• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93052110427

رستگار: در مسابقات جهانی جودو دنبال نتیجه‌ نیستیم

 رستگار: در مسابقات جهانی جودو دنبال نتیجه‌ نیستیم

رییس فدراسیون جودو در مورد حضور تنها یک نماینده از ایران در مسابقات جهانی، گفت: بحث نتیجه‌ در این رقابت‌ها بحث ثانویه است و زیاد به دنبال این موضوع نیستیم.

رییس فدراسیون جودو در مورد حضور تنها یک نماینده از ایران در مسابقات جهانی، گفت: بحث نتیجه‌ در این رقابت‌ها بحث ثانویه است و زیاد به دنبال این موضوع نیستیم.

محمدعلی رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون از تنها نماینده ایران در مسابقات جهانی انتظار کسب چه نتیجه‌ای را دارند؟ اظهار کرد: بحث نتیجه‌، بحثی ثانویه است و ما در رقابت‌های جهانی زیاد به دنبال این موضوع نیستیم. ضمن این که هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی اینچئون است و به همین خاطر ورزشکار ما باید در آن رقابت‌ها به اوج برسد. در نتیجه‌ برای مسابقات جهانی با 70 یا 80 درصد آمادگی شرکت خواهند داشت.

وی افزود: حضور نماینده ایران در مسابقات جهانی اهمیت دارد و در صحبتی که با کادر فنی داشتیم با توجه به علاقمندی ورزشکار این تصمیم را گرفتیم که با یک نماینده در مسابقات جهانی شرکت کنیم.

رییس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند امیر قاسمی نژاد در مسابقات جهانی چند دور در جدول حضور داشته باشد؟ گفت: قاسمی نژاد ورزشکار خوبی است و تجربه مسابقات جهانی را دارد. او در دوره قبل مسابقات جهانی سه دور در جدول باقی ماند‌، اما این که این دوره چند مرحله در جدول باقی باشد بستگی به قرعه دارد. امیدوارم آنچه که خودش می‌خواهد ارائه کند و بتواند توانمندی‌اش را نشان دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد مسئولان فدراسیون به این نتیجه‌ رسیدند که تنها با یک نماینده در مسابقات جهانی شرکت کنند؟ گفت: اولویت اصلی ما حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون بوده و به همین خاطر از بین ورزشکارانی که توانمندی حضور در مسابقات جهانی را داشتند فقط قاسمی نژاد بود که نیاز به کم کردن وزن نداشت. محجوب و مولایی هم مدنظر بودند، اما آنها برای حضور در مسابقات جهانی باید وزن کم می‌کردند که به همین خاطر بعد از صحبت با آنها و با نظر کادر فنی به این جمع بندی رسیدیم که فقط قاسمی نژاد اعزام شود.

رستگار ادامه داد: در مورد اعزام پنج نماینده به بازی‌های آسیایی اینچئون هم باید بگویم که فعالیت ورزشکاران در مدت گذشته مورد بررسی قرار گرفت و تمرینات آنها و نتایج آنها نیز مدنظر بود. در نتیجه‌ بعد از جلسه‌ای که با مسئولان کمیته ملی المپیک داشتیم قرار شد پنج نماینده به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام کنیم.

رییس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که آیا او نیز به همراه امیر قاسمی نژاد به عنوان ورزشکار و مسعود آخوند زاده به عنوان سرمربی به مسابقات جهانی روسیه می‌رود تا در اجلاس فدراسیون جهانی شرکت کند؟ گفت: در مورد این موضوع باید تصمیم گیری کنم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha