• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93063118406
  • خبرنگار : 71404

مدیر شبکه یک در گفت‌وگو با ایسنا

خود تلویزیون هم راضی به پخش این همه آگهی نیست

خود تلویزیون هم راضی به پخش این همه آگهی نیست

مدیر شبکه یک درباره اینکه آیا تلویزیون به دوره‌ای برمی‌گردد که برای مثال در اوایل دهه‌ی 80 به هنگام پخش سریال «خاک سرخ» (حاتمی‌کیا) آگهی بازرگانی به روی آنتن نمی‌برد؟ گفت: خودمان هم راضی به پخش این میزان پخش آگهی بازرگانی و کارهای مشارکتی نیستیم، اما چاره‌ای نداریم.

مدیر شبکه یک درباره اینکه آیا تلویزیون به دوره‌ای برمی‌گردد که برای مثال در اوایل دهه‌ی 80 به هنگام پخش سریال «خاک سرخ» (حاتمی‌کیا) آگهی بازرگانی به روی آنتن نمی‌برد؟ گفت: خودمان هم راضی به پخش این میزان پخش آگهی بازرگانی و کارهای مشارکتی نیستیم، اما چاره‌ای نداریم.

مهدی فرجی در این زمینه به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: به دلیل اینکه مشکل مالی سازمان صداوسیما هنوز به طور کلی حل نشده است و در عین حال مثل سابق بخشی از بودجه سازمان صداوسیما از طریق پیام‌های بازرگانی تأمین می‌شود، بنابراین لازم است بگویم که دلیل حجم بالای پخش پیام‌های بازرگانی در تلویزیون فقط به کمبود منابع مالی برمی‌گردد و به محض اینکه مشکل حل شود، این مسئله هم حل خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: در دهه‌ی 80 که سریالی چون «خاک سرخ» پخش می‌شد، شرایط تلویزیون به این شکل نبود؛ در حال حاضر هم این سیاست همچنان وجود دارد اما به شرط اینکه مشکل مالی سازمان حل شود. همان‌طور که اطلاع دارید در برخی از کارهای فاخر تلویزیون همچون «مختارنامه» و «در چشم باد» هیچ آگهی بازرگانی میان آنها پخش نشد، اما شرایط امروزه‌ی تلویزیون فرق کرده است و منابع مالی سازمان صداوسیما بسیار محدود است.

مدیر شبکه یک سیما در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم مسئولان به این مسئله فکر کنند؛ چراکه خودمان هم راضی به پخش آگهی میان سریال‌ها و برنامه‌ها نیستیم ولی چاره‌ای نداریم برای اینکه بتوانیم برنامه‌هایی را برای مردم عزیزمان تولید کنیم و اوقات شاد، با نشاط، خوب و عمیقی را برای آنها به وجود بیاوریم.

به گزارش ایسنا، تلویزیون در مقاطع مختلف به هنگام پخش سریال‌های فاخر خود از جمله «خاک سرخ» (ابراهیم حاتمی‌کیا)، «در چشم باد» (مسعود جعفری جوزانی) و «مختارنامه» (داوود میرباقری) پیام‌های بازرگانی را در لابه‌لای پخش سریال، روی آنتن نبرد.

در حال حاضر حجم بی‌رویه پخش تبلیغات از صداوسیما، انتقادهایی را از سوی کارشناسان، مخاطبان و برنامه‌سازان به همراه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha