• جمعه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92111107520
  • خبرنگار : 71408

معرفی برگزیدگان بخش مواد تبلیغی جشنواره‌ی فجر / سخنان متفاوت مانی حقیقی

برگزیدگان بخش مواد تبلیغی جشنواره‌ی فیلم فجر در افتتاحیه‌ی این رویداد هنری معرفی شدند.

برگزیدگان بخش مواد تبلیغی جشنواره‌ی فیلم فجر در افتتاحیه‌ی این رویداد هنری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخشی از مراسم افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر با قرائت بیانیه‌ی هیات داوران بخش مواد تبلیغی فیلم‌ها، برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

جوایز این بخش توسط فرامرز قریبیان و سعید راد (بازیگران سینما) اهدا شد.

امیر شیبان خالقی برای طراحی پوستر فیلم «دربند» دیپلم افتخار گرفت و سیمرغ بلورین این بخش به بهزاد خورشیدی برای پوستر فیلم «سر به مهر» رسید.

بهزاد خورشیدی در هنگام دریافت جایزه‌اش گفت: وقتی به این 20 سال و افرادی که اینجا هستند نگاه می‌کنم، می‌بینم که استادم در این مراسم نیست. افتخار بزرگی است که یک عمر کسی را دوست داشته باشی و در کنارش باشی، مقصودم استاد ابراهیم حقیقی است.

در بخش آنونس فیلم، دیپلم افتخار به حسین جمشیدی و محمد شاه‌حسینی برای ساخت تیزر «سر به مهر» رسید و مانی حقیقی برای ساخت آنونس «پذیرایی ساده» سیمرغ بلورین را به خانه برد.

مانی حقیقی کارگردان سینما هم پس از دریافت جایزه‌اش اظهار کرد: از هیات داوران تشکر می‌کنم و از خانم هایده صفی‌یاری تشکر می‌کنم که این تیزر را با هم ساختیم.

وی ادامه داد: ما با استفاده از نقد‌های منفی، تیزرمان را ساختیم و باید به همین منظور علی‌رغم وجود نکاتی، از مسعود فراستی، سعید مستغاثی و نویسندگان خبرگزاری فارس تشکر کنم؛ به خاطر نکاتی که درباره‌ی فیلم نوشتند و باعث شدند «پذیرایی ساده» بیشتر بفروشد! ضمن آنکه با توجه به سخنان رییس‌ جمهور محترم دیگر درباره‌ی مدیران حوزه هنری سخنی نمی‌گویم.

حقیقی خطاب به مدیران حوزه هنری گفت: ما شما را بخشیدیم به شرط آنکه دیگر این اشتباه را مرتکب نشوند. از مدیران سازمان سینمایی هم می‌خواهم کمی مهربان‌تر با محسن امیریوسفی (کارگردان آشغالهای دوست داشتنی) رفتار کنند.

در بخش عکس، هیات داوران با تحسین عکاسی درخشان فیلم «تنهای تنهای تنها»، سیمرغ بلورین خود را به جواد جلالی برای عکاسی فیلم «برلین منفی هفت» اهدا کرد.

در پایان اعلام اسامی این بخش، سعید راد (بازیگر سینما) در سخنانی مطرح کرد: این سن خیلی باشکوه است و آدم‌های بزرگی بر روی این سن آمده‌اند. نگاتیو‌های فیلم‌های آقای قریبیان را دور زمین نمی‌شود کشید چون جا کم می‌آورد. در اینجا می‌خواهم به عنوان یک بازیگر، اجازه بگیرم که از بزرگان بازیگری محمدعلی فردین و بهروز وثوقی نام ببرم‌ که نسل‌های بعدی بازیگری از روی دست آن مشق کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha