تهیهکننده برنامه «خاله شادونه» درخصوص ممنوعیت تبلیغات در برنامههای کودک تلویزیون، با اعتقاد بر اینکه طی این مدت برنامههای کودک در پخش تبلیغات شورش را درآورده بودند، میگوید: طی این مدت به فضای برنامههای کودک ضربه بدی خورد؛ ولی خدا را شکر که با دستور آقای ضرغامی این تبلیغات ممنوع شد.
علیاکبر ذاکری در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به مطلب بالا توضیح داد: «خاله شادونه» از جمله برنامههای کودکی است که طی این مدت اسپانسر فرهنگی داشت و تبلیغ ماکارونی، پاستیل و شکلات نمیکرد، بلکه بیشتر با مراکز فرهنگی مثل رسانههای دیجیتال مشارکت میکرد؛ ضمن اینکه «خاله شادونه» مختص خردسالان است به همین خاطر در جریان تبلیغات کالاهایی مثل ماکارونی و ... نبود و خیلی هم دچار آسیب نشد. اما باز هم خوشحالیم که دیگر در برنامه اسپانسر نداریم و مراکزی را تبلیغ نمیکنیم.
وی با یادآوری اینکه تصمیم قطع اسپانسر از برنامههای کودک، باید زودتر از اینها گرفته میشود، خاطرنشان کرد: متاسفانه طی این مدت به برنامههای کودک ضربه وارد شد ولی خدا را شکر که قرار است این اتفاق برای همیشه قطع شود.
تهیهکننده برنامه «خاله شادونه» در پایان گفتوگوی خود در خصوص ساختارهای جدید برنامهاش گفت: «خاله شادونه» اکنون مراحل پایانی پخش را میگذارند؛ این برنامه پیش از ایام رمضان از آنتن خداحافظی خواهد کرد تا مجددا بعد از ماه رمضان با ساختاری جدید به آنتن برگردیم.
انتهای پیام
نظرات