• شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93021308458
  • خبرنگار : 71463

"نتیجه نگرفتن، بهتر از تن دادن به بی قانونی است"

بهرام مشتاقی: یک جایی باید جلوی این قهرکردن‌ها گرفته می‌شد

بهرام مشتاقی: یک جایی باید جلوی این قهرکردن‌ها گرفته می‌شد

عضو شورای فنی کشتی فرنگی می‌گوید که به عنوان یک عضو ورزش از اتفاقی که در تیم ملی کشتی فرنگی افتاد، دلش به درد آمده است.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی می‌گوید که به عنوان یک عضو ورزش از اتفاقی که در تیم ملی کشتی فرنگی افتاد، دلش به درد آمده است.

بهرام مشتاقی درباره ترک اردوی تیم ملی کشتی فرنگی توسط محمد بنا و مشکلاتی که این اتفاق در آستانه جام جهانی موجب شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من نه به عنوان عضو شورای فنی، بلکه به عنوان عضوی از ورزش، از این اتفاق دلم به در آمد. در جایی که تیم ملی کشتی فرنگی باید در کشور خودمان به جنگ 9 تیم خارجی برود سرمربی که سردار تیم است به همراه کاپیتان و سایر ملی‌پوشان اردو را ترک کرده‌اند.

او ادامه داد: متاسفم که چنین اتفاقی در کشتی فرنگی افتاد. ما دیگر به این قهر کردن‌ها عادت ‌کرده‌ایم، اما این کار باید یک جا جلویش گرفته شود. آقای بنا اگر می‌خواهد کار کند یا باید تا آخر بماند و یا این که تصمیم بگیرد دیگر نباشد. در فاصله یازده روز مانده تا جام جهانی آیا این مردانگی است که تیم را رها کنیم و پشت آن ملی‌پوشان هم به اردو نیایند؟

مشتاقی افزود: ما منتظریم تا امروز و فردا ملی‌پوشان به اردو باز گردند. اگر نیامدند که حاشا به معرفت‌شان و شورای فنی متخلفان را به کمیته‌ انضباطی معرفی خواهد کرد. البته بهترین کمیته‌ انضباطی مردم هستند. من در مقام محکوم کردن کسی نیستم و ملت برای این کاری که آقایان کرده‌اند تصمیم خواهند گرفت.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در پایان اظهار کرد: ما پس از جلسه فوق‌العاده‌ شورا تصمیم گرفتیم که فعلا آقای نوربخش به عنوان مربی ارشد تیم را جمع و جور کند، چون نمی‌شد تیم ملی را رها کنیم. اگر ملی‌پوشان برگشتند که چه بهتر، وگرنه مجبوریم از تیم جوانان خود استفاده کنیم و حتی اگر نتیجه‌ای هم نگیریم باز هم بهتر از این است که به بی‌قانونی تن دهیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha