• جمعه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92062918175

نمایشگاه مصلی پایان یافت/ فقط سه قلم کالای تنظیم بازاری عرضه شد

نمایشگاه مصلی پایان یافت/ فقط سه قلم کالای تنظیم بازاری عرضه شد

نمایشگاه مصلی با محوریت عرضه لوازم‌تحریر پنج‌شنبه پایان یافت.

نمایشگاه مصلی با محوریت عرضه لوازم‌تحریر پنج‌شنبه پایان یافت.

مجتبی شیرقاضی، معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از اختتامیه نمایشگاه مصلی در روز پنج‌شنبه 28 شهریور خبر داد و گفت: قرار بود آخرین روز برگزاری نمایشگاه مصلی بیست و نهم شهریور ماه باشد که این کار یک روز زودتر انجام شد.

وی ادامه داد: عمده تقاضای مردم در نمایشگاه‌های پاییزه لوازم تحریر، کیف و کفش و پوشاک است. تفاوت نمایشگاه مصلی با سایر نمایشگاه‌های پاییزه نیز این بود که محور و پایه اصلی کاری این نمایشگاه توزیع لوازم تحریر بود.

او با بیان این که به دلیل عدم همزمانی نمایشگاه مصلی با سایر نمایشگاه‌های پاییزه عمده تقاضاها به نمایشگاه مصلی انتقال یافت، تصریح کرد: استقبال از خرید لوازم‌تحریر در نمایشگاه مصلی نسبت به سایر نمایشگاه‌های پاییزه بسیار بیشتر بوده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در واکنش به اظهارات رییس شورای اصناف مبنی بر تامین کالاهای اساسی عرضه شده در نمایشگاه‌های پاییزه از سوی اتحادیه‌ها و تشکل‌ها اظهار کرد: بر اساس مصوبات کمیته برگزاری نمایشگاه‌ها و همچنین شورای کنترل و تنظیم بازار استان تهران چند قلم کالای تنظیم بازاری را برای عرضه مصوب کردیم تا در نمایشگاه‌ها توزیع شود.

وی افزود:‌ این در حالی‌است که بسیاری از کالاهایی که در نمایشگاه‌های پاییزه عرضه می‌شود نظیر روغن و گوشت گرم از سوی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها برای توزیع هماهنگ شده‌ است.

شیرقاضی با تاکید بر این که چهار قلم کالا به عنوان کالای تنظیم بازاری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برای عرضه در نمایشگاه‌های پاییزه سهمیه داشته‌ است، گفت: این کالاها شامل برنج، شکر و مرغ منجمد بود که برنج در سه نوع عرضه شد. در کنار این سه کالا دفترچه‌های تنظیم بازاری نیز در نمایشگاه‌های پاییزه عرضه شد که هماهنگی عرضه این کالاها در نمایشگاه با اتحادیه‌ها و تشکل‌ها نبوده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: بقیه‌ی کالاها نظیر حبوبات، برنج‌های ایرانی، خرما، ترشی و مربا جزو کالاهایی بودند که توسط خود اتحادیه‌ها در نمایشگاه توزیع شد.

وی در پایان با بیان این که معدل تخفیفی که به کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های پاییزه اختصاص یافت 15 درصد بود خاطرنشان کرد: این در حالیست که تخفیف قائل شده برای روغن پنج درصد بوده و قیمت کالاهای تنظیم بازاری نیز بر اساس قیمت‌های مصوب عرضه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha