• دوشنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92061811430
  • منبع : مطبوعات

درودگر در نامه‌ای به هدایتی: مرتکب هیچ خطایی نشده‌ام

درودگر در نامه‌ای به هدایتی: مرتکب هیچ خطایی نشده‌ام

مدیرعامل باشگاه ملوان در نامه‌ای به صحبت‌های حسین هدایتی با ایسنا درباره ملوان و حواشی مربوط به آن واکنش نشان داد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در نامه‌ای به صحبت‌های حسین هدایتی با ایسنا درباره ملوان و حواشی مربوط به آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدصادق درودگر، مدیرعامل باشگاه ملوان در نامه‌ای خطاب به حسین هدایتی، مالک سابق این باشگاه نسبت به صحبت‌های منتشر شده‌اش در ایسنا واکنش نشان داد. درودگر در این نامه که آن را در اختیار ایسنا قرار داده، هدایتی را "مالک اسبق 70 درصد باشگاه ملوان بندرانزلی" خطاب کرده و پاسخ صحبت‌های او را درباره ملوان و حواشی مربوط به آن داده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای حاج حسین هدایتی دولابی

مالک اسبق 70% باشگاه ملوان بندرانزلی

با سلام و احترام

عطف به مصاحبه مورخه 1392/6/13 جنابعالی با خبرگزاری ایسنا به استحضار می‌رساند:

1- اینجانب برای همه افراد بخش خصوصی که در فوتبال و ورزش سرمایه‌گذاری نموده‌اند همانند آقایان بهمن مداح، شفیع‌زاده، صوفیانی، شفیعی‌قم، منصوری، ریخته‌گران، کریمی شیرین‌فراز و جنابعالی جهت حضور مستدام بخش خصوصی در ورزش به عنوان تنها راه پیشرفت حمایت نموده‌ام و با هر کم‌لطفی به حمایت خود برای توسعه، تعمیم و شکوفایی فوتبال ایران عزیز حتی الامکان ادامه خواهم داد.

2- بنده هیچ تخلفی مرتکب نشده‌ام و جنابعالی بر اساس فسخ تفاهم‌نامه مورخه 1392/2/25 که به امضای جنابعالی و آقای چمن‌زاد، مدیرعامل شرکت استیل‌آذین ایرانیان و مسئولین محترم شهر رسیده است، مبلغ 10 میلیارد ریال بابت عقد قرارداد بازیکنان جدید را که تقبل نموده‌اید، تاکنون پرداخت نفرموده‌اید و لذا هیچ امکانی برای پرداخت بدهی‌ها با توجه به اینکه فعالیت‌های باشگاه در حال انجام بوده، وجود نداشت. چنانچه شما به قول خود عمل می‌نمودید، هیچ مشکلی بروز نمی‌کرد.

3- مجموع بدهی‌های باشگاه مبلغ یک میلیارد و 697 میلیون و 626 هزار و 875 ریال (بازیکنان 5 نفر و کادرفنی و فیزیوتراپ 4 نفر) در فصل 92-91 می‌باشد.

4- جنابعالی مبالغ 332 میلیون و 872 هزار و 402 ریال بابت پرداخت دیه به زندانیان و یک مورد قصاص که دستور به پرداخت فرموده بودید و 360 میلیون و 520 هزار ریال بلیط هواپیما که از حساب این باشگاه نزد سازمان لیگ به دلیل عودت چک پرداختی شرکت شما به شرکت هواپیمایی سهند کسر گردیده است نیز بدهکار باشگاه ملوان می‌باشید.

5- طبق صورتجلسه مورخه 1392/4/29 که به امضای ریاست محترم، دبیرکل محترم و ریاست محترم کمیته انضباطی و اینجانب و سایر باشگاه‌ها رسیده است بدهی‌های قبلی و فصل گذشته از محل 30% درآمدهای فصل جدید 93-92 کسر خواهد شد و هیچگونه مسئولیتی برای جنابعالی نخواهد داشت.

6- جنابعالی به توجه به انتقال کلیه سهامتان به هیات مدیره جدید هیچگونه مسئولیتی در خصوص ادعاهای افراد حقیقی یا حقوقی نداشته و نباید پاسخگو باشید و هر سازمان یا فردی که ادعایی دارد، می‌بایست از طریق باشگاه ملوان پیگیر مطالبات خود باشد. ضمناً از رسانه‌ها و صداوسیما تقاضا می‌گردد جهت جلوگیری از هرگونه شائبه از ذکر نام آقای حاج حسین هدایتی به عنوان مالک باشگاه ملوان خودداری نموده که موجبات تکدر خاطر ایشان و ایجاد شبهه برای مردم عزیز نگردد.

7- با توجه به مصاحبه‌های مکرر خود که با مردم انزلی به احترام صحبت فرموده‌اید و بارها طی این چهار ماه قول داده‌اید که مبلغ یک میلیارد تومان را به حساب باشگاه واریز خواهید نمود، خواهشمند است مبلغ فوق را پرداخت تا نسبت به تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی و فیزیوتراپ فصل قبل نیز اقدام گردد.

8- بنده هیچ منتی بر جنابعالی و مردم خوب بندرانزلی نداشته و در حال حاضر نیز نیازی نمی‌بینم که به تلاش‌های ارزشمندی که در زمینه فوتبال و خارج از آن برای شخص شما داشته‌ام، اشاره کنم.

محمدصادق درودگر

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha