• دوشنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 92061810973
  • منبع : مطبوعات

«حسینی مکارم» معاون توسعه‌ی مدیریت سازمان میراث فرهنگی شد

«حسینی مکارم» معاون توسعه‌ی مدیریت سازمان میراث فرهنگی شد

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی - معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - در حکمی، «سمیع‌الله حسینی مکارم» را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت این سازمان منصوب کرد.

در حکم رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خطاب به حسینی مکارم آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت سازمان منصوب می شوید. طراحی ساختار سازمان با رویکرد تحقق سازمانی بهره‌ور، منعطف، چابک و کوچک، اصلاح ساختار بودجه سازمان و ادارات کل استان‌ها، طراحی و اجرای نظام جامع آموزشی برای کارکنان، مهندسی مجدد فرآیند ارایه خدمات، نظارت و اعمال مدیریت برکلیه امور مالی و محاسباتی، ارتقای بهره‌وری، کاهش تصدی‌ها، تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و با توجه به راهبردهای سازمان، بسط دولت الکترونیک، اصلاح نظام پرداخت‌ها و تامین امنیت شغلی برای کارکنان، ساماندهی نیروی انسانی و بهبود رفاه کارکنان و تلاش برای ارتقای فرهنگ سازمانی از جمله وظایفی است که انتظار می‌رود، با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبن‌ظران و تعامل با سایر حوزه‌ها در راستای سیاست‌های تعیین شده برای اعتلای سازمان از همه ظرفیت‌ها بهره‌ی کافی برده شود.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»

از سوابق حسینی مکارم می‌توان به قائم‌مقامی سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران، معاون برنامه‌ریزی پست بانک ایران، مشاور وزیر و مدیرکل بودجه و تسهیلات وزارت آموزش و پرورش و معاون اداری و مالی آموزش و پرورش استان تهران اشاره کرد.

پیش از این «علی عبدالله‌نژاد» معاون توسعه‌ی مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود.

به گزارش ایسنا، در سی‌ام مردادماه امسال نیز محمدعلی نجفی، در نخستین حکمش «سمیع‌الله حسینی مکارم» را به‌عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha