• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۲۷
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 93032815313
  • خبرنگار : 71021

رییس جامعه هتلداران:

زورمان به مقامات ارشد نمی‌رسد

زورمان به مقامات ارشد نمی‌رسد

رییس جامعه‌ی هتلداران ایران گفت: زور هتلداران به شرایط تحمیل‌شده در اصفهان نمی‌رسد.

رییس جامعه‌ی هتلداران ایران گفت: زور هتلداران به شرایط تحمیل‌شده در اصفهان نمی‌رسد.

جمشید حمزه‌زاده با برگزاری همایش شهرداران و جشنواره‌ی فیلم کودک که مهرماه امسال در شهر اصفهان برگزار می‌شود، مخالفت است

او درباره‌ی دلایل این مخالفت به خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیح داد: مهرماه دقیقا زمان ورود گردشگران خارجی به ایران است و بیشتر هتل‌ها باید در اختیار آن‌ها باشند؛ اما برگزاری این رویدادها همزمان در مهرماه و در شهر گردشگرپذیری مانند اصفهان، برنامه‌ریزی گردشگری را دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: هتلداران اصفهان با این موضوع مخالف‌اند و حتا آن را به گوش مسوولان اصفهان هم رسانده‌اند؛ اما این، یک شرایط تحمیل‌شده است. وقتی هم یک مقام ارشد در استان تصمیم گیرد، زور هتلداران دیگر به آن نمی‌رسد.

او تأکید کرد: باید برای رفع این مشکل، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یا وزارت کشور وارد عمل شود.

حمزه‌زاده بیان کرد: هتلداران به‌خاطر توسعه‌ی گردشگری با این اقدام مخالف‌اند، وگرنه برای آن‌ها از نظر درآمدی، تفاوتی نمی‌کند. هتلداران از آن همایش و جشنواره نیز پول می‌گیرند و اتفاقا درآمد بیشتری هم عایدشان می‌شود، آن‌ها نمی‌خواهند به بدنه‌ی گردشگری آسیب وارد شود، برای همین مخالف‌ند.

جامعه‌ی تورگردانان ایران ضمن اعتراض نسبت به شرایطی که مهرماه در اصفهان پیش خواهد آمد، رایزنی‌هایی را با برخی مقامات این استان آغاز کرده است.

علی غمخوار - عضو جامعه‌ی تورگردانان ایران - در این‌باره به خبرنگار ایسنا گفت: شهرداری اصفهان نامه‌ای را خطاب به هتل‌های این شهر ابلاغ کرده که در تاریخ برگزاری همایش شهرداران، این هتل‌ها در اختیار مهمانان آن‌ها باشد. قطعا آن‌ها هتل‌های خوب این شهر را در اختیار می‌گیرند و این اتفاق، یک چالش جدی برای گردشگری به‌وجود خواهد آورد.

او یادآوری کرد: مهرماه،‌ اوج ورود گردشگران خارجی به ایران و بویژه به اصفهان است، با این‌که بارها به مسوولان گفته شده در چنین زمانی، همایش‌ها و جشنواره‌ها را در شهرهای کم‌مسافر برگزار کنند، اما باز هم شاهد تکرار برگزاری این برنامه‌ها در شهر پرمتقاضی مانند اصفهان هستیم و ظاهرا توجهی به این حرف‌ها نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha