخیر منصور قنبرزاده در قبال فدراسیون فوتبال حمایت کرد و گفت: ایشان موضع به حقی گرفتند و از این موضع حمایت می‌کنیم.

او ادامه داد: من می‌خواهم که در مجمع فدراسیون فوتبال به مسائل مطرح شده از سوی آقای قنبرزاده رسیدگی شود و اگر قرار بر تغییر و تحولات باشد، کسی جایگزین شود که بر اساس رای مجمع انتخاب شده باشد.

مالک باشگاه ملوان تصریح کرد: تغییر و تحولات باید بر اساس رای مجمع باشد تا شائبه گزینشی بودن آن برطرف شود و به نظرم حتی اگر کسی بدون رای مجمع انتخاب شود و خوب هم کار کند، باز هم مشروعیت قانونی ندارد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای 14 بندی از علی کفاشیان خواسته بودند تا در جلسه‌ای اضطراری به برخی ابهامات در مورد عملکرد این فدراسیون پاسخ دهند و منصور قنبرزاده نیز از این نامه حمایت کرده بود.

محجوب در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره مواضع اخیر رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر راه ندادن دوربین‌های صداوسیما و به ورزشگاه‌ها تا زمان مشخص شدن مسئله حق پخش اظهار کرد: این حق طبیعی اهالی فوتبال است و یکی از منابع اصلی درآمدی باشگاه‌ها حق پخش است. کاری که صداوسیما در زمینه حق پخش انجام می‌دهد به هیچ عنوان درست نیست و در این میان حق و حقوق باشگاه‌ها را رعایت نمی‌کند. صداوسیما در این میان نباید فرافکنی کند. کار را باید از مسیر درست پیش ببرد.

مالک باشگاه ملوان با تاکید بر اینکه صداوسیما باید هرچه سریع‌تر موضوع حق پخش را حل کند، گفت: حداقل اگر مبلغ حق پخش از سوی صداوسیما پرداخت نمی‌شود، لطفا در این زمینه فرافکنی هم انجام نگیرد.

محجوب اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود تا باشگاه‌های ما خصوصی نشوند، نمی‌توان در مورد موضوع حق پخش به نتیجه مطلوبی رسید به هیچ عنوان درست نیست. حالا که تمام باشگاه‌های ما خصوصی نیستند و تا رسیدن به این امر، زمان زیادی باقی مانده است، صداوسیما نباید این موضوع را بهانه‌ای برای پرداخت نکردن حق پخش رقابت‌های لیگ برتر کند.

او در مورد اینکه آیا راه ندادن دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌ها کار درستی است یا خیر نیز گفت: من مخالف برخوردهای قهری هستم. به نظرم به صورت مسالمت‌آمیز می‌توان با گفت‌وگو این مسئله را حل کرد و برای همیشه به یک راه حل قطعی رسید. شاید این برخوردهای تهدیدآمیز برای کشور ما خوب نباشد.

مالک باشگاه ملوان تصریح کرد: ملوان و چند تیم دیگر لیگ برتری جزو باشگاه‌های خصوصی محسوب می‌شوند پس اگر صداوسیما در این میان بهانه‌ای برای پرداخت نکردن حق پخش به باشگاه‌های غیر خصوصی دارد، این حق را چرا به ما نمی‌دهد؟

محجوب با بیان اینکه فدراسیون فوتبال تبلیغات میدانی استادیوم‌های فوتبال را با امید پخش از تلویزیون گرفته اظهار کرد: صداوسیما نباید به این بهانه که فدراسیون نیاز به پخش تبلیغات دور زمین از تلویزیون دارد، در مورد مسئله حق پخش سوء استفاده کند.

او اظهار کرد: یک تیم لیگ برتری حداقل هفته‌ای 40 تا 50 میلیون تومان هزینه‌های جاری دارد که باید بلافاصله آن‌هارا نقدا پرداخت کند و یکی از مواردی که می‌تواند کمک‌حال باشگاه‌ها باشد، همین پرداخت حق پخش است.

مالک باشگاه ملوان در پایان خاطرنشان کرد:‌ اینچنین مواردی اهالی فوتبال را نسبت به ادامه فعالیت خود دلسرد می‌کند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این مسئله حل شود.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان هفته گذشته خواستار جلوگیری دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌ها تا مشخص شدن کامل مسئله حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha