• جمعه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93031607418
  • خبرنگار : 71486

صالح: پس از جام جهانی سکوتم را می شکنم/ به خاطر سکونشینی از تیم ملی کنار نکشیدم

صالح: پس از جام جهانی سکوتم را می شکنم/ به خاطر سکونشینی از تیم ملی کنار نکشیدم

مربی سابق تیم ملی می‌گوید ساده انگاری است اگر تصور شود که او به دلیل سکو نشینی یا مسائلی از این دست، از تیم ملی کناره گیری کرده باشد.

مربی سابق تیم ملی می‌گوید ساده انگاری است اگر تصور شود که او به دلیل سکو نشینی یا مسائلی از این دست، از تیم ملی کناره گیری کرده باشد.

مجید صالح در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مطالب منتشر شده مبنی بر اینکه او به دلیل سکو نشینی و مسائلی از این دست از تیم ملی کناره گیری کرده است گفت: ترجیح می دهم همچنان به سکوتم ادامه دهم اما این مسئله را می گویم که شخصیت من اینگونه نیست که بخاطر جلو یا عقب نشستن بر روی نیمکت ناراحت شوم.

او افزود: همه اهالی فوتبال که شخصیت من را می دانند، متوجه هستند که این مسئله از من دور است که بخواهم بخاطر سکو نشستن یا در نیمکت نشستن یا ننشستن بخواهم از تیم کناره گیری کنم. واقعا این ساده انگاری است که بخاطر بالا نشستن یا عقب نشستن دلخور شده باشم و بخواهم بخاطر این قضیه از تیم جدا شوم.

مربی سابق تیم ملی اضافه کرد: ان‌شاءالله بعد از جام جهانی این سکوت را می شکنم و بخاطر منافع تیم ملی فعلا چیزی نمی گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۰۱:۳۲

کسي اگه کشورش رو دوست داره مياد اين موقع کنار بره؟

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۰۹:۵۴

حتي اگر بخاطر سکونشيني باشه حق باشماست. نبايد يک مربي ايراني را اينجور تحقير کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۰:۲۳

فرض بگيريد هنگامى كه كى روش در منچستر يونايتد بود براى آقاى صالح اين امكان بوجود مى آمد تا در كنار او كار كند. فكر مى كنم آن موقع اين مسئله بعنوان بالاترين افتخار در سطح مربيان محسوب مى شد. اما حالا در فاصله چند روز مانده به جام جهانى ما به جاى اينكه خود را ناديده بگيريم و به تيم كشورمان (در بد ترين شرايط كارى هم كه باشد) كمك كنيم، به ادبيات كودكانه 'بگم بگم' پناه مى بريم!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۵

اين چه رسمي شده هر کس کنارش ميذارن بلافاصله حرف از شکستن سکوت در آينده ميزنه. حرفهاي کليشه‌اي. حرفي داري الان بزن وگرنه ساکت تا آخر عمر. در ضمن اون خبرنگاري که تو اين شرايط ميره اين مصاحبه رو ميگيره بايستي تنبيه کرد. بابا تيم ملي تو جام جهاني بازي داره اينا دنباله حاشيه هستن

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۱:۲۲

بله به خاطر سکونشيني نبود به خاطر عشق روي نيمکت نشستن بود کلا يک ماه عضو کادر فني تيم ملي نبودي ولي اين همه حاشيه حالا هم همون بحث پشت پرده و افشاگري هاي تکراري و حال بهم زن فوتبال ايران

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۱:۲۴

پس معلومه بعد از جام منافع ملي برايتان مهم نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۲:۳۱

آقا نشکستي هم نشکستي ما همچين چشم انتظار حرف هاي شما نيستيم

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۴:۵۶

شماها هم شورش را درآورديد. هر كسي كم مي‌آره مي‌گه سكوتم را بعدا مي‌شكنم. همين شماها فوتبال كشور را در مسير نابودي قرار داده‌ايد. آخر مگه چي مي خواي بگي كه نمي خواي الان بگي و اگر بگي چه اتفاقي مي‌افته؟ همتون فقط مدعي آرامش فوتبال هستيد. اما وقتي پاي منافعتان در ميان باشد كسي را نمي‌شناسيد. به جاي اين كارها مي‌ماندي كنار تيم ملي و از كي روش يك چيزي ياد مي‌گرفتي. حداقل به درد خودت مي‌خورد.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۵:۱۸

سلام! اقاي مربي‌! پس خواهش مي‌کنم ديگر تهديد نکن که بعد از جامعه جهاني‌ سکوت خويش را ميشکني ! اينقدر موج منفي‌ به تيم ملي‌ تزريق نکن.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۵:۲۹

همچين (ميگم ميگم) ميکني انگار يکي از اسرار هولوکاست ميخواي بگي يا فکرکردي مردم خيلي مشتاق شنيدن حرفاي امثال شمان ؟برادر من اگه حتي ميرفتي رو سکو مينشستي لااقل دو تا چشمه از کاراي کي روش ياد ميگرفتي به نفع خودت بود

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۵:۵۲

صالح بدرد تيم ملي ميخورد ولي متأسفانه کي روش بخاطر رفتار فدراسيون از اول به او بدبين بود در واقع صالح خودش کنار نکشيد بلکه کي روش با ذهنيت بدي که به فدراسيون داشت آو را کنار گذاشت ، دوستان لطفأ به سوابق کاري صالح توجه کنند او بهيچوجه دنبال حاشيه نيست حتي براي کمک به تيم ملي با افتخار حاضر شد پيشنهاد چند باشگاه ليگ برتري از جمله نفت تهران را رد کند .

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۲۰:۲۷

چرا در منتشر کردن نظرات خبرهاي ورزشي گزينشي عمل ميکنيد؟ مثلا نظرات خبر کفاشيان درمورد آقاي صالح را منتشر نکرديد.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۰۰:۱۹

مربي هاي ايراني فقط زبون دارن.سرشون رو هم ببري زبونشون مي چرخه

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۰۵:۴۵

بعد از جام جهاني احتمالا آنقدر اوقاتمون تلخ خواهد بود که حرفهاي تو آزارمون نده

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۰۶:۴۱

مربي اي که با قلعه نويي کار کنه و صداش درنياد ولي با کي روش نتونه کار کنه معلومه ايراد از خودشه!