• دوشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 93051305330

پاسخ صریح به زیباکلام درخصوص تفکیک جنسیتی

پاسخ صریح به زیباکلام درخصوص تفکیک جنسیتی

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

فرزین پورمحبی

پاسخ صریح به نامه‌ی آقای زیباکلام درخصوص تفکیک جنسیتی

«جناب آقای زیباکلام

اندیشمند معزز پایتخت؛ زیده توفیقاته

سلام؛ نامه شما با موضوع هنوز مشخص نشده چرا شهردار و رفقایشان فکر می‌کنند مردم قانون تفکیک جنسیتی آن‌ها را جدی می‌گیرند و معلوم نیست این تصمیم براساس کدام مطالعه و تحقیقات صورت گرفته است؟ به‌دستمان رسید و چقدر ما را خوشحال و البته متعجب ساخت ... اینک در صدد پاسخگویی به شما برآمده‌ایم و در سطور ذیل به شما ثابت خواهیم کرد، ما همین‌طوری یه حرفی را نمی‌زنیم و تمامی صحبت‌هایمان بر اساس قوانین علمی به شرح زیر می‌باشد.

جناب آقای زیباکلام! وقتی خانمی معاشرتش با نامحرمانش بیشتر از محرمانش می‌شود، کانون خانواده‌اش هم به همان نسبت دچار مشکل می‌شود. بنابراین برای نگاه داشتن بنیان خانواده باید ترتیبی اتخاذ نمود تا میزان معاشرت با محرمان بیشتر از میزان معاشرت با نامحرمان شود و یا اینکه میزان معاشرت با نامحرمان را با ایجاد شرایط کنترل شده و ایزوله آزمایشگاهی طبق فرمول زیر به‌قدری کم کرد تا حاصل کسر، عددی بزرگتر از 1 شود ...

میزان معاشرت با محرمان / میزان معاشرت با نامحرمان > 1 آن‌گاه می‌شود: بروز مشکلات منفی در کانون خانواده

از طرفی هم برای کم کردن جاذبه جنسیتی می بایست بر اساس قانون گرانشی نیوتن عمل کرد. این قانون ثابت می کند که «نیروی جاذبه میان دو جرم (زن و مرد) با حاصل ضرب جرم آن‌ها نسبت مستقیم و با مجذور فاصله آن‌ها از یکدیگر نسبت وارون دارد.» طبق فرمول زیر:

F = G (m1m2/r2)1

در این معادله G ثابت جهانی جاذبه است که مقدار آن در هر کشوری متفاوت است. (توضیح ضروری: در استخرهای برزیل این ثابت جهانی در بالاترین حد خود قرار دارد.)

در این رابطه F نیروی جاذبه بین زن و مرد می باشد، m1 و m2 به‌ترتیب مقدار جرم یا وزن زن و مرد بوده و r فاصله یک زن از یک مرد می باشد.

طبق قانون فوق نیروی جاذبه بین زن و مرد، با جرم آن دو ارتباط مستقیم دارد. یعنی هر چه جرم آن‌ها بیشتر باشد، نیروی جاذبه بین آن دو بیشتر است. به‌عبارتی می توان گفت، یک زن و یک مرد چاق بیشتر یکدیگر را جذب می کنند تا یک زن و مرد لاغر (به همین خاطر است که پزشکان ارزشی همواره توصیه به لاغری می کنند). این قانون هم‌چنین ثابت می کند که نیروی جاذبه میان دو جسم ارتباط وارون با فاصله میان دو جسم به توان دو دارد. به‌عبارتی می توان گفت: اگر یک زن به میزان دو متر (یا دو میز اداری) از مردی دور گردد، نیروی جاذبه بین آنها تا یک چهارم (4 میز) کاهش می یابد و همین قسمت از قانون است که تاثیر و اهمیت فراوان تفکیک جنسیتی را نشان می دهد. یعنی ایجاد فاصله به اندازه مجذور فاصله آن‌ها می تواند میل به جذب جنس مخالف را کاهش دهد و بنیان خانواده را حفظ نماید.

با توجه به اینکه لاغر کردن همه زنها و مردها کاری سخت و دشوار است، لذا در شهرداری تصمیم گرفته شده است، زنها حداقل به اندازه یک اتاق از مردان دور شوند و بالعکس؛ مخصوصا آنهایی در رابطه با بودجه کار می کنند، از خطر جذب بیشتری برخوردار هستند.

حالا بازم بگید بر اساس کدام تحقیق و مطالعه ...

به همه کارمندان تفکیک نشده‌اتان سلام برسانید

ای نامه که می‌روی به سویش، از جانب من کار خاصی نکن».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha