• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93022516033
  • منبع : نمایندگی قم

مشاور عالی ستاد اقامه نماز:

شبکه ملی امین در راستای ترویج فرهنگ نماز فعالیت می‌کند

شبکه ملی امین در راستای ترویج فرهنگ نماز فعالیت می‌کند

مشاور عالی ستاد اقامه نماز کشور و مجری طرح ملی شبکه امین گفت: شبکه ملی امین در راستای ترویج فرهنگ نماز در کشور گام بر می‌دارد که یاوران نماز در این طرح حضور دارند.

مشاور عالی ستاد اقامه نماز کشور و مجری طرح ملی شبکه امین گفت: شبکه ملی امین در راستای ترویج فرهنگ نماز در کشور گام بر می‌دارد که یاوران نماز در این طرح حضور دارند.

محمود مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، گفت: نماز نشانه بندگی و عبودیت است و می‌تواند در اصلاح جامعه نقش بسزایی ایفاء کند.

مشاور عالی ستاد اقامه کشور افزود: هدف از تشکیل شبکه ملی امین که مخفف «انجمن مردمی یاوران نماز» است ترویج فرهنگ نماز در میان جوانان بوده که در این راستا نماز اول وقت و امر به معروف در خصوص گرایش جوانان به نماز از مهم‌ترین این اهداف است.

وی در مورد کسب مهارت‌های لازم توسط مروجین اظهار کرد: این مهارت‌ها به صورت علمی و کاربردی توسط کارشناسان نماز آموزش داده می‌شود البته تاکنون مروجین با کارهای گروهی و معارفی به خوبی آشنا شده‌اند.

مظفر خاطرنشان کرد: در این راستا گروه‌های 40 نفره‌ای تشکیل شده است که به طور کلی 150 نفر از خواهران و برادران در طرح امین از سراسر کشور شرکت کرده‌اند که به همراه اساتید و کارشناسان 220 نفر می‌شوند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال جدید گفت: معظم له تاکیدات فراوانی بر فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داشتند که در این راستا ترویج فرهنگ نماز می‌تواند به بسیاری از فعالیت‌ها جهت بدهد و بسترهای لازم در اصلاح جامعه را فراهم آورد.

مجری طرح ملی شبکه امین گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در طرحی سه ساله بر آنیم که یک میلیون نفر از جوانان در طرح ملی شبکه امین حضور یابند که در این راستا باید تلاش شود موضوع نماز از حوزه ستادی و دولتی خارج شود و با کاری عملیاتی و سازمانی در این هدف موفق شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در 4 بخش مقدماتی، تشویقی، پیشرفته و عالی متمرکز شده است که در سطح مدیران 150 نفر در این طرح حضور یافته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha