• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93061609581
  • خبرنگار : 71460

کروس: برای پیشرفت رئال‌مادرید را انتخاب کردم

کروس: برای پیشرفت رئال‌مادرید را انتخاب کردم

هافبک آلمانی رئال‌مادرید از حضور در این تیم خوشحال و معتقد است کهکشانی‌ها یک گام از بایرن جلوترند.

هافبک آلمانی رئال‌مادرید از حضور در این تیم خوشحال و معتقد است کهکشانی‌ها یک گام از بایرن جلوترند.

به گزارش ایسنا، تونی کروس در زمان نقل‌وانتقالات تابستانی با جدایی از بایرن‌مونیخ با مبلغ 30 میلیون یورو به رئال‌مادرید پیوست.

هافبک جدید رئال‌مادرید در گفت‌وگو با روزنامه بیلد آلمان درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. او درباره مقایسه رئال‌مادرید با بایرن‌مونیخ گفت: هر دو تیم جزو بهترین تیم‌های جهان هستند ولی در مجموع فکر می‌کنم رئال‌مادرید یک پله از بایرن مونیخ بهتر باشد. یادم می‌آید در جلسه معارفه خودم در رئال‌مادرید 20 هزار نفر در ورزشگاه بودند. چنین چیزی در فوتبال آلمان به هیچ وجه رخ نمی‌دهد.

پپ گوآردیولا فصل گذشته در چند دیدار تونی کروس را روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد تا این بازیکن آلمانی در پایان فصل بایرن را ترک کند. البته خود این بازیکن معتقد است مشکلی با این مربی اسپانیایی ندارد. کروس درباره دلیل جدایی خود از بایرن‌مونیخ گفت: هیچ اختلافی با گوآردیولا نداشتم. من هم مثل گوآردیولا فوتبال را می‌فهمم و دوست دارم تیمم پیشرفت کند. او خیلی روی من کار کرد و باعث شد بتوانم پیشرفت کنم به همین خاطر برای او احترام قائل هستم. تنها برای پیشرفت رئال‌مادرید را انتخاب کردم و در حال حاضر از این که بازیکن این تیم هستم خیلی خوشحالم.

ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی و باتجربه رئال‌مادرید در زمان جابه‌جایی تابستانی با مبلغ 10 میلیون یورو به بایرن‌مونیخ پیوست تا جای کروس را در این تیم بگیرد. تونی کروس معتقد است تجربه آلونسو به بایرن کمک خواهد کرد: آلونسو بازیکن فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. به نظرم تجربه آلونسو به بایرن کمک خواهد کرد. فکر نمی‌کنم او برای پر کردن جای خالی من به بایرن رفته باشد. آلونسو خود بازیکن بزرگی است و قطعا به بایرن کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha