• جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93060703995
  • خبرنگار : 71486

فرکی: آرزو می کنم کی روش برگردد/ چرا ماجرای قرارداد پلیسی شد؟

فرکی: آرزو می کنم کی روش برگردد/ چرا ماجرای قرارداد پلیسی شد؟

مربی سابق فولاد با حمایت از کارلوس کی روش می گوید آرزویش این است که این مربی پرتغالی بار دیگر به ایران باز گردد و سرمربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد.

مربی سابق فولاد با حمایت از کارلوس کی روش می گوید آرزویش این است که این مربی پرتغالی بار دیگر به ایران باز گردد و سرمربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی در واکنش به خبر جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران، گفت: من در آخرین برنامه «90»ی که حضور داشتم گفتم که باید یک عمل پا انجام دهم و دقیقا از آن روز سه ماه گذشته است. در این فاصله بحث‌های زیادی شده ، اما من سعی کرده‌ام کمتر درباره تیم ملی ایران و باشگاه‌ها صحبت کنم و اگر می دانستم کی‌روش امروز از ایران می‌رود باز هم صحبتی نمی کردم.

وی افزود: آرزو می‌کنم کی‌روش در ایران بماند و در تیم ملی بماند. بحث ما در جام ملت‌ها است. مردم می‌خواهند ما نتیجه‌ بگیریم و به نظر من بهترین گزینه برای تیم ملی کی‌روش است و به شخصه به تیم ملی اصلا فکر نمی‌کنم.

سرمربی سابق فولاد اضافه کرد: آرزوی من موفقیت تیم ملی است و یکی از دلایلی که صحبت نمی کردم این بود که نمی خواستم خودم را مقابل تیم ملی قرار دهم.

او در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مربیان ایرانی دوست ندارند کارلوس کی‌روش با تیم ملی نتیجه‌ بگیرد؟ عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم این مساله صحیح باشد. بحث روی سلایق است. شاید همین تفاوت سلایق باعث شده تا این حرف به ذهن‌تان بیاید. واقعیت این است که مربی چه داخلی و چه خارجی هیچ تضمینی برای نتیجه‌ گرفتن وجود ندارد.

فرکی ادامه داد: البته یک نکته ای هم وجود دارد آن هم این که تاکنون هیچ وقت نشده که وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی اینقدر مهم شود. این قرارداد از یک بحث ورزشی شروع شد و به سیاسی، ملی و در نهایت پلیسی تبدیل شد. ظاهرا آنقدر قرارداد کی‌روش مهم شده که مثل 5+1 به سیاست ارتباط داده شده است. این که چرا الان بحث قرارداد کی‌روش پلیسی شده واقعا معلوم نیست. مهم این است که زمان ما خیلی کم است و نباید حتی یک روز را هم از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به کارت‌های جعلی بازیکنان فوتبال به خصوص بازیکنان تیم سابقش فولاد چیست؟ اظهار کرد: این یک مساله فوتبالی نیست. شاید در خیلی از رشته‌ها هم این مساله وجود داشته باشد و حتی بین قشر پزشک، کارمند و کارگر هم چنین چیزی وجود داشته باشد. به نظر من مقصر دریافت کننده نیست. مقصر کسانی هستند که این کارت‌ها را صادر می‌کنند و آن فضایی که باید از این مساله مواظبت کنند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۲:۵۲

مربي ايراني امتحان خودشو پس داده ،تو دوره احمدي نژاد گند زدن به تيم ملي،شما هم چند روز ديگه ميگي به خاطر وطنم به من تكليف شده قبول ميكنم، وزير كشتي گير بهتر از اين نميشه،چنتا رفيق تو تيم ملي كشتي دارم هميشه با نفرت از فوتبال حرف ميزنن ،احساس ميكنن حقشونو فوتباليستا خوردن ،حالا كه وزارت ورزش افتاده دستشون ميخوان فوتبال رو نابود كنن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۴:۲۱

خداوند از دل همه انسانها با خبر است. مطمئن باش وقتي جانشين کروش شدي همان بلايي که بر سر استيلي اومد نصيب شما خواهد شد.چون در اون مقطع هواداران احساس کردن که حق ايشون نبوده سرمربي پرسپوليس باشه.وقتي شما با فدراسيون مذاکره کردي و برنامه دادي ديگه چرا آرزوي بازگشت کروش رو داري؟چرا رک رو راست نميگي دلم ميخواد سرمربي تيم ملي بشم؟ مطمئن باش جانشين کروش هر کسي که باشه خودش رو در مخمصه اي خطرناک مي اندازه که تمامي آبروي فوتباليش رو که ذره ذره جمع کرده يک شبه بر باد ميده.شما بهتره در دام فدراسيون نيفتي.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۱:۱۸

بس کن آقاي فرکي مردم بچه ي تو قونداق نيستن که هر حرفي رو باور کنن..بهتره آرزوت از ته دل باشه چون ماهم آرزو ميکنيم کي روش برگرده و کاشته هاشو درو کنه که خداي نکرده مربي وطني جاش نشينه که گند بزنه به تيم ملي

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۱:۱۸

در اين وضعيت هرمربي وطني ، مسئوليت قبول کنه ريسک بالايي کرده ، چون اصلا جو بنفع اونها نيست ، آقاي فرکي ميشه توضيح بديد چرا همزمان با رفتن کي روش در تلويزيون ظاهر شديد ؟!!