• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 93071609065
  • خبرنگار : 71408

ایوبی با مجلس چه می‌کند؟

ایوبی با مجلس چه می‌کند؟

حجت‌الله ایوبی تأیید کرد که نامه‌هایی مبنی بر اکران نشدن چند فیلم از جمله «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» از مجلس به سازمان سینمایی رسیده است اما او می‌گوید هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و در حال تعامل با مجلس است.

حجت‌الله ایوبی تأیید کرد که نامه‌هایی مبنی بر اکران نشدن چند فیلم از جمله «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» از مجلس به سازمان سینمایی رسیده است اما او می‌گوید هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و در حال تعامل با مجلس است.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره نامه کمیسیون اصل 90 و کمیسیون فرهنگی مجلس برای اکران نشدن دو فیلم («قصه‌ها» و «عصبانی نیستم») بیان کرد: اصل نامه درست است. کمیسیون فرهنگی مجلس درخواست دارد که نه تنها دو فیلم بلکه تعداد بیشتری از فیلم‌ها اکران نشوند و برای آن‌ها مسئله و سوال دارند. همچنین کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس هم درباره دو فیلم («قصه‌ها» و «عصبانی نیستم») سوال کرده‌اند و قرار شد این دو فیلم را ببینند.

وی درباره اینکه سازمان سینمایی می‌خواهد در مقابل این نامه چه واکنشی انجام دهد، گفت: همان‌طور که گفته‌ام اصل خبری که گفتید درست است اما ما اکنون در حال رفت و آمد به مجلس و گفت‌وگو با نمایندگان محترم هستیم چرا که به تعامل معتقدیم و امیدواریم در جریان گفت‌وگو بتوانیم مشکلات را حل کنیم اما در عین حال هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

حجت‌الله ایوبی سپس درباره مصاحبه چندی قبل غلامعلی حدادعادل که پیشنهاد داده بود بعضی فیلم‌ها با نمایندگان مجلس دیده شود، بیان کرد: دیدن فیلم‌ها با نمایندگان محترم مجلس هم یکی از راه‌هاست. باید بگویم بعد از نامه کمیسیون تحقیق و تفحص، فیلم «قصه‌ها» را همراه با نمایندگان مجلس در این کمیسیون دیدیم اما هنوز نمایندگان نظرشان را اعلام نکرده‌اند.

وی سپس با تأکید بر اینکه امیدوار است دیگر حاشیه‌ای به سینما ورود نکند، گفت: تمام تلاش ما این است که هیچ حاشیه‌ای برای سینما ایجاد نشود و دعا کنید که در این زمینه موفق باشیم.

حجت‌الله ایوبی قبل از پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا و فارس، در پاسخ به پرسش خبرنگار یکی دیگر از خبرگزاری‌های کشور درباره نظر کارشناسان مبنی بر ضعف فیلم‌های جشنواره کودک امسال و همچنین اکران آن‌ها نیز گفته بود: من تا خودم این موارد را نشنوم هیچ اظهار نظری نمی‌کنم چون هیچ کدام از فیلم‌های جشنواره کودک را ندیده‌ام اما قطعا در روزهای آینده فیلم‌های برگزیده را خواهم دید.

رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان کرد: قرار نیست هر فیلمی که ساخته شد اکران شود. ما فیلم‌هایی را اکران می‌کنیم که مردم برای دیدن آن به سینما بروند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha