• یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93031105510
  • منبع : صدا و سیما

گفت‌وگو با همایون ارشادی در نقش پدر لیلا اوتادی در یک سریال

گفت‌وگو با همایون ارشادی در نقش پدر لیلا اوتادی در یک سریال

همایون ارشادی که در سریال در حال ساخت «زخم» نقش «سروان پویا» را بازی می‌کند، معتقد است: هر آنچه که در این سریال می‌بینیم به داستان اصلی مربوط است و هر شخصیتی بر پیشبرد داستان تاثیر می‌گذارد.

همایون ارشادی که در سریال در حال ساخت «زخم» نقش «سروان پویا» را بازی می‌کند، معتقد است: هر آنچه که در این سریال می‌بینیم به داستان اصلی مربوط است و هر شخصیتی بر پیشبرد داستان تاثیر می‌گذارد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، بازیگر سریال «زخم» که تصویربرداری آن هفته گذشته کلید خورد، درباره نقش خود در این اثر 15 قسمتی توضیح داد: من نقش پدر الهام پویا با بازی لیلا اوتادی را بازی می‌کنم. ایشان در قصه دانشکده افسری درس خوانده‌اند؛ بنابراین شغلشان هم مرتبط با همین موضوع است. چند وقت است که در هر کلانتری یک نفر به عنوان مددکار حضور دارد و خیلی از مسائل را قبل از این که کار به شکایت برسد، سعی می‌کند حل و فصل کند. من هم در اینجا نقش افسر پلیس را دارم.

وی درباره قصه‌های فرعی و فضای کلی داستان افزود: در کنار همه این‌ها یک داستان خانوادگی و داستان‌های متعدد دیگری هم وجود دارد که در اپیزودها آن را دنبال خواهیم کرد، اما اساس داستان حرفه الهام پویا و رابطه‌ای است که با پدرش دارد؛ البته من تا اینجا تنها سه اپیزود اول را خوانده‌ام و رابطه دختر و پسر هنوز در داستان کاملا باز نشده است اما در هر قصه‌ای درباره هر موضوعی به ویژه وقتی با قصه‌های خانوادگی سر و کار داریم، ماجراها و جریاناتی جانبی هم در دل داستان اتفاق می‌افتد.

این بازیگر ماهیت اپیزودیک یک سریال را بر طرح نقش‌ها و داستان‌های فرعی تاثیرگذار دانست و ادامه داد:

وقتی یک سریال اپیزودیک هم باشد و چند بازیگر مهمان در کنار چند بازیگری اصلی به ایفای نقش بپردازند، باید برای هر کدام جایگاه مشخصی در قصه تعریف کرد، در غیر این صورت اساسا حضورشان در داستان زیر سوال می‌رود.

در اینجا هم همین طور است. هر آنچه که در کار می‌بینیم به داستان اصلی مربوط است و هر شخصیتی بر پیشبرد داستان تاثیر می‌گذارد؛ ضمن این که رابطه دختر و پسر و دیگر شخصیت‌های اصلی قصه در همه قسمت‌ها پیش می‌رود. کستینگی که شده است حداقل تا اینجا و برای سه قسمت ابتدایی بسیار خوب است.

وی در پاسخ به این که آیا برای بازی در نقش سروان به مطالعه و تحقیق درباره پرونده‌های قضایی یا اطلاعاتی از این دست نیازی بوده است یا نه؟ بیان کرد: نقش من ضرورت چنین تحقیق و پژوهشی را نداشت. اما ممکن است خانم اوتادی که در واقع شغلشان در داستان بیشترین ارتباط را با نیروی انتظامی دارد، این کار را انجام داده و اطلاعاتی در اختیارشان قرار گرفته باشد. شاید در جاهای دیگری مانند نوع رابطه یک دختر با پدرش باید اطلاعاتی کسب می‌کردم و دقیق می‌شدم اما در این مورد خاص نیازی حس نمی‌شد؛ ضمن این که ماجراهای مخالفت پدر با دخترش در قسمت‌های دیگر پیش می‌آید و باز هم آنجا یک رابطه خانوادگی بین این دو صورت می‌گیرد که به تحقیق و مطالعه نیاز چندانی ندارد.

به گزارش ایسنا، سریال 15 قسمتی «زخم» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی مسعود آب پرور کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و ماهیتی اپیزودیک دارد. متن این اثر تلویزیونی شش داستان را شامل می‌شود که هر یک در دو یا سه قسمت روایت می‌شوند.

«زخم» داستان مددکاران و مشاوران نیروی انتظامی است و این کار نیز با مشارکت همین سازمان روزهای آغازین تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha