• پنجشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92092819559
  • منبع : نمایندگی قم

آیت الله نوری همدانی: در مورد توافق هسته‌ای ژنو توضیحات کاملی به مردم داده شود

آیت الله نوری همدانی: در مورد توافق هسته‌ای ژنو توضیحات کاملی به مردم داده شود

آیت الله حسین نوری همدانی ازمراجع عظام تقلید شیعیان، گفت: دستاوردهای هسته ای ایران و موفقیت های موجود، مرهون تلاش های دانشمندان جوان و پایداری ملت ایران است.

آیت الله حسین نوری همدانی ازمراجع عظام تقلید شیعیان، گفت: دستاوردهای هسته ای ایران و موفقیت های موجود، مرهون تلاش های دانشمندان جوان و پایداری ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، آیت الله حسین نوری همدانی روز پنجشنبه 28 آذر در دیدار علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشور با وی گفت: مردم نگران توافقات هسته‌ای ژنو هستند که باید در این زمینه توضیحات کاملی به مردم ارائه شود.

وی افزود:پیشرفت های قابل توجه در عرصه فناوری‌های هسته ای، مرهون تلاش های علمی جوانان دانشمند است که از نزدیک در بازدیدهای خود از مراکز هسته ای، شاهد این تلاش‌ها بوده‌ام و باید قدردان این عزیزان باشیم.

استاد عالی حوزه علمیه قم، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نرمش قهرمانانه تصریح کرد:مردم باید بدانند که توافقات ژنو بر اساس منویات معظم له در عرصه نرمش قهرمانانه انجام شده است.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: اسلام توجه خاصی به عزت و سرافرازی جامعه اسلامی دارد از این رو باید در برابر دشمنان با اقتدار و قدرت بیشتری مجهز باشیم و آمادگی نظامی و توان دفاعی خود را افزایش دهیم زیرا جامعه اسلامی نباید سلطه پذیر باشد.

وی یادآور شد:طبق سخنان رهبر معظم انقلاب نباید فریب لبخندهای ظاهری دشمن را خورد چون دشمن در زیر دستکش های مخملی، دست های چدنی دارد و با سلطه گری به اهداف خود دست می یابد.

این مرجع تقلید با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمنان،گفت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی دارای جایگاه والایی در عرصه سیاست، فرهنگ و اقتصاد است و شاهد وحدت و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در همه ابعاد هستیم.

وی گفت:جامعه مسلمان باید در برابر دشمنان با قدرت به دفاع بپردازند و قرآن کریم در این زمینه سفارشات ارزشمندی دارد هرچند ملت ایران همواره پشتیبان نظام بوده اند و در همه عرصه ها با استقامت و پایداری اجازه سلطه به دشمنان را نمی دهند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد:خوشبختانه کشور اسلامی ایران با جانفشانی شهدایش به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کرده در حالی که کشورهای اروپایی و آمریکایی دچار مشکلات فراوانی در کشورهایشان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha