• شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: جام جهانی 2014
  • کد خبر: 93032412418
  • خبرنگار : 90111

ماتادورها ناراحت اما امیدوار

ژاوی: نیمه دوم کابوس بود/ کاسیاس: اصلا خوب نبودم

ژاوی: نیمه دوم کابوس بود/ کاسیاس: اصلا خوب نبودم

بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا از شکست برابر هلند بسیار ناراحت هستند اما امیدوار هستند که با پیروزی در دو دیدار آینده خود جواز صعود به دور بعد را به دست آورند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا از شکست برابر هلند بسیار ناراحت هستند اما امیدوار هستند که با پیروزی در دو دیدار آینده خود جواز صعود به دور بعد را به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال اسپانیا در نخستین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل متحمل شکست سنگینی شد و با نتیجه دور از انتظار 5 بر یک برابر هلند تن به شکست داد.

ستاره های اسپانیا از شکست برابر هلند ناراحت هستند اما معتقدند که هنوز چیزی تمام نشده و می‌توانند با شکست شیلی و استرالیا جواز صعود به دور بعد را بدست آورند.

ژاوی هرناندز هافبک طراح اسپانیا پس از بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و پیش افتادیم. با گلی که ژابی آلونسو به ثمر رساند نشان دادیم که تیم برتر میدان هستیم اما بعد از آنکه هلند گل تساوی را به ثمر رساند دیگر همه چیز تغییر کرد. شب خوبی برای ما نبود. گلی که فان پرسی به ثمر رساند کاملا روند بازی را تغییر داد. نیمه دوم کابوس وار بود. اصلا خوب نبودیم. بدون شک این شکست آغاز بسیار بد و غیر قابل انتظاری برای ما بود. الان دیگر باید اشتباهات خود را برطرف کنیم و در دیدارهای آینده جبران کنیم.

او ادامه داد: چاره ای جز شکست دادن شیلی نداریم. می‌توانیم این مرحله سخت را پشت سرگذاریم و در دو دیدار آینده خود برابر استرالیا و شیلی پیروز از میدان خارج شویم. این توانایی را داریم که با پیروزی در دو دیدار آینده خود جواز صعود به دور بعد را بدست آوریم. بدون شک این یکی از سخت ترین شکست های دوران بازیگری من بود. بسیار ناراحت هستم. الان دیگر باید در دو دیدار آینده خود جبران کنیم تا این شکست تلخ را به فراموشی بسپاریم.

ایکر کاسیاس یکی از سرشناس ترین دروازبان های حاضر در جام جهانی است. با این حال او شب خوبی را برابر نارنجی پوشان هلند پشت سرنگذاشت و 5 بار دروازه خود را باز شده دید که این اصلا نمی تواند برای دروازبان بزرگی چون کاسیاس عملکرد خوبی به شمار آید. خود او هم پس از پایان بازی اعتراف کرد که اصلا عملکرد خوبی نداشت. او گفت: اصلا خوب نبودم. هلند بازی بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و ما اصلا در جریان بازی نبودیم. برخلاف این چند سال اخیر در دیدار برابر هلند اصلا در حد انتظار نبودیم. شکست بسیار سنگینی بود و تلاش می کنیم تا در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

او افزود: هلند شایسته پیروزی در این دیدار بود و از هر نظر از ما سرتر و بهتر بود. هر چند این ما بودیم که در این دیدار پیش افتادیم اما این هلند بود که شایسته پیروزی بود. الان دیگر باید به دیدار حساس برابر شیلی فکر کنیم. این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و تلاش می کنیم پیروز شویم تا به صعود امیدوار شویم. باید از شکست سنگین برابر هلند درس بگیریم و در دو دیدار آینده جبران کنیم.

کاپیتان ماتادورها در پایان سخنان خود گفت: نباید این شکست ما را بترساند و در بهت فرو برد چرا که ما قهرمان جهان هستیم. بازیکنان اسپانیا آنقدر پخته هستند که این لحظات سخت را پشت سربگذارند. انتقاد کردن بعد از شکست طبیعی است و ما انتقاد پذیر هستیم. باید با این شرایط بسازیم و خود را آماده دیدار حساس برابر شیلی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha