• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91112213241
  • خبرنگار : 71381

/حماسه وحدت و حضور/

احمدی‌نژاد/5/: مراقب باشیم وحدت ملی با رفتار و گفتار ناصحیح مخدوش نشود

احمدی‌نژاد/5/: مراقب باشیم وحدت ملی با رفتار و گفتار ناصحیح مخدوش نشود

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبتهای خود در راهپیمایی 22 بهمن، با بیان اینکه "کارها و برنامه‌هایی که هرکدام برنامه یک دولت یا چند دولت بود و اجرا نشد، در این دوره اجرا شد"، گفت: اینها همه نشانه عظمت، ظرفیت و توانمندی ملت ایران است.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبتهای خود در راهپیمایی 22 بهمن، با بیان اینکه "کارها و برنامه‌هایی که هرکدام برنامه یک دولت یا چند دولت بود و اجرا نشد، در این دوره اجرا شد"، گفت: اینها همه نشانه عظمت، ظرفیت و توانمندی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "با ملت ایران می‌شود کارهای بزرگ انجام داد و قله‌های بلند را فتح کرد"، افزود: ملت عزیز من خادم همه ملت هستم و دوستدار همه ملت و فدایی ملت هستم چون از خود ملت هستم و ارباب‌زاده نیستم یعنی از خانواده معمولی و رعیت‌زاده هستم پس می‌توانم به سادگی و راحتی با شما سخن بگویم.

وی با بیان اینکه "انقلاب برای صیانت از کرامت و عزت مردم هم در برابر بیگانگان و هم داخل کشور است"،‌ گفت: همه باید مراقب و حافظ کرامت مردم باشیم. نباید فقر و تبعیض موجب شود حرمت و کرامت احدی از مردم مخدوش شود. این ملت، ملت ثروتمندی است و شایستگی بهترین‌ها را دارد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه "انقلاب برای ایجاد فرصت رشد و تکامل همگانی است"، اظهار کرد: باید مراقب باشیم. به خود و بقیه می‌گویم مسئولیت خطرناک است و مقامات حکومتی فرصت بهره‌برداری مادی و شخصی نیست بلکه فرصت خدمت صادقانه و خالصانه و بستری برای نیل به کمال الهی و معنوی است.

رییس‌جمهور ادامه داد: اگر کسی خودش رشد نکند و ایمان، پاکی و اخلاصش هر روز بیشتر نشود، چطور می‌تواند برای دیگران فرصت رشد و کمال فراهم کند؟ این انقلاب برای احیا و استیفای حقوق اساسی ملت از جمله آزادی است. کمال انسان و حاکمیت ارزش‌ها بدون آزادی و انتخاب آزاد بی‌معناست و انتخاب آزاد ارزش‌ها، ارزشمند و کمال‌آفرین است چون آزادی متعلق به همه ملت است و همه باید مراقب باشیم که مبادا در قدرت، اقتصاد، سیاست و حتی در علم و فناوری و در آزادی انحصار درست شود چون انحصار فسادآور است.

وی با تاکید بر اینکه "انقلاب برای وحدت و همبستگی ملی است"، افزود: باید مراقبت کنیم که وحدت ملی با عمل، رفتار و گفتار ناصحیح مخدوش نشود.

رییس‌جمهور با بیان اینکه "انقلاب برای بر هم زدن تبارگرایی و دایره بسته قدرت و مدیریت و باز کردن راه برای فرزندان پراستعداد ملت و باز گرداندن حکومت به ملت و کشور است"، گفت: همه باید مراقب باشیم و با کوچک‌ترین نشانه‌های بازگشت به دوران قبل از انقلاب قاطعانه برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه "انقلاب متعلق به متن مردم است و به هیچ حزب،‌ گروه و طایفه‌ای به طور خاص و ویژه تعلق ندارد"، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت، از جمله عدالت اقتصادی، اجتماعی، قضایی، آموزشی و سیاسی است. مراقبت از انقلاب و تداوم حرکت آن یک امر ضروری و واجب است. مسئولان همه باید برای مردم و در کنار مردم و فقط در خدمت مردم و انقلاب عظیم ملت ایران باشند پس همه باید مراقب باشیم مبادا خدای ناکرده روزی بیاید که عده‌ای خاص صاحبان قدرت و ثروت به مراکز تصمیم‌گیری دسترسی داشته باشند و خواست خود را تحمیل و عملیاتی کنند ولی توده‌های مردم از آن محروم باشند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: نباید به سیری ظالمان و سوء‌استفاده‌کنندگان و متجاوزان به بیت‌المال و همزمان گرسنگی و فقر مظلومان و محرومیت جوانان و آحاد مردم رضایت داد و این خادم کوچک ملت هرگز به اقداماتی که خدای نکرده به چنین وضعی منجر شود رضایت نخواهم داد و ما نباید هیچ سندی را علیه منافع عمومی و مصالح ملت امضا کنیم و این خادم کوچک هرگز امضا نخواهم کرد.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha