• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91111811031

افشین نوروزی عذرخواهی کرد

افشین نوروزی عذرخواهی کرد

پینگ‌پنگ باز محکوم شده در کمیته‌ انضباطی، در جلسه‌ای از رییس فدراسیون پینگ‌پنگ عذرخواهی کرد.

پینگ‌پنگ باز محکوم شده در کمیته‌ انضباطی، در جلسه‌ای از رییس فدراسیون پینگ‌پنگ عذرخواهی کرد.

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: جلسه‌ای با حضور آقای زارع پور، رییس فدراسیون، باقری، سرپرست امور دبیری و حبیب زاده از پیشکسوتان پینگ‌پنگ برگزار شد تا با طرح برخی از مسائل، مشکل به وجود آمده را حل کنیم.

وی ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم به جای این که صحبت‌های خود را از طریق رسانه‌ها داشته باشیم رو در رو حرف‌های خود را بزنیم. در این جلسه من عنوان کردم که موضوعی که در روزنامه‌ها تیتر شده بود در صحبت‌های من نبوده است، اما چون کمیته‌ انضباطی بسیاری از صحبت‌های من را توهین قلمداد کرده بود در این جلسه تاکید کردم که نیت من توهین نبوده است و اگر کلماتی استفاده شده است که کمیته‌ انضباطی تشخیص داده توهین است، عذرخواهی می‌کنم.

نوروزی خاطر نشان کرد: کمیته‌ انضباطی، دخالت در اموری که به من مربوط نبود را عنوان کرده بود که از آقای زارع پور بابت این موضوع عذرخواهی کردم.

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران افزود: آقای حبیب پور که در این جلسه حضور داشت در بسیاری از مسائل حقوقی به من کمک کرد و وی هم تشخیص داده بود حرف‌هایی که من زده‌ام مصداق توهین بوده است.

نوروزی گفت: من نامه اعتراض خود به دبیر فدراسیون نوشته بودم، اما آقای باقری در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این نامه باید برای آقای زارع پور نوشته می‌شد به همین دلیل نامه خود را دوباره برای رییس فدراسیون نوشتم.

نوروزی در پاسخ به این که مسابقات انتخابی تیم ملی 23 و 24 بهمن برگزار می‌شود آیا نگران نیستید که به این مسابقات نرسید؟ گفت: این که چه تاریخی برای استیناف در نظر گرفته شود در دست من نیست و آقای زارع پور تشخیص می‌دهد که چه زمانی این جلسه برگزار شود. اگر جلسه استیناف زودتر برگزار شود به انتخابی خواهم رسید. در غیر این صورت این مسابقات را از دست خواهم داد که به ضررم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha