• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۲ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92091107674

با حضور مداحان کودک و نوجوان

آزمون آیین تجلیل از نوگلان حسینی برگزار می‌شود

آزمون هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی از سوی فرهنگسرای اندیشه و سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار می‌شود.

آزمون هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی از سوی فرهنگسرای اندیشه و سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آزمون هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی مداحان دانش آموز شهر تهران با مشارکت سازمان دانش آموزی و با هدف نشر و اشاعه‌ی فرهنگ دینی، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت (ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه‌ی مداحان نوجوان و کوشش برای ارائه مسیر درست و صحیح به آنان برگزار می‌شود.

در این آزمون که ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود طی آیینی از نفرات اول تا سوم هر مقطع تجلیل به عمل خواهد آمد.

دانش آموزان مداح برای شرکت در آزمون این برنامه می‌توانند حداکثر تا روز سه‌شنبه 12 آذرماه1392 به دفاتر معاونت پرورشی مدارس خود مراجعه و ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش شاخصه‌های اصلی هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی خوش صدایی، تلفظ صحیح عبارات، مقتل شناسی، آشنایی کافی با روایات و احادیث معتبر و رعایت روش‌های مداحی و روضه خوانی است.

این آزمون در روزهای شنبه 23 ، یک شنبه24 و دوشنبه 25 آذر در فرهنگ سرای اندیشه برگزار و نفرات اول تا سوم هر مقطع انتخاب و در آئین اختتامیه این برنامه که قرار است روز پنج‌شنبه 28 آذر ساعت 9 برگزار شود در فرهنگ سرای اندیشه تجلیل شوند.

جوایز این دوره از آیین تجلیل از نوگلان حسینی، تندیس این آیین است که به همراه آن به نفرات اول هر مقطع، کمک هزینه عمره مفرده، به نفرات دوم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و به نفرات سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه؛ همچنین در حاشیه برگزاری هفتمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی مسابقه خوشنویسی و نقاشی با موضوع محرم در میان دانش آموزان شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha