• سه‌شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 93021610531

فریبا صادقی: سرمایه‌های خوبی را به والیبال بانوان تزریق می‌کنیم

فریبا صادقی: سرمایه‌های خوبی را به والیبال بانوان تزریق می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران با تاکید بر وضعیت مناسب اردوی تیم ملی گفت: با توجه به شرایط موجود امید بسیار زیادی دارم تا بتوانیم در آینده سرمایه‌های خوبی را به جامعه والیبال بانوان تزریق کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران با تاکید بر وضعیت مناسب اردوی تیم ملی گفت: با توجه به شرایط موجود امید بسیار زیادی دارم تا بتوانیم در آینده سرمایه‌های خوبی را به جامعه والیبال بانوان تزریق کنیم.

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط اردوهای تیم ملی والیبال دختران نوجوان اظهار کرد: از 10 اردیبهشت ماه اولین اردوی تیم ملی نوجوانان آغاز شد و 18 اردبیهشت هم به پایان می‌رسد. در حال حاضر 35 دختر نوجوانان در این اردو حاضر هستند که اکثر آن‌ها منتخبان مسابقه‌های قهرمانی کشور هستند که بر اساس یک فراخوان به اردو دعوت شده‌اند. هرچند تعدادی نیز هستند که در اردوی دوم از آن‌ها تست گرفته می‌شود زیرا در صورت حضور آن‌ها اردوی تیم بسیار شلوغ می‌شد و زمان زیادی به هدر می‌رفت.

صادقی ادامه داد: از این بازیکنان در پایگاه قهرمانی اصفهان تست گرفتیم و در مجموع اطلاعات اولیه خوبی از وضعیت بازیکنان نصیب ما شد. یک تست دیگر هم می‌گیریم که اگر بازیکنان به دلیل امتحانات به شهرهایشان رفتند بر اساس آن برنامه تمرینی به آن‌ها بدهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر درباره میزان رضایت خود از وضعیت بازیکنان اظهار کرد: در مجموع از وضعیت بازیکنان راضی بودم. ما به دلیل اینکه دو سال سن نوجوانان را کاهش داده‌ایم آن‌ها احتیاج بیشتری به آموزش دارند و چون این بازیکنان به دلیل سن کم هنوز به پختگی لازم نرسیدند راحت‌تر و بهتر می‌توانیم به آن‌ها شکل بدهیم. امیدوارم بتوانیم سرمایه‌های خوبی برای سال‌های آینده والیبال بانوان پرورش بدهیم.

او درباره مشکلات موجود در اردو گفت: اگر مشکل امتحانات را بتوانیم حل کنیم کارمان تا حدود زیادی روند صعودی پیدا می‌کند. فدراسیون در حال رایزنی با اداره آموزش و پرورش است تا امتحانات بازیکنان در محل اردو (اصفهان) از آن‌ها گرفته شود تا وقفه‌ای در تمرین‌ها به وجود نیاید زیرا اگر به خاطر امتحانات اردو را تعطیل کنیم حدود یک ماه بازیکنان را کنار هم نداریم اما اگر این موضوع حل شود 23 اردیبهشت تمرین‌ها را پیگیری می‌کنیم.

صادقی درباره امکانات اردوی اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه در این اردو حداکثر امکانات در اختیار ما قرار داده شده و باشگاه ذوب آهن، هیئت والیبال فولادشهر و هیات والیبال اصفهان تمامی امکانات درخواستی ما را مهیا کرده و کمبودی نداریم.

فریبا صادقی در پایان گفت: افرادی که فیزیک بدنی مناسبی نداشته باشند و شرایط تمرنی خوبی هم پشت سر نگذارند، اسامی آن‌ها خط می‌خورد و به احتمال زیاد حدود 10 نفر از بازیکنان ریزش خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha