تهیهکننده برنامه «فیتیله» ضمن ابراز خرسندی از قطع تبلیغات در برنامههای کودک از رییس سازمان صداوسیما بایت این تصمیم تشکر کرد و گفت: امیدواریم این اقدام آقای ضرغامی هر چه زودتر اجرایی شود تا با قطع اسپانسر از برنامه «فیتیله» برنامه زمین نماند.
علیرضا آقایی در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص قطع تبلیغات کالا در برنامههای کودک خاطرنشان کرد: ما دوست داریم این اقدام مفید هر چه سریعتر اجرایی شود؛ چرا که هزینههای برنامه «فیتیله» قبل از سال 93 با اسپانسر برنامه بسته شده است و با توجه به اینکه فصل جدید از فیتیله از هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت، ما امیدواریم منبع جایگزین اسپانسر مشخص شود تا مبادا برنامه زمین بماند.
وی در ادامه این مطلب افزود: ناگفته نماند که ما مطمئن هستیم زمانی که برنامههای کودک با اسپانسر همراه شدند این ماجرا از نظر مدیران ارشد سازمان صداوسیما مقبول نبوده و تنها به دلیل مشکلات مالی سازمان مجبور به این اقدام شد؛ در هر حال ما از این اتفاق خوشحالیم و جا دارد بگویم از این پس هم تلاش میکنیم تا با قوت بیشتری کار کنیم چرا که موضوع اسپانسر موضوعی نبود که باب میل مدیران و برنامهسازان باشد.
آقایی تاکید کرد: امیدواریم با رفع این مشکل در بخش محتوایی برنامههای کودک نتیجه خوبی حاصل شود و برنامهها به لحاظ کیفی پیشرفت داشته باشند.
این تهیهکننده با تأکید مجدد با اینکه جایگزین اسپانسر از برنامه «فیتیله» مشخص شود، اظهار کرد: امیدواریم با دستور آقای ضرغامی این اقدام بهزودی اجرایی شود تا ما هم از هفته آینده بدون نگرانی به آنتن برگردیم.
تهیهکننده «فیتیله» در پایان با اشاره به ساختارهای جدید این برنامه در فصل جدیدش به ایسنا گفت: از آغاز سال جدید سعی کردیم در برنامه «فیتیله» با مخاطب ارتباط بیشتری بگیریم و امیدواریم فصل جدید از این برنامه با کیفیت بهتری به روی آنتن برود؛ ضمن اینکه امیدواریم برنامههایی را تولید کنیم که در شأن مخاطبانمان باشد. همچنین به عنوان تهیهکننده از مخاطبان دعوت میکنم تا نقطه نظرات خود را درخصوص «فیتیله» حتما به ما انعکاس بدهند.
انتهای پیام
نظرات