• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۰:۴۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 93012609686
  • منبع : مطبوعات

حمایت سراج از کمپین « نه به یارانه» و «آری به تولید ملی»:

«انصراف افراد بی نیاز از یارانه به دولت و افراد ضعیف کمک می‌کند»

«انصراف افراد بی نیاز از یارانه به دولت و افراد ضعیف کمک می‌کند»

یکی از هنرمندان مطرح موسیقی گفت: مبالغ یارانه‌ای که مردم از دریافت آن‌ها چشم پوشی می‌کنند، می‌تواند به اقشار کم درآمد و ضعیف در جامعه کمک به سزایی کند.

یکی از هنرمندان مطرح موسیقی گفت: مبالغ یارانه‌ای که مردم از دریافت آن‌ها چشم پوشی می‌کنند، می‌تواند به اقشار کم درآمد و ضعیف در جامعه کمک به سزایی کند.

حسام الدین سراج درباره انصراف داوطلبانه افراد غنی جامعه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: انصراف افراد بی‌نیاز از یارانه، سبب برخورداری بیشتر افراد ضعیف از این مبالغ در جامعه خواهد شد و در حقیقت این مبالغ به کسانی‌ که استحقاق دریافت یارانه‌ها را دارند، خواهد رسید.

این خواننده در ادامه افزود: بنابر تحقیقاتی که در این زمینه صورت داده‌ام اکثریت دوستان هنرمند و فعال در عرصه هنری از بدو شروع این طرح مبادرت به دریافت یارانه نداشته‌اند و مطمئنا از این پس نیز همکاران و هنرمندان به منوال گذشته اقدام خواهند کرد.

سراج در ارتباط با دریافت یارانه از سوی خویش نیز ادامه داد: بنده نیز از‌ همان ابتدا و با مطرح شدن این طرح در دولت قبلی و اجرای آن موافق نبوده‌ام و یارانه‌ای دریافت نکرده‌ام، در حال حاضر نیز برای ثبت نام مجدد اقدامی انجام نخواهم داد.

حسام الدین سراج هزینه شدن یارانه‌ها برای قشر مستمند جامعه را مثمر ثمر دانست و گفت: تصور بنده بر این است که با ذخیره شدن یارانه‌های انصرافی در خزانه دولتی و هزینه کردن برای اقشار ضعیف جامعه می‌توان مشکلات افراد نیازمند جامعه را حل کرد.

این هنرمند کشور در رابطه با افزایش تولیدات ملی و استفاده عموم از کالای داخلی گفت: حرکت خیلی خوبی است که به تولیدات ملی در کشور کمک شود تا بتوان به استاندارد‌های جهانی در این خصوص رسید تا در دنیا نیز جایی برای محصولات ساخته شده در داخل کشور نیز باشد و در ‌نهایت همگی بتوانیم از تولیدات داخلی برای رفع نیازهای خود استفاده کنیم اما به عقیده بنده بهتر است در این رابطه از بودجه‌های دیگر برای پیشبرد این امر استفاده شود و یارانه‌های برگشتی به خزانه دولت صرفا برای افراد ضعیف در جامعه هزینه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha