• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 93012005903

محمدرحیم اخوت از نگارش زندگی‌نامه‌اش خبر داد

محمدرحیم اخوت از نگارش زندگی‌نامه‌اش خبر داد

محمدرحیم اخوت از نگارش زندگی‌نامه خودنوشتش خبر داد و از انتظار طولانی برای انتشار کتاب‌هایش انتقاد کرد.

محمدرحیم اخوت از نگارش زندگی‌نامه خودنوشتش خبر داد و از انتظار طولانی برای انتشار کتاب‌هایش انتقاد کرد.

این نویسنده پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نگارش زندگی‎نامه خودنوشتش گفت: این کتاب «کودکی، جوانی، پیری» (یک سرگذشت مصور) نام دارد و خاطرات‌گونه است و همراه با تصویر از دوره‌های مختلف است که من این عکس‌ها را از دوره‌ نوجوانی‌ام به این‌سو گرفته‌ام و در این کتاب به مناسبت‌های مختلف آمده است.

او افزود: این کتاب بیش‌تر زندگی‌نامه شخصی من است، اما زندگی شخصی من از نوشتن، کشیدن کاریکاتور، تئاتر و شغل من - معلمی - جدا نیست.

اخوت درباره وضعیت انتشار این کتاب گفت: نگارش این کتاب به پایان رسیده است، اما منتظر وضعیت کتاب‌های دیگری هستم که منتشر شوند.

این نویسنده پیشکسوت از انتظار طولانی برای چاپ کتاب‌هایش خبر داد و گفت: رمان‌های «نامه‌ سرمدی»، «تا وقتی کسی هست» و «تماشا» و همچنین مجموعه داستان‌ «داستان‌های 88» و چاپ سوم داستان بلند «تعلیق» (همه در نشر آگاه) منتظر مجوز هستند. دو چاپ کتاب «تعلیق» در نشر دیگری چاپ شده است، اما برای چاپ سوم آن که قرار بود در نشر آگاه چاپ شود، گفته‌ بودند باید بخش‌هایی حذف شود، ولی من حاضر نیستم این حذفیات را انجام دهم.

اخوت همچنین با اشاره به نگارش رمانی دیگر گفت: نگارش رمان «عذاب» (هفت‌ خوان زندگی) را هم به پایان رسانده‌ام، اما خُلق آدم تنگ می‌شود وقتی از رمانی حرف می‌زند که نوشتنش بیش از یک‌ سال طول کشیده، اما مجوز نمی‌گیرد. البته شاید با تن دادن به حذف بخش‌هایی از کتاب بتوان آن‌ها را چاپ کرد، اما من ترجیح می‌دهم کارم منتشر نشود تا این‌که ناقص چاپ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha