• چهارشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92112316524

غروب احتمالی "خورشید"، روزنامه‌نگار پیشکسوت را راهی بیمارستان کرد

غروب احتمالی "خورشید"، روزنامه‌نگار پیشکسوت را راهی بیمارستان کرد

حواشی روزنامه "خورشید" همچنان ادامه دارد... آخرین خبرها حاکی است که فشار ناشی از عملی نشدن وعده‌های صاحب امتیاز باعث شده است که «ابراهیم رستمیان»، سرپرست روزنامه خورشید دچار بیماری قلبی شده و راهی بیمارستان شود.

حواشی روزنامه "خورشید" همچنان ادامه دارد... آخرین خبرها حاکی است که فشار ناشی از عملی نشدن وعده‌های صاحب امتیاز باعث شده است که «ابراهیم رستمیان»، سرپرست روزنامه خورشید دچار بیماری قلبی شده و راهی بیمارستان شود.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیستم مهرماه امسال، رستمیان به دعوت نوربخش - مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی - سرپرستی روزنامه خورشید را بر عهده گرفت. او پس از تصدی مسئولیت این روزنامه، در مصاحبه‌ای با ایسنا گفت: "راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی در وهله نخست ادامه انتشار روزنامه خورشید است. ناشر در وهله دوم می‌خواهد با کمک نیروهای موجود، روزنامه‌ای اقتصادی و اجتماعی با گرایش مسلط در حوزه‌های کار، رفاه و تامین اجتماعی و به ویژه بیمه‌های اجتماعی داشته باشد."

قرار بود روزنامه خورشید با یک ماه توقف، با فرم و محتوایی جدید و با شعار "پرچم سفید" منتشر شود، اما انتشار این روزنامه،‌ به رغم تولید نسخه دیجیتالی آن، تاکنون صورت نگرفته است.

یکی از خبرنگاران روزنامه خورشید در این‌باره به ایسنا گفت: متاسفانه مدیران ارشد خورشید، تمایلی به بیان شفاف مشکلات روزنامه بویژه در جمع اعضای تحریریه ندارند. بارها از آنها خواسته‌ایم درباره آینده روزنامه به ما توضیح دهند، اما اطلاعات دقیقی ارائه نمی‌شود.

او ادامه داد: حدود یک ماه قبل که هیات مدیره جدید موسسه آتیه منصوب شدند، پرسنل روزنامه امیدوار شدند که مشکلات خورشید پایان می‌یابد. اما از آنجا که این مشکلات به قوت خود باقی مانده است، مشخص می‌شود که حل مشکلات مذکور در گروی خواست مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی است.

این عضو تحریریه خورشید تاکید کرد: برخی شواهد نشان می‌دهد به رغم وعده‌های فراوانی که از سوی صاحب امتیاز داده شده، تاکنون الزامات اولیه مورد نیاز برای انتشار این روزنامه فراهم نشده است.

به گفته این عضو تحریریه خورشید، سه روز قبل، ابراهیم رستمیان، سرپرست این روزنامه در پی تشدید فشارهای روحی ناشی از عملی نشدن برنامه‌هایش برای انتشار خورشید، دچار حمله قلبی شده و پس از بستری در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

رستمیان از روزنامه‌نگاران پیشکسوت ایران است که از سال 1352 فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در عرصه رسانه و ارتباطات آغاز کرده است. او در دولت‌ هاشمی رفسنجانی، موسسه فرهنگی هنری آتیه را در سازمان تامین اجتماعی تاسیس کرد. از جمله محصولات این موسسه هفته‌نامه آتیه با موضوع تخصصی رفاه و تامین اجتماعی بود که به مدت 15 سال به سردبیری رستمیان منتشر می‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۳ ۱۶:۵۲

فارغ از هر اتفاقي که بخواهد براي خورشيد بيفتد،اميوارم که جناب رستميان هر چه زودتر بهبودي کامل کسب کنند.و اميدواريم که خورشيد هم همچنان بتابد