• چهارشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92062012633

اعتراض هدایتی به صحبت‌های درودگر

اعتراض هدایتی به صحبت‌های درودگر

حسین هدایتی در واکنش به انتقادهای صادق درودگر می‌گوید در کجای دنیا با تهدید از حامی مالی خود پول دریافت می کنند.

حسین هدایتی در واکنش به انتقادهای صادق درودگر می‌گوید در کجای دنیا با تهدید از حامی مالی خود پول دریافت می کنند.

به گزارش ایسنا، مالک سابق باشگاه ملوان در واکنش به انتقادهای درودگر اظهار کرد: من سال گذشته بنا به تایید مدیران باشگاه ملوان شش میلیارد و بنا به مستندات خودم حدود هشت میلیارد هرینه کرده‌ام که این رقم از مبلغ تعهد پنج میلیاردی ابتدای فصل گذشته اینجانب در هر صورت بیشتر است. یعنی من در هر صورت به قول خودم به مردم و مسئولان در ابتدای فصل پایبند بوده‌ام.

وی افزود: در ابتدای فصل جاری نیز در جریان مذاکرات با مسئولان محترم انزلی اخلاقا و نه اجبارا قول کمک یک میلیاردی آن هم در طول فصل جاری داده‌ام که همچنان به قول خودم پایبندم ولی آنچه باعث شده در پرداخت این مبلغ کمی تامل کنم اطلاع از این موضوع است که بسیاری از عوامل، کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته ملوان همچنان خود را طلبکار اینجانب دانسته و در برنامه‌های مختلف مانند نود من را مسئول این بدهی می‌دانند در حالی که من بابت فصل قبل و بنا به مستندات باشگاه، برگ تسویه ، صورتجلسه فسخ و تایید مسئولین تسویه کامل کرده‌ام و همه طلبکاران باید بدانند که پیگیر طلب خودشان از طریق طرف قراردادشان باشند، چون من این پول را بنا به مستنداتی که اشاره کردم تماما به مدیریت باشگاه پرداخت کرده‌ام.

هدایتی ادامه داد: اینکه مدیر عامل باشگاه ملوان بصورت یک طرفه تصمیم به تخصیص بودجه سال گذشته و از محل طلب بازیکنان فصل قبل به بازیکنان فصل جاری کرده‌اند موضوعی است که به خود ایشان مربوط است ولی مصاحبه با مطبوعات جهت تحت فشار قراردادن من و به قصد دریافت یک میلیاردی که اینجانب به باشگاه ملوان قول اخلاقی داده ام به هیچ نتیجه ای نمی‌رسد. دلیل این امر هم اینست که چرا من باید با وجود تسویه کامل فصل گذشته با باشگاه ملوان همچنان بدهکار شناخته شده و برایم بنر نصب کنند و تعیین تکلیف کنند که " کجا پول بده و کجا پول نده". همین جا عرض می‌کنم هر زمان صلاح ببینم پولم را هزینه ملوان عزیز، پرسپولیس، گهر و کشتی می‌کنم. همچنین از کجا بدانم پولی که مجددا می‌دهم طور دیگری مدیریت شود. سوال من از آقایان این است آیا اگر شما را علیرغم تسویه کامل و عمل به تعهدات همچنان بدهکار معرفی و بر علیه شما بنر نصب کنند شما باز هم پول می‌دهید؟ و اگر بله به این پول چه می گویند؟ در کجای دنیا با حامی مالی یک باشگاه چنین رفتاری می شود که تلاش کنند با فشار مطبوعات پول بگیرند؟ تا آنجا که ما دیده ایم برای چنین درخواستی معمولا هر کاری می کنند جز تهدید. بله پول می دهم ولی نه با این شرایط.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۱:۲۶

درودگر رو همه تو انزلي مي شناسن اون از پور غلامي ، احمد زاده ، پژمان نوري ، غفور جهاني و ... دوره اين کارا گذشته اين آقا بخاطر اين صندلي داره ملوانو از هم مي پاشونه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۱:۴۰

سلام و درود بر هدايتي قهرمان

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۲:۲۰

دردودگر با اين حرفاميخواد از مسووليت شونه خالي کنه و گرنه هرکي ميدونه حاج حسين آخر مرام و معرفته.درودگر بسه ديگه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۴:۰۳

مرجان خانم از آدمي که تو بازي بين المللي ميزنه زير گوش بازيکن تيمش انتظار ديگه نمي شه داشت. نمي دونم کميته اخلاق فدراسيون چرا اين اتفاقات رو پيگيري نمي کنه