• جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93060703913

نامه‌ی کی‌روش به ایسنا پیش از ترک ایران

نامه‌ی کی‌روش به ایسنا پیش از ترک ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به ایسنا عنوان کرد بدون امضای قرارداد از ایران می‌رود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به ایسنا عنوان کرد بدون امضای قرارداد از ایران می‌رود.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش در پاسخ به ایسنا با ارسال نامه‌ای عنوان کرده از این که ایران را این گونه و بدون امضای قرارداد نهایی ترک می‌کند متعجب است.

در نامه کی‌روش آمده است: من مجبورم به دلیل به پایان رسیدن زمان ویزای ایران کشور را ترک کنم. صادقانه باید اعتراف کنم که از این که به این شکل ایران را ترک می‌کنم کاملا بهت زده هستم. هم‌چنان که می دانید و پیش از این هم به طور رسمی اعلام شده بود من و کفاشیان در تمام بندهای قراردادی که پیش از این قرار بود امضا شود به توافق رسیده بودیم. نمی‌دانم در آینده چه رخ می‌دهد ، اما دیگر چیزی در اختیار من نیست و از کنترل من خارج شده است.

از شما (ایسنا) به دلیل رابطه حرفه‌ای که بین ما وجود داشت تشکر می‌کنم.

حالا که به هر دلیلی با فدراسیون فوتبال به توافق نهایی نرسیدیم و قراردادی امضا نشد، صمیمانه درخواست می‌کنم که مراتب قدردانی من را از حمایت مردم فوتبال دوست ایران به اطلاع آنها برسانید.

با آرزوی بهترین‌ها کارلوس کی‌روش

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش هم‌اکنون در فرودگاه امام (ره) حضور دارد و در حالی ساعت 11 ایران را ترک می‌کند که به غیر از آرین قاسمی (مترجم کی‌روش) کسی برای بدرقه او به فرودگاه نرفته است. حضور نیافتن هیچ‌یک از مسئولان فدراسیون فوتبال برای راهی کردن کی‌روش - در صورتی که این رفتن، بازگشتی نداشته باشد - مصداق بارز خوش استقبال و بد بدرقه بودن فدراسیون‌نشین‌هاست.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۰:۴۲

بايد به حال اين فوتبال و مديريت اين فوتبال گريه کرد که حتي اختيار براي تمديد قرار داد با سرمربي تيم ملي را ندارد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۰:۵۷

فااااااااااااااااتحه !

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۱:۰۱

جام جهاني ،کيفيت پايين تيم ملي ايران به رهبري کيروش را نشان داد.آنجا که مقابل نيجريه هيچ برنامه اي براي هجوم نداشتيم.مقابل بوسني -که ضعيفترين تيم اروپايي جام بود- ،3گل خورديم.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۱:۲۶

زمينه سازي در يکي از برنامه هاي تلويزيوني براي جانشيني فرکي بجاي کي روش

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۱:۲۸

علي جان! با اين بازيکناي درجه سه و چهار که بهتريناشون تو ليگاي عربي بازي مي کنن، سه گل خوردن از بوسني و يه گل خوردن از آرژانتين معجزه اي بود که فقط با يه مربي با کلاس مي شد انتظار داشت.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۱:۳۶

بده و بستون فدراسيون و وزارت کيروش رو فراري داد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۱:۴۹

اگه نبي برکنار و ترابيان جانشينش ميشد،الان قرارداد کيروش امضا شده بود.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۲:۳۵

کاش کفاشيان بره اي خدااااا

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۳:۳۵

گرانترين مربي ايراني ببينيد توجدول تيمش چندمه تا موقعي که دنبال افزايش دانش فني با شرکت در کلاسهاي پيشرفته مربيگري نباشند هيچ موقع بامربي داخلي نتيجه نميگيريم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۳:۴۹

وزير ورزش داره با نابودي پرسپوليس و استقلال و تيم ملي به بهترين شکل روحاني رو نزد فوتبالدوستان منفور ميکنه.او نفوذي پايداري ها در دولت روحاني است .باور نداريد بريد تحقيق کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۴:۳۹

آه هواداران به اين مسئولين ورزشي ما که با احساسات عاشقان واقعي فوتبال بازي ميکنند.ما عاشق چشم و ابروي کروش نيستيم.ما عاشق سربلندي ايرانيم.چه با کروش چه بدون اون.ولي اين نکته رو ما فهميديم ولي مسئولين ورزش نفهميدند و به خاطر حمايت ورزشي نويسان و بازيکنان تيم ملي به خاطر اينکه حرف خودشون رو به کرسي بنشانند با کروش لج کرده و خواهان برکناري اون بودند.چرا؟چون به هيچ کس باج نميداد چه بازيکن چه فدراسيون نشين.چون با بي برنامه بودن فدراسيون مخالف بود چون جلوي افراد باند باز و مربيان ليگ برتر موند و بهشون باج نداد! ولي همه ما عاشق کروش شديم چون فوتبال مارو بيشتر از خودمون دوست داشت بيشتر از هرمسئولي به فکر سربلندي ايران و فوتبال ايران بود.و ما همچين گوهري رو به خاطر بي تدبيري و توصيه پذيري از دست داديم تا يکبار ديگه ثابت بشه از وزير تا رئيس فدراسيون به فکر پيشرفت فوتبال نيستند و اصولا فرقي بين کروش با دانش با سرمربي اسکواش نمي بينند!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۴:۴۸

مايلي كهن رو جايگرين كنيد كه پول زيادي هم نميگيره و ديگه كاري به تيم ديگر هم نداره سابقه اش هم كه بد نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۵:۴۳

يعني اينايي که ميگن تو جام جهاني دفاع کرديم منطقشون چيه؟عقل سليم ميگه وقتي بازيکنات از حريف ضعيفترن بايد دفاع کني!يعني ميگن اگه فرکي مربي بود ما حمله ميکرديم جلو آرژانتين؟وقتي بازيکن توپ ميرسه بهش ميبينه ماسکرانو جلوشه پاش ميلرزه،چه ربطي به کيروش داشت؟الان هيچ مربي داخلي خوبي نيست،خارجي بهتر از کيروش هم نمياد اگرم بياد تا بشناسه تيمو 2سال طول ميکشه،بهترين گزينه خود کيروشه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۵:۴۸

تبريک علي کفاش

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۶:۱۵

شايد کيروش تو بازيهاي رسمي با تيم ملي آمار باخت کمي داشت ولي باييم ببينيم با اين پولي که کيروش از پول بيت المال با خود برد چه چيز جديدي ياد بازيکنان داد چه تغيري تو فرم بازي بازيکنان داد برا تيم پايه چيکار کرد بهتره کمي منطقي باشيم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۶:۵۳

لطفا با جامعه شناسان و روانشناسان برتر و با تجربه کشور مصاحبه کنيد و اثار و مقالالتشان را منتشر کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۰:۰۴

اصولا" شيک نيستيم. اگه نمي خواهيم قرارداد ببنديم صادقانه بگيم اصلا کار مشکلي نيست ولي يکم شخصيت و پرستيژ داشته باشيم. اين آدم چند سال سرمربي ما بوده بايد باهاش با احترام رفتار کنيم. البته آدم هاي محترم ، محترمانه رفتار مي کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۱:۰۷

افسوس به اين وزارت و به اين فدراسيون..از وزيري که دانش فوتبالي نداره و کفاشياني که پست رياستشو دوس داره جز اين هم انتظار نميرفت..اينجا ايرانه جايي که هميشه روابط بر ضوابط حکمراني ميکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۱:۲۰

کي روش خداحافظ...بابت همه چيز ممنون

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۰۱:۰۲

سلام, خب اگه کيروش بمونه و خوب نتيجه بگيره دست وزارت ورزش از اعمال قدرت تو فوتبال کوتاه ميمونه. متأسفم که با آبروي کشور اينطور بازي مي کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۹

آبروي ايران را برديد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۰

هواپيما ميرود، کيروش ميرود، تنها کفاشيان است که ماندنيست!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۰۷

اون وزيره کي بود استيضاحش کردن ؟! اونو بکنين سرمربي فوتبال .

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۱۲:۰۹

وقتي ايران بازيكن خوب ندارد به مربي هيچ ربطي ندارد اگه از برزيل هم مربي بياوريد باز هم ايران هيچ كاري نمي‌تونه بكنه پس چه بهتر كه كي‌روش رفت

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۱۶:۲۹

اي دوستي که از بيت المال صحبت مي کني ميداني که بعضي از همين مربيان ليگ برتر براي سه سال 8 ميليارد گرفتن و فقط ژست مربيگري دارن؟ شما چطور مي تونين بازي ايران مقابل آرژانتين که دنيا ايران رو تحسين کرد فراموش کنيد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۱۲:۳۲

با سلام . واقعا متاسفم آقاي گودرزي . واقعا ... حرفي براي گفتن ندارم. آقاي روحاني واقعا متاسفم از اين عملكرد وزير ورزش . كجايي كه مثل تبليغات انتخاباتي كه انجام مي دادي پاسخگو مردم باشي؟؟!!! آقاي روحاني دولت شما و اين وزير منتخب شما داره تيشه به ريشه ورزش ميشه ... متاسفففففففففففم