• جمعه / ۱۱ مهر ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93071106690

ذوالقدری: کاملا آماده ظاهر شدیم و بهترین نتیجه را گرفتیم

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: ملی‌پوشان تمام تلاش خود را کردند و فکر می‌کنم این نتیجه‌ بهترین نتیجه‌ تاریخ تکواندو در بازی‌های آسیایی است.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: ملی‌پوشان تمام تلاش خود را کردند و فکر می‌کنم این نتیجه‌ بهترین نتیجه‌ تاریخ تکواندو در بازی‌های آسیایی است.

غلامحسن ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون، اظهار کرد: کسب چهار مدال طلا در بخش مردان حاصل تلاش شبانه روزی همه بود. ملی‌پوشان مزد زحمات خود را گرفتند و با دعای خیر مردم این نتایج به دست آمد. آنها سختی‌های زیادی را تحمل کردند و این پایان کار خوبی بود.

وی افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل در این چند ماهه آنها را خیلی اذیت کرده بود و همین مساله باعث شده بود آنها برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی مجبور باشند تلاش بیشتری کنند. خو‌شبختا‌نه با درایتی که کادر فنی داشت، هیچ مشکلی در راه آماده سازی ملی‌پوشان به وجود نیامد و آنها کاملا آماده در این بازی‌ها ظاهر شدند.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، گفت: با کار خوب کادر فنی بود که تکواندوکارانمان توانستند هم در بازی‌های آسیایی و هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک خوب ظاهر شوند. کار آنها کاملا حرفه‌ای بود و فکر می‌کنم این نتیجه‌ بهترین نتیجه‌ تاریخ بود.

ذوالقدری در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون پیش گاز حضور در بازی‌های آسیایی پیش‌بینی می‌کرد ملی‌پوشان چهار مدال طلا کسب کنند؟ گفت: از همان ابتدا هم گفته بودیم که هیچ پیش‌بینی نمی‌شود کرد، ولی قول داده بودیم که حداکثر تلاش خود را کنیم تا بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

وی ادامه داد: ما روی هر شش ملی‌پوش خود حساب ویژه‌ای داشتیم. متاسفانه حق سجاد مردانی را ضایع کردند، چرا که او هم می توانست یکی از مدال آوران ما باشد.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در مورد عملکرد یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی و حذف زود هنگام او از بازی‌های آسیایی، گفت: او بازیکن حرفه‌ای است، اما واقعا نشد که بتواند از توانایی‌هایش استفاده کند. به طور کل همه خوب بودند و از تمام وجود خود مایه گذاشتند که ما توانستیم این نتایج را کسب کنیم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۱ ۱۹:۰۲

ولي نبايد مهماندوست رو بيرون مي کرديد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۲ ۱۰:۳۷

کشتيد مارو با اين مهماندوست. الان مهماندوست با چين تايپه چيکار کرده مگه؟ فقط حرف ميزنه.