• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۲:۰۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93052814363
  • خبرنگار : 71431

توزیع 55 هزار بطری آب معدنی میان زلزله زدگان ایلامی

رییس سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر از توزیع 55 هزار بطری آب معدنی و 21 هزار قوطی کنسرو در میان زلزله‌زدگان ایلامی خبر داد.

رییس سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر از توزیع 55 هزار بطری آب معدنی و 21 هزار قوطی کنسرو در میان زلزله‌زدگان ایلامی خبر داد.

به گزارس خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیرحسین کولیوند در تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی سازمان امداد و نجات در امدادرسانی به زلزله زدگان ایلامی گفت: دقایقی پس از زمین لرزه صبح دیروز کار امدادرسانی به زلزله زدگان آغاز شد و تیم های امداد و نجات و اورژانس و ... به مناطق حادثه دیده اعزام شدند و عوامل هلال احمر از همان ابتدا با توجه به گرمای هوای اقدامات خود برای تامین آب معدنی مورد نیاز ساکنان را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در یه بالگرد هلال احمر از استان هاب تهران ، کرمانشاه و خوزستان به ایلام اعزام شد ، گفت: اقلامی نیز از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، کرمانشاه و لرستان و خوزستان وارد منطقه شد و 23 دستگاه آمبولانس را نیز در منطقه مستقر کردیم.

رییس سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر اسکان را یکی از مهم تربن دغدغه های هلال احمر دانست و افزود: مردم از ورود دوباره به خانه هایشان ترس دارند و از این رو آنان را در چادرها و کمپ ها اسکان دادیم و البته آنها نباید نگران باشند و بدانند و که امدادگران در کنارشان هستند.

کولیوند که در برنامه گفت وگو ویژه خبری صحبت می کرد، با تاکید بر اینکه نیازهای اولیه زلزله زدگان کاملا تامین شده است ، گفت: 55 هزار بطری آب معدنی و 21 هزار قوطی کنسرو در میان زلزله زدگان توزیع شد.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر تجهیزات آبرسانی و تاسیسات در مناطق زلزله زده نیز مرمت شده است و نیروهای پلیس ، سپاه و بسیج نیز حضور پررنگی در راستای حفظ امنیت در منطقه دارند.

وی درباره کمک های مردمی و چگونگی دریافت آن نیز گفت: خوشبختانه در این حادثه نیازی به دریافت کمک های مردمی برای تامین مایحتاج زلزله زدگان نبود و هلال احمر تمامی این نیازها را برطرف کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha