• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91111508493

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ: کمیته استیناف نوروزی با نظر زارع پور برگزار می شود

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ: کمیته استیناف نوروزی با نظر زارع پور برگزار می شود

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ عنوان کرد که جلسه کمیته استیناف برای افشین نوروزی با نظر زارع‌پور رییس فدراسیون برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ عنوان کرد که جلسه کمیته استیناف برای افشین نوروزی با نظر زارع‌پور رییس فدراسیون برگزار خواهد شد.

احسان باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جلسه کمیته استیناف برای افشین نوروزی گفت: نامه اعتراض افشین نوروزی باید برای رییس فدراسیون نوشته می‌شد اما او این نامه را به من به عنوان دبیر فدراسیون نوشته بود.هرچند آقای ز ارع‌پور دارای سعه صدر بالایی است و زیاد درگیر شکل مسائل نیستند اما ما باید برخی موضوعات را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: حتی با فرض اینکه این نامه را تحویل داده شده به فدراسیون فرض کنیم باز هم مشکلات مطرح شده باقی است و نوروزی دوباره بر همان نکاتی که قبلا مطرح کرده بود اصرار دارد و معتقد است که مسائل مطرح شده مشمول توهین و افترا قرار نمی‌گیرد. این در حالی است که کمیته انضباطی به این نتیجه رسیده بود که موضوعات مطرح شده متضمن توهین و افترا است.

باقری خاطرنشان کرد: نوروزی در دفاعیات خود در کمیته انضباطی عنوان کرده بود که تیترهای زده شده در روزنامه‌ها ارتباطی با او نداشته و مواردی که در مصاحبه‌هایش عنون کرده است واقعیت دارد. به نظر می‌رسد که هیچ احساس ندامتی از سوی نوروزی وجود ندارد و فکر می کنم که در این فضا بستری برای مطرح کردن درخواست تجدید نظر وجود ندارد.

دبیر فدراسیون تاکید کرد: با این شرایط رییس فدراسیون تصمیم می‌گیرند که کمیته استیناف برای افشین نوروزی برگزار شود یا خیر.

وی در پاسخ به این که آیا تشکیل شدن کمیته استیناف باید با نظر رییس فدراسیون باشد، گفت: تشکیل کمیته استیناف جزو اختیارات رییس فدراسیون است.

باقری با بیان اینکه نوروزی خود عنوان می‌کند که فدراسیون باید انتقادپذیر باشد و رفتاری پدرانه نسبت به ورزشکارانش داشته باشد، افزود: این در حالی است که نوروزی خود وظیفه فرزند خواندگی ‌اش را به جای نمی‌آورد و همین موضوع باعث می‌شود که گامی به جلو برداشته نشود.

وی درباره منتفی شدن دیدار دانشگاه آزاد مقابل علیصدر همدان در هفته اول دور برگشت نیز گفت: روزی که نوروزی نامه اعتراضی خود را به فدراسیون ارائه داد، دانشگاه آزاد هم در نامه‌ای به فدراسیون در سه بند عنوان کرد که حکم صادر شده برای این ورزشکار به معنای محرومیت او از بازی‌های باشگاهی نیست و تنها به بازی‌های ملی مربوط است در صورتی که حکم داده شده برای تمام فعالیت‌های ورزشی نوروزی بوده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد در این نامه عنوان کرده بود که حکم صادر شده برای نوروزی در سطح بازیکنان تیم ملی نیست و درخواست کرده بود که با توجه به ندامتی که افشین نوروزی دارد در حکم او تجدید نظر شود. اما نامه اعتراض نوروزی به فدراسیون متضمن ندامت این بازیکن نیست.

باقری ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد درخواست به تعویق افتادن بازی خود مقابل علیصدر همدان را به صورت شفاهی مطرح کرده بود و مسئولان کمیته مسابقه‌ها سعی داشتند شرایطی را فراهم کنند تا همکاری در این باره صورت گیرد اما چون این درخواست کتبی نبود در نهایت زمان مسابقه با یک روز تاخیر ساعت 14 روز یکشنبه 15 بهمن در نظر گرفته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha