• دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93020100506
  • خبرنگار : 71419

ملی‌پوش هندبال: کوزه‌گری هیچ کاری برای هندبال نکرده است

ملی‌پوش هندبال: کوزه‌گری هیچ کاری برای هندبال نکرده است

ملی‌پوش هندبال گفت: ما نمی‌دانیم که چرا با هندبال نامهربانی می‌کنند و کوزه‌گری هیچ کاری برای این ورزش نکرده است.

ملی‌پوش هندبال گفت: ما نمی‌دانیم که چرا با هندبال نامهربانی می‌کنند و کوزه‌گری هیچ کاری برای این ورزش نکرده است.

رحیم مومن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: خواسته‌ی اصلی ما این است که به وضعیت هندبال رسیدگی شود. در این چند وقتی که کوزه‌گری رئیس فدراسیون شده است، هندبال خیلی اُفت کرده است. تیم سپاهان و ذوب آهن از لیگ هندبال رفتند. تنها کسی که توانست هندبال را جمع کند باشگاه ثامن‌الحجج بود که حالا دو تیم در هندبال داده است. اسپانسر کلی تیم‌های ملی شد و کل فدراسیون هزینه‌هایش را بر عهده‌ی این باشگاه گذاشت.

کوزه‌گری نتوانست هیچ کاری انجام دهد، حتی نتوانست در تهران هم یک تیم تشکیل دهد. با همه‌ی مشکلات و با وجود این که یک باشگاه دستمزد مربی تیم ملی را داد ما موفق شدیم که در آسیا مدال برنز بگیریم و به سهمیه‌ی جهانی دست یابیم.

ملی پوش هندبال خاطر نشان کرد: 3 روز بعد از اینکه در آسیا برنز گرفتیم فدراسیون هندبال کاستلو رافائل سرمربی اسپانیایی تیم ملی را برکنار کرد. هیچ دلیلی برای کار نداشت. درست است که یکی دو سال قبل همه هندبالیست‌ها می‌گفتند ماجک مربی خوبی است. اما زمانی که شما یک مربی در سطح اول جهان آورده‌اید و نتیجه گرفته‌اید دیگر چه نیازی به ماجک است.

وی درپاسخ به این پرسش که کاستلو رافائل در سطح اول مربیگری هندبال است، گفت: بله کاستلو بهترین بازیکن دنیا بوده است. او از نظر مربیگری دانش بالایی دارد، نمی‌دانیم چرا فدراسیون با ما نامهربانی می‌کند.

مومنی زاده،یاد آورشد: بعد ازمسابقات آسیایی تنها 5 میلیون تومان به ما پاداش دادند. من نمی‌دانم ما چه فرقی با والیبال داریم. چرا به آنها سهمیه‌ی خودرو و حواله ماشین دادند؟ ماشین و خانه 50 میلیون تومان پاداش به والیبال دادند. اما چرا برای ما کاری نکردند؟ حالا درست است که والیبال در لیگ جهانی موفق بود اما مگر فوتبال به جام جهانی نرفت، ما هم به جام جهانی رفتیم. اما برای تیم ملی هندبال چه کردند. اصلا بحث ما این است که کوزه‌گری هیچ کاری برای ما نکرد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا فدراسیون سنگ ماجک را به سینه می‌زند ولی همین ماجک بود که برای 2 هزار دلار بیشتر ایران را فروخت و هدایت قطر را دردست گرفت. در صورتی که رافائل بدون هیچ پولی از فدراسیون کار کرد. همین الان باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار می‌گوید نه رافائل باشد و نه ماجک. می‌روم و بهترین مربی دنیا را می‌آورم. حالا ما نمی‌دانیم چرا فدراسیون اینقدر روی ماجک مانور می‌دهد. چرا کوزه‌گری اینقدر روی این مربی تاکید دارد، درست است که خیلی از بازیکنان با ماجک راحت هستند اما خیلی‌ها هم با ماجک مشکل دارند.

ملی پوش هندبال در پایان گفت: ما منکر حق هم نیستیم زمانی که کوزه‌گری رئیس فدراسیون شد خیلی‌ها برای او زدند و به خاطر این که رئیس فدراسیون قبلی رفته بود و تصمیم گرفتند که ضربه‌های زیادی به هندبال بزنند. تیم سپاهان و ذوب آهن را از تیم هندبال بیرون کشیدند. ما منکر این نیستیم که خیلی سنگ جلوی پای کوزه‌گری انداختند اما سوال ما این است که چرا با فردی مثل میرعلی و باشگاه ثامن‌الحجج که این همه به هندبال خدمت کرده نامهربانی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha