• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91112213194
  • خبرنگار : 71038

/حماسه وحدت و حضور/

رییس جمهور/1/: انقلاب یک موجود زنده و بالنده است

رییس جمهور/1/: انقلاب یک موجود زنده و بالنده است

رییس‌جمهور کشورمان،تصریح کرد: انقلاب یک موجود زنده و بالنده است و یک حرکت تاریخی برای نیل به آرمان‌های الهی و انسانی است که امروز در همه عالم در جریان است.

رییس‌جمهور کشورمان،تصریح کرد: انقلاب یک موجود زنده و بالنده است و یک حرکت تاریخی برای نیل به آرمان‌های الهی و انسانی است که امروز در همه عالم در جریان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد که در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در میدان آزادی تهران سخن می‌گفت، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب متعلق به انسان و برای انسان‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بالاترین موضوع اصلی آفرینش، انسان است و درواقع انسان بالاترین مخلوق است و تمام جهان برای او خلق شده است.

رییس‌جمهور با بیان این‌که تحولات اجتماعی تابع تحولات انسانی است، ادامه داد: همه پیامبران آمده‌اند تا حقیقت انسان را در سایه استقرار توحید و عبودیت و عدالت شکوفا کنند. آمده‌اند تا خود انسان را به انسان بشناسند.

وی گفت: فطرت الهی انسان‌ها همه یکی است و تمام حقایق هستی در فطرت الهی انسان‌ها به امانت گذاشته شده است. همه عالم برای این است که انسان کمال پیدا کند و جلوه جمال خداوند و جانشین او در زمین و تجلی اسماء الهی شود.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انقلاب اسلامی بیداری فطرت‌ها و حرکتی از عمق جان و اندیشه ملت ایران و یک تحول بنیادی است و به همین دلیل است که پایدار است و روز به روز روشن و درخشان‌تر می‌شود، تصریح کرد: انقلاب، بیداری حقیقی و بازگشت به حقیقت انسان‌ها است. رهایی از تمام قید و بندهای اسارت‌آفرین. انقلاب آغاز حرکت برای برپایی جامعه سعادتمند و رسیدن به قله کمال تا جوار رحمت خداوند است.

وی با بیان این‌که ملت ایران ظرفیت تحول‌آفرینی و اقتدار خود را یک بار دیگر در انقلاب اسلامی پیدا کرد و خود را مسوول حفظ و گسترش ارزش‌های الهی یافت، ادامه داد: حرکت‌های انسانی به میزان عمق، خدایی بودن و اتکا به تغییرات درونی و بیرونی انسان‌ها، ماندگارتر هستند و گستره تغییر آنها وسیع‌تر است و به همین بابت امام راحل می‌فرمود ملت ایران الهی شده است.

یعنی تغییرات در درون، اندیشه، ایمان، افق نگاه، آرمان، اراده و همت ملت به وجود آمده است.

رییس‌جمهور افزود: انقلاب یک موجود زنده و بالنده است و حرکت انقلاب از سال 57 آغاز شد و در ایران و گستره گیتی ادامه پیدا کرد. درواقع انقلاب یک حرکت تاریخی برای نیل به آرمان‌های الهی و انسانی است که امروز در همه عالم در جریان است.

احمدی‌نژاد افزود:هر جا انسان است، انقلاب متعلق به اوست و مرز جغرافیا، زبان، حزب و طایفه ندارد. نقطه توقفی ندارد و حق این بود که انقلاب عظیم جهانی از ایران و توسط ملت ایران کلید بخورد.

ادامه دارد...

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha