• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۲ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92070100187

ابراهیم علیدخت: برای تشکیل اردوی تیم ملی به زارع‌پور نامه زدم

ابراهیم علیدخت: برای تشکیل اردوی تیم ملی به زارع‌پور نامه زدم

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ مردان ایران می‌گوید در نامه‌ای از رییس فدراسیون خواسته تا اردوی تیم ملی برای آمادگی نوشاد عالمیان به منظور حضور در جام جهانی از 20 مهرماه آغاز شود.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ مردان ایران می‌گوید در نامه‌ای از رییس فدراسیون خواسته تا اردوی تیم ملی برای آمادگی نوشاد عالمیان به منظور حضور در جام جهانی از 20 مهرماه آغاز شود.

ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره دعوت شدن نوشاد عالمیان به جام جهانی پینگ‌پنگ و برنامه‌های تیم ملی برای آماده شدن این پینگ‌پنگ‌باز گفت: نامه‌ای به رییس فدراسیون زده‌ام تا یک اردو برای نوشاد عالمیان برگزار شود و او با آمادگی بهتر و بیشتر به این مسابقات اعزام شود.

وی ادامه داد: درخواست کرده‌ام که اردوی تیم ملی از 20 مهر تشکیل شود و بجز نوشاد عالمیان چند بازیکن دیگر هم به اردو بیایند هر زمان که آقای زارع‌پور بر روی این نامه دستور دهند، اردوی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این‌که اردوی تیم ملی کجا برگزار خواهد شد، گفت: نظر خاصی بر روی مکان اردو ندارم؛ چون فردا می‌گویند اردو در ویلای نوشاد عالمیان برگزار شده است. تیم ملی هرکجا که فدراسیون تشخیص دهد اردو خواهد زد.

علیدخت درباره حضور نوشاد عالمیان در این رقابت‌ها هم گفت: اولین بار است که عالمیان به چنین مسابقاتی دعوت شده و این موضوع نشان می‌دهد او از توانمندی بالایی برخوردار است و باید از فرصت به وجود آمده استفاده کرد تا بتوان نتیجه خوبی هم گرفت.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ مردان ایران خاطرنشان کرد: من پیگیر تمرینات نوشاد هستم اما او باید به اردو بیاید تا تمرینات بیشتری را انجام دهد. امیدوارم اردوهای خوب و مستمری داشته باشیم تا نتیجه بگیریم. تنها این‌که در مسابقات شرکت کنیم مهم نیست بلکه باید نتیجه هم بگیریم. هیچ کس انتظار مدال از نوشاد در این رقابت‌ها ندارد اما اگر او بتواند بازیکنانی که در رنکینگ بالاتر از او هستند را شکست دهد نتیجه خوبی گرفته است. امیدوارم او با کسب نتیجه‌ای مطلوب در این رقابت‌ها روحیه‌ی خوبی را برای بازی‌های آسیایی به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ مردان ایران در ادامه در پاسخ به این‌که چه زمانی مسابقات دسته برتر برگزار می‌شود، گفت: من برنامه‌های خود را به فدراسیون داده‌ام اما در کمیسیون فنی فرصت نشد که آنها بررسی شوند احتمالا در جلسه بعدی در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: هرچقدر که زمان می گذرد ما فرصت را از دست می‌دهیم و با توجه به این‌که برنامه‌ام را به فدراسیون داده‌ام مابقی شرایط دست فدراسیون است. امیدوارم برنامه‌هایی که داده‌ام اجرایی شود وگرنه شرایط لازم را برای مسابقات پیش رو نخواهیم داشت. احتمالا کمیته فنی در جلسه آینده خود درباره مسابقات دسته برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی درباره این‌که آیا بانک دی در لیگ برتر حضور خواهد داشت هم گفت: مدیریت بانک دی تغییر کرده و ما منتظر هستیم که هیات مدیره مشخص شود پس از آن رایزنی‌های خود را انجام خواهیم داد تا این تیم به لیگ برتر بیاید. بالاخره بانک دی قهرمان فصل پیش بوده و حتی در مسابقات جانبازان و معلولان عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم امسال هم پینگ‌پنگ از سوی بانک دی مورد حمایت قرار گیرد و این تیم در لیگ حضور یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha