• پنجشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92062113356
  • خبرنگار : 71408

رییس سازمان سینمایی:روزگار تنش‌ها و بحران‌ها به پایان رسیده است

رییس سازمان سینمایی:روزگار تنش‌ها و بحران‌ها به پایان رسیده است

حجت‌الله ایوبی در جمع اهالی سینما گفت: می‌دانم که به همه شما چه گذشته است. روزگار سخت، تنش‌ها و بحران‌هایی را داشته‌اید، امیدوارم این روزگار به پایان رسیده باشد.

حجت‌الله ایوبی در جمع اهالی سینما گفت: می‌دانم که به همه شما چه گذشته است. روزگار سخت، تنش‌ها و بحران‌هایی را داشته‌اید، امیدوارم این روزگار به پایان رسیده باشد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئیس جدید سازمان سینمایی که ‌21 شهریور ماه در مراسم بازگشایی خانه سینما که با حضور سینماگران شاخص در سالن «سیف‌الله داد» خانه سینما برگزار می‌شد، حضور داشت،ضمن تبریک روز سینما به آن‌ها اظهار کرد: با تمام وجودم احساس شادی و شعف می‌کنم که این مهمان ناخوانده به سینما را با سخنان گرم و انرژی‌بخشتان پذیرا شده‌اید.

وی ادامه داد: مسئولیت فرهنگی به ویژه در عرصه بسیار مهم سینما را فرصتی برای خدمت به اهالی نجیب،‌ فرهیخته و پرافتخار سینمای کشور می‌دانم و واقفم که زمان خیلی زود می‌گذرد. می‌دانم که به همه شما چه گذشته است. روزگار سخت، تنش‌ها و بحران‌هایی را داشته‌اید، امیدوارم این روزگار به پایان رسیده باشد.

معاون وزیر ارشاد که پیش از نشست رسانه‌اش با اهالی سینما سخن می‌گفت،با تأکید بر اینکه باید به آینده خوشبین باشیم، گفت: همه چیز برای رفتن به سوی فردا و آینده‌ای خوب فراهم است و حداقل برای ما به عنوان خادمان سینما بهانه‌ای وجود ندارد؛ مخصوصا وقتی شما سینماگران کنار هم باشید و به ما کمک کنید. اکنون که نگاه‌ها پرامید است چرا خدمت نکنیم؟

ایوبی همچنین از صنوفی که برای پیشبرد سینما دست به دست هم دادند تشکر و اظهار کرد: اکنون همه سلیقه‌ها و اصنافی که مانند حرفه‌های دیگر در میان آن‌ها اختلاف نظرهایی وجود دارد، برای همدلی و کنار گذاشتن مشکلات دست به دست هم داده و به من کمک کرده‌اند تا خانه سینما در این روز باشکوه بازگشایی شود. باید از همه آن‌ها تشکر کنم و بگویم از اینکه خانه سینما دوباره بازگشایی شد همه خوشحال هستیم. دولت،‌ ملت، نظام جمهوری اسلامی و تمام کسانی که دوست دارند ایران باشکوه باشد، امروز در این شادی ما و شما بدون تردید شریک خواهند بود.

رئیس سازمان سینمایی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: من با مشکلات شما اجمالا آشنا هستم و یقین دارم با همفکری و کمک شما در فضای اعتماد متقابل، می‌توانیم آن‌ها را پشت سر بگذاریم. ما ایرانی‌ها بلدیم که حتی فقرمان را هم با هم تقسیم کرده و به یکدیگر کمک کنیم. یادمان باشد که مشکل راه‌اندازی مجدد سینمای ایران فقط پول نیست که حتی گاهی مشکل‌اش همان پولی است که درست توزیع نمی‌شود.

حجت‌الله ایوبی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آتی راجع به چالش‌های حوزه سینما و مشکلات آن با یکدیگر صحبت می‌کنیم اما دوست دارم تأکید کنم که حضور با نشاط همه شما سینماگران زیر یک سقف بهترین هدیه برای مردم ایران است. بازگشایی خانه سینمای ایران بهترین هدیه برای مردم است.

به گزارش ایسنا، ایوبی پس از پایان سخنانش، با تشویق بسیار زیاد حاضران روبرو شد و در واکنش به این تشویق سرپا ایستاد. حاضران در سالن که متشکل از سینماگران و اصحاب رسانه بودند نیز در واکنش به احترام وی، تشویق‌های خود را به مدت چند دقیقه سرپا ادامه دادند.

رییس سازمان سینمایی به سینماگران گفت که در برنامه‌ای که برای روز سینما فردا شب 22 شهریور ماه در باشگاه «دیپلماتیک» تالار «آبگینه» وزارت امور خارجه تدارک دیده شده است،فرصت بیشتری برای صحبت کردن،خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha