• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91100502925
  • خبرنگار : 71010

آغاز رایزنی‌های گسترده برای رفع توقیف اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91

آغاز رایزنی‌های گسترده برای رفع توقیف اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91

مسوولان اتحادیه‌ی سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام کردند که با رایزنی‌های گسترده، هم‌چنان پیگیر رفع توقیف اعلام نتایج آزمون وکالت 91 هستند.

مسوولان اتحادیه‌ی سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام کردند که با رایزنی‌های گسترده، هم‌چنان پیگیر رفع توقیف اعلام نتایج آزمون وکالت 91 هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که 48 ساعت از زمان مقرر برای اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91 می‌گذرد و بر اساس دستور صادره از شعبه 2 بازپرسی خارک، اعلام این نتایج متوقف شده است، مسوولان اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای ایران (اسکودا) تلاش‌های خود را برای رفع مشکل پیش آمده و اعلام نتایج آغاز کرده‌اند.

بر این اساس، علی مندنی‌پور، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران طی مکاتباتی با مسوولان عالی قوه قضاییه، دادستان تهران، دادسرای خارک و مذاکره با سازمان سنجش و سرپرست جدید دادسرای ناحیه 6 - که از روز دوشنبه در این پست منصوب شده است - در تلاش است تا دستور توقیف صادره شده از سوی بازپرس «مفاخری» را لغو کند.

بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده ایسنا و به گفته مسوولان اسکودا، رفع توقیف اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91 با رایزنی‌هایی که در حال انجام است به زودی محقق خواهد شد و داوطلبان آزمون وکالت به زودی به این نتایج دسترسی خواهند داشت.

تماس‌های مکرر با دفتر مرکزی ایسنا و پیگیری اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91 از سوی داوطلبان این آزمون، حکایت از دغدغه‌ی جدی این افراد در سرنوشت نهایی اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91 دارد که امید است، با پادرمیانی مسوولان قضایی و اسکودا موضوع حل و فصل و داوطلبان این آزمون نیز از نگرانی خارج شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۲۰

مطمئنا مسئولین بابصیرت نظام جلوی این اقدام غیرقابل توجیه، غیرضروری و برخلاف مصالح را خواهند گرفت.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۲۵

من نمی‌دونم این قضایا چرا باید آینده ما رو خراب کنه...؟ ما چه گناهی کردیم...؟ اون 70000 تومنی که هر کدوم پرداخت کردیم چی می‌شه... خدایا تو شاهدی...!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۳۰

ابتدائا{در ابتداء} از تمامی دوستان خوبم در اسینا{ايسنا} تشکر می‌کنم که واقعا با جون و دل احساس مسئولیت می‌کنن و در خشک شدن اشک‌های ما کمک می‌کنن! امید است مسئولان هم با واقع‌بینی بیشتری به مساله نگاه کنن تا زحمات هیچ بیگناهی هدر نره. توکل بر خدا

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۰

من هم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۳۷

اگر اين اقدام بازپرس قانونی بوده، این رایزنی‌ها چیست و اگر غیرقانونی بوده چرا رایزنی و نه...؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۴۲

خدا رو شکر آخه چرا این کار رو می‌کنن؟ اگه مشکل بین خود مقامات هست حل کنن بعدا مردم رو درگیر کنن. به خدا می‌ترسم سکته قلبی کنم هممون همینیم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۳۰

آره واقعا. جدی جدی دارم دیوانه می‌شم. شبها که تا صبح بیدارم روزها هم از بیکاری تیکه بارون می‌شم. با این شرایط مگه می‌شه رفت جایی سر کار!؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۴۶

اينها همش درگيري سر قدرته. مي‌خوان استقلال كانون رو ازش بگيرن ما هم اين وسط داريم مي‌سوزيم!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۵۰

حالا این رایزنی کی به سرانجام می‌رسه خدا می‌دونه. ولی به هر نتیجه‌ای که برسن این دو روز از عمرمون رو که به اندازه یک عمر واسمون گذشت رو چطور جبران می‌کنن البته اگه امروز جوابا رو اعلام کنن و گرنه...

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۵۲

از زحمات پرسنل ایسنا که در این بی‌نظمی و ... این‌گونه دلسوزانه اطلاع‌رسانی می‌کنند، کمال تشکر را دارم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۵۳

با سلام و تشکر از زحمات شما، لطفا پیگیری بیشتری بفرمایید تا ما از استرس خارج شویم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۰:۵۸

من دارم سکته می‌کنم از این ...ها. خدایا خودت جواب قاضی مفاخری رو بده.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۰۰

این کانون دیگه شورش رو درآورده. اون طرز امتحان و سوالش بود این هم اعلام نتایجشه. 40/000 نفر و سرنوشت این افراد همش فدا و ... این کانون شده! ما داوطلبان باید رسما از کانون به مراجع ذی‌ربط شکایت کنیم و خواهان تعیین تکلیف یا ابطال امتحان بشیم به همین زودی و جدیت!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۰۶

لطفا صورت مساله را عوض نکنید. خودتون خوب می‌دونید تقصیر کیه. یکی داره حرف زور می‌زنه! کانون قبول نمی‌کنه می‌شه مقصر؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۴

خوب امیر راست می‌گه...! ... بر این کانون ... که حتی چوب حراج به سئوالهاش هم می‌زنه...!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۹

با این حرفی که شما می‌زنی کاری می‌کنی که دستهای پشت پرده به هدفشون برسن! کانون مثل سینما.. مي‌شود!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۵

شرایط آزمون برای همه یکی بوده اون‌وقت چرا باید ابطال بشه؟ چون یک عده خوب پاسخ ندادن؟ اگر خودم هم قبول نشده باشم نمی‌گم ابطال. چون خیلی‌ها از من بیشتر تلاش کرده بودن و قبول شدن. من هم باید برای سال بعد تلاش کنم. ابطال یعنی بازی با سرنوشت خیلی از کسانی که تلاش کرده‌اند. ...ترین حرف است!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۶

به کانون چه مربوطه؟ کاملا مشخصه شما چه طرز فکری داری با این اظهارنظر.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۲۷

دکتر جان! شما اگه احتمال قبولی می‌دادین هیچ وقت حتی فکر ابطال امتحان به خاطر مبارک خطور نمی‌کرد! خواهشا دیگه ایده نده شما!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۶:۵۱

حرف بی‌ربطی می‌زنی...!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۰۲

سلام، همین چند دقیقه قبل با یکی از مسئولین مجتمع خارک صحبت تلفنی داشتم گفت، امروز مسئله حل می‌شه، ولی فعالیت اسکودا صد درصد غیرقانونیه.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۰۶

یعنی امروز نتایج رو می‌زنن؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۸

جناب ابراهیمی! واقعا راست می‌گید یا می‌خواین دل ما رو خوش کنید؟ واقعا ممنونم ازتون همچنین از کلیه بروبچ ایسنا!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۵

واقعا که خیلی ... است دارن از این قضیه به نفع خودشون استفاده می‌کنن تا استقلال اتحادیه رو بگیرن...! آخه تو رو خدا برید کسایی رو که از طریق آزمون مشاوران تا الان قبول شدن رو ببينید تعدادشون که ماشاءالله دیگه می‌دونید چقدره حالا از سوادشون بگم که دیگه حرف نزنم بهتره! کارآموزشان ساده‌ترین مسائل حقوقی رو بلد نیستن باور کنید! من خودم اطرافم زیاد هستن واقعا از اینکه اینها هم خودشون وکیل می‌دونن حرصم درمی‌آد حالا می‌خوان که خودشون با اتحادیه قاطی کنن به نظرم اتحادیه نباید کوتاه بیاد و شان وکیل رو این‌قدر پایین بیاره...! (هرچند میدونم این پیام درج نمی‌شه)!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۳

درسته، غیر قانونیه اما اگر کانون مرکز معترضهای آزمون 90 رو قبول کنه قانونی می‌شه؟ اونا تو یه جا گفتن تا قبول شدن همه‌مون دست از تلاش برنمی‌داریم اگه غیرقانونیه دارن واسه قبول شدن تو یه جای غیرقانونی جون می‌دن! اونا که حامی عدالت... از جامعه حقوقین، چرا فقط سنگ خودشون رو به سینه می‌زنن؟ تازه گفتن اگه بیایم چیدمان هيات مدیره رو عوض می‌کنیم! دیگه واسه من معلومه چی می‌خوان!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۴

سرکار خانم سارا! ضمن تایید فرمایشات شما، در مورد جمله آخر شما بگم که دیروز برای اولین بار نظر دادم در ایسنا و برخلاف انتظار اولیه‌ام، تمام نظرات من تایید شد آن هم در کوتاهترین زمان ممکن! دقیقا برخلاف سایر خبرگزاریها و سایتهای خبری.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۷

آقا چی می‌گی ابطال!؟ شما هم دلت خوشه ها! مگه ما بیکاریم واسه این امتحان يك سال تموم وقت گذاشتیم از همه چیزمون زدیم حالا بگیم ابطال؟ شما که باید بفهمی این بازی‌ها واسه چیه! دارن گروکشی می‌کنن از ماها! دارن به نفع خودشون استفاده می‌کنن...

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۰۶

پشت هم گزارش سقوط برگ! من اين دو روز به اندازه يه سال عذاب كشيدم. كلا نبايد منتظر خبر خوب باشيم از اين اوضاع. لابد يه روز بيدار مي‌شيم مي‌بينيم كانون ديگه وجود نداره.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۲

من پارسال زیاد درس نخوندم، یعنی اصلا نخوندم چونکه تازه ارشد قبول شده بودم و وقتش رو نداشتم. بعد امتحان با وبلاگ محسن شادمان آشنا شدم و بسیار خوشحال بودم که یعنی این آقا پیگیر مساله است... ولی بعد به مرور متوجه شدم این آقا هدفش چیز دیگه است و لابی‌های زیادی داره و بهتره بگم ایشون یه مهره از طرف کساییه که می‌خوان سر به تن اسکودا نباشه! واسه همین کناره گرفتم... ولی امسال تا حدودی درس خوندم و معدلم هم به نسبت بد نبود. وقتی کامنتهای اون وبلاگ رو می‌خونم یاد پارسال خودم می‌افتم و متوجه شدم ایشون و همراهاشون وضعیت پارسال منو دارن یعنی نخونده می‌خوان قبول بشن! تیری در تاریکی... البته همراهانشون اینجورین و گرنه خود جناب شادمان غرضشون چیز دیگه است... اما یه نکته عجیب اینکه دوستان این قضیه که طراحان سوال قرنطینه نبودن درسته؟ خب اگه اینجوری باشه به نظرتون نتایج واقعی هستن و هرکس به حقش می‌رسه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۳

من هم به نوبه خودم از بچه‌های ایسنا نهایت تشکر رو دارم. خدا عمرتون بده! من خودم با اسکودا چندین بار تماس گرفتم که تا به بخش مربوطه که مسئولش یه خانم مهربون بود وصل بشم، با آدمای ... هم مجبور شدم سر و کله بزنم اما ازشون عذرخواهی می‌کنم که عدم توجه اونا باعث شد بعضی حرفا رو بهشون بزنم. دعا می‌کنم هر چه زودتر مشکل همه حل شه.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۷

اگر اقدام بازرس قانونی است نباید با رایزنی تغییر پیدا کند و اگر غیرقانونی است می‌بایست از منظر حقوقی پیگیری شود، هر چی سرمون می‌آد از این رایزنی‌هاست! امیدوارم در نهایت تصمیمی که اتخاذ می‌شود مطابق قانون باشد.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۲

امیر به شدت باهات موافقم. من از این بچه‌های حقوقی تعجب می‌کنم که اينقدر منتظر جواب آزمونی هستند که احتمال بی‌عدالتی توشه و یک كم صبر ندارند تا قضیه از راه قانونی پیگیری شه. همش دارن با نظراتشون نتیجه رو به مصلحت‌طلبی هدایت می‌کنند که ممکنه به ضرر خودشون باشه. اینا چطوری می‌خوان وکیل بشن؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۳:۲۰

بابا قضیه چیز دیگه‌ایه. این همه سال اسکودا وسط این همه قانوندان کار غیرقانونی کرده حالا چندتا که از قبول شده‌ها جا موندن، کشفش کردن! بابا ساده‌ایم به خدا! هر چی می‌خوان به اسم ... به خوردمون می‌دن. همه باید از امثال شادمان انگیزه اصلی‌شون رو سوال کنیم و تا نیتشون روشن نشه باید همه چیز روال خودش رو طی کنه و بهتره کسی هیچ حرفی که شبهه طرفداری از امثال اون رو داره، نزنه! ممنون

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۱

كجاي كاريد؟ ماها همه ...ايم مي‌خوان از طريق ماها به كانون فشار بيارن و خواسته‌هاشون رو به كانون بقبولونند!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۳

آخه چه وضعشه؟ من خودم رو نمی‌گم اما خیلی‌ها وقت و سرمایه‌شون رو گذاشتن واسه این آزمون و تعیین مسیر زندگیشون... آخه مگه بچه‌بازیه!؟ کانون وکلا همیشه مستقل بوده و ان‌شاءالله می‌مونه! مسئولین عزیز خواهش می‌کنم از این رفتارهاتون دست بکشید... واقعا...

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۳

سلام، آیا احتمال داره اصلا نتیجه اعلام نشه؟ پس تکلیف من که با یک بچه 5 ماهه نشستم درس خوندم و 6 ماه هیچ چی از بزرگ شدنش نهمیدم چی می‌شه؟ دوستان دعا کنید همه چی به خیر بگذره. همه چیز تو ابهامه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۳

یه دنیا ممنون از ایسنا که پیگیر کار ماست، من به شخصه می‌خواستم چندبار تماس بگیرم و تشکر کنم، اما گفتم توی این‌همه کار من دیگه مزاحم نشم، واقعا ممنون.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۷

سئوالها در حد وسیع لو رفته بود...!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۴۳

این هم از شایعات جماعت... است که اتقلال{استقلال} کانون رو برنمی‌تابند و بازیچه‌هایی که شاکی اسکودا هستند و می‌گن که من بعد باید قوه قضائیه آزمون رو برگزار کند...!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۴۴

کنکور سراسری هم که اولین امید به زنده موندن جوانهاست هر سال این ادعاها هست. حتی در سال ۸۲ که ما کنکور دادیم هم با چشم دیدم. بالفرض ادعاتون هم درست، چرا الان و اینجا یاد عدالت افتادین؟ یک بام و دو هوا!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۷

نتایج کی اعلام می‌شه؟ امروز می‌آد؟ تو رو خدا مردیم از نگرانی.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۴۱

سلام، نمي‌دونم چطوري از شما تشكر كنم. خيلي مردين به خدا خيلي! خدا پشت و پناهتون. ما رو باز هم تا زدن نتايج ياري كنين. شما همتون فرشته‌ايد! شيرمردان و شيرزنان ايرانيد. خدا هر چيزي رو كه مي‌خوايد بهتون بده!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۴۵

با سلام، مگر نتایج آزمون وکالت "مالیت"(؟){ماليات} دارد که بازپرس محترم دستور توقیف آن را داده است؟! اینکه یک داوطلب می‌خواهد بداند قبول شده یا نه یک حق شخصی است و این در دعوایی که هیچ کس راجع به آن توضیحی نمی‌دهد قابل توقیف است؟! یا اینکه نسبت به صحت برگزاری آزمون ادعایی مطرح است که باعث چنین وضعی شده است؟! حال چگونه است که کسانی که باید مدافع این مملکت و مردم باشند نامحرمند! و کسی توضیحی نمی‌دهد.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۴۶

من واقعا خوب درس خوندم و از جون مایه گذاشتم امتحانم هم خوب دادم اما اگه قرار بر حق‌خوری باشه و سئوالها فروش رفته باشه، همون بهتر که ابطال بشه آزمون، که تو آزمون بعدی اونایی که واقعا حقشونه قبول شن. فکر می‌کنم خیلی‌ها با من موافق باشن. البته خواهر و برادرایی که پولتون حروم شد، واسه... نتیجه! شرمنده!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۴۸

آقای وکیل دادگستری! من خودم به شخصه از همون اول اینجا می‌نوشتم و ایسنا هم تایید می‌کردن و اگه اینجا و این صفحه نبود که تا حالا از بی‌خبری دق کرده بودیم و به شخصه از طرف تموم بچه‌های اینجا از زحمات و پیگیریهای دلسوزانه این خبرگزاری تشکر می‌کنم. واقعا که فقط اینجا کسایی پیدا شدن که ما رو و شرایط خاص روحی و روانی ماها رو درک کردن و گرنه این همه موسسات و این‌همه مسئولین که عین خیال‌شون هم نبود...! باز هم ممنونم از زحمات شما!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۰

به قرآن! به هرچی که قبولش دارید 3 سال شبانه‌روز واسه آزمون امسال زحمت کشیدم. به خدا 3 روز دنیا واسم تیره و تار شده.... دیگه نمی‌دونم چی بگم. الان خبر جدید شنیدم یک كم حالم بهتر شده. از مسئولان ایسنا بی‌نهایت ممنونم و امیدوارم باز هم ادامه بدید.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۱

زحمات شما مهم نیست. زحمات هیچکدوم از ۴۴ هزار نفر مهم نیست. مهم اینه که چون یک نفر ... پارسال به‌دلیل عدم شایستگی علمی رد شده (که اگر علمی هم قبول می‌شد، با این رفتار و طرز فکر به درد وکالت نمی‌خورد، بعضی‌ها فکر می‌کنن وکالت یعنی سفسطه و دفاع از منافع خودت. خیر! یعنی دفاع از حق مشروع)، همه را با خودش باید غرق کنه!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۰

یعنی چه؟ یعنی بعد از این همه سال که اسکودا داره امتحان می‌گیره الان فهمیدن فعالیت اسکودا غیرقانونیه؟ این هم از اون حرفهاس والا{والله}! بالاخره ما نفهمیدیم اصلا"موضوع چیه؟ اگه تخلفی شده باید با متخلفش به صورت انفرادی برخورد شه و نتایج تخلفش لقو{لغو} شه. نباید قضات محترمه تامیم{تعميم} به عام بدن. مجات{مجازات} فردی شنیده بودیم. مجازات دسته‌جمعی دیگه بدعتی نوه که جناب آقای بازپرس گذاشتن!(هرچند می‌دونم این پیام رو صفحه قرار نمی‌دن)!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۲

وقتی سازمان سنجش امتحان برگزار می‌کند اگه 2 دقیقه دیر کنی پشت در گریون می‌مونی، اما وقتی نوبت به خودشون می‌رسه چند روز تاخیر می‌کنن؟ این نشانگر فشار روی داوطلب و ظلم سازمانه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۴

پس چی شد این رایزنی تموم نشد؟ چه گیری کردیم ما این وسط!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۵

واقعا جای تاسف داره که ایسنا بی‌طرفی و اصول خبرنگاری را رعایت نمی‌کنه(!) و با کلی‌گویی سعی در پنهان نموندن واقعیت تخلفات آزمون و غیرقانونی بودن اسکودا و بجای آن پرداختن به اینکه اعلام نتایج دغدغه اصلی همگان است. حتی در یک مسئله صنفی هم حاضر نیستید به دوطرف قضیه به یک اندازه بپردازید. به عنوان یک دانشجو واقعا متاسفم که خبرگزاری دانشجویان با حب و بغض عمل می‌کند(؟!).

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۴

دوست عزیز مستند شما چیست؟! در ضمن ایسنا کی تحلیل کرد یا مقاله نوشت؟! عین خبری که در بیرون اتفاق افتاده را نقل کرد. شما هنوز فرق خبرگزاری و بنگاه شایعه‌پراکنی رو نمی‌دونید. واقعا متاسفم که یک دانشجو طرز فکرش مثل... نمی‌گم کیا!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۲۱

برعكس شما، همه اينجا ظاهرا از عملكرد خبري ايسنا راضي هستند. به نظر مي‌آد شما همون معترضي باشي كه اين مشكلات را درست كرده. اون هم براي 40 هزار نفر...!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۳۳

جای بسی خوشحالی داره که مملکت دانشجوی باوجدان و فهمیده‌ای مثل شما داره! عموجون! شما که معتقدید کانون صلاحیت نداره، تخلف صنفی کرده چرا این همه واسه ورود به این مجموعه تلاش می‌کنی و واسه آزمونش سر و دست می‌شکونی؟! البته شماها اصولا نیاز به خوندن و تلاش ندارین! با همین حرفاتون امداد غیبی واستون می‌رسه!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۳۶

ضمن تشکر فراوان از پرسنل محترم ایسنا، آقا یا خانم م.د شما اصلا لازم نیست تاسف بخورید. واقعا به جای تشکرتونه؟! مخالفم با این نظرتون که می‌گین بی‌طرفی را رعایت نمی‌کنه! کاملا واضح است که چندین هزار داوطلب نگران هستند و دغدغه اصلی‌شان اعلام نتایج است. داوطلبی که در این قضایای مطرح شده بی‌تقصیر است.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۵

یکی معنی رایزنی رو واسه من توضیح بده. اگه کار اتحادیه غیرقانونیه چه رایزنی جز باج دادن ممکنه وجود داشته باشه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۰

باز هم خبرگزاری ایسنا! واقعا جای تشکر داره که با اطلاع‌رسانی و پیگیری‌هاشون حداقل تونستن این اقایون اسکودا رو وادار کنن(!) یه تکونی به خودشون بدن. آزمون پارسال که خیلی قشنگ و بی‌سر صدا ... شد و کسایي که می‌خواستن رو گرفتن! آقایون مسئول زیر بار نرفتن که ... صورت گرفته. دعا می‌کنم تمام کسايی که واقعا وقت گذاشتن و درس خوندن واسه این آزمون، قبول بشن نه یه‌سری از ما بهترون که با سفارش قبول می‌شن!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۲

قابل توجه دوستان گرامي: 1- لطف كنيد اين‌قدر به شايعات و حرفهاي بي‌اساس دامن نزنيد! ناسلامتي شما‌ها مي‌خواهيد وكيل بشويد! اولين اصل اينه كه بدون مدرك حرف نزنيد يا بهتره بگم... 2- تمام كساني كه كانون رو زيرسوال مي‌برن در اشتباه محض به سر مي‌برند! 3- من پارسال شركت كردم قبول نشدم امسال هم اگه قبول نشم هيچ وقت ضعفهاي خودم را به دوش اين و اون نمي‌اندازم 4- اين فقط يك اتفاق قانوني و ساده است به غير از اين هيچ چيز ديگه‌اي در كار نيست 5- به‌زودي نتايج اعلام مي‌شه و كساني كه لياقتشون باشه نتيجه مي‌گيرن 6- من يك بار ديگه نظر سازنده و... دادم ولي ايسنا منتشر نكرد! چرا نكردي؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۴

بابا نتایج رو اعلام می‌کنن. یعنی باید اعلام کنن. درسته... ولی نه دیگه در این حد! اعلام نکنن می‌خوان چی‌کار کنن؟ مگه الکیه؟ سرنوست 44000 نفر دست اینهاست مگه؟ فعلا زمان نمایش قدرت خودشونه. می‌خوان بگن ما هم هستیم!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۷

من که دیگه هیچ چی واسم مهم نیست. فقط اعلام نتایج! ضمنا از بر و بچه‌های فعال ایسنا در اطلاع‌رسانی سریع اخبار این موضوع ممنونم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۸

خداوندا رحمتی کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد... تا از آنانی نباشم که پول دین را می‌گیرند و برای دنیا کار می‌کنند... بلکه از آنانی باشم که پول دنیا را می‌گیرند و برای دین کار می‌کنند... (حرفی واسه گفتن ندارم، از ... ممنون)!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۱۱

سلام خانم یا آقایي که این پیامها رو ویرایش می‌کنید! چرا کلمه‌ی تقلب رو حذف می‌کنید این رو همه می‌دونن. این رو حذف نکن باشه؟! ايسنا: حقوقي‌ها و متقاضيان وكالت و قضاوت و ...، خودشان خيلي بهتر از هر كسي فرق بين تهمت و افتراء و متهم و محكوم و ... را بايد بدانند. موفق باشيد!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۲۲

چقدر دیگه باید صبر کنیم؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۲۳

کی اعلام می‌شه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۲۷

تو رو خدا یکی جواب ماها رو بده. تا کی صبر؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۴۲

انقدر هی نگین استقلال کانون. بحث سر تخلفات اسکودا است. استقلال کانونها محترم است و باید باقی بماند. اسکودا را با کانونهای شریف وکلا - که در تخلفات و اختلافات پیش آمده کوچکترین نقشی نداشته‌اند - خلط نکنید. تخلفات اسکودا را زیر سایه استقلال کانونها قرار ندهید با این کار به کانونها لطمه می‌زنید. حساب کانون و اسکودا جداست.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۴۹

دوست من! توجیهات اونا رو گوش نده. یواش یواش می‌رن که کسی شک نکنه! اول اسکودا بعد هم ۱۰۰ تا داستان دارن واسه گیر دادن به کانونها! مطمئن باش این سنگر(!) بره همه می‌ریم. ساده نباشید. خودشون گفتن هدف بعدی‌شون عوض کردن هیات مدیره هست. اولا به شما چه؟ اینکه هیات مدیره کیا باشن حق وکلاست نه داوطلبان(چون قانون فصل‌الخطاب هست و این قانون وکالته) دوم اینکه هیات مدیره رو می‌چینن بعد می‌بینند هیات مدیره کانون(که معترض‌ها ساختن)بیانیه می‌دن که لطفا استقلال ما رو بگیرید!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۴۲

من از ایسنا واقعا ممنونم که اینقدر محکم و مستمر این قضیه رو دنبال می‌کنه.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۴۴

همون‌طور که حقوقدانان می‌دونن استدلال بازپرس مبنی بر این بود کانون صلاحیت نداره به دنبال اون سازمان سنجش هم صلاحیت برگزاری امتحان رو نداشت. پس اگر ایشون به حرفشون معتقد باشن باید نتایج آزمونهای سالهای قبل رو هم با این استدلال باطل کنن. چون این روند سالهای قبل هم بوده. اگه حرفت حقه اونها رو هم باطل کن!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۴۷

بابت تلاشی که ایسنا در این خصوص انجام می‌ده، واقعا متشکریم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۵۵

کمال تشکر رو از ایسنا دارم. اجرتون با خدا.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۵۸

ایسنا اون لُپت رو بیار من ببوسم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۳:۰۳

پرسنل عزیز ایسنا! خدا خیرتون بده که با پیگیری و اخبارتون حداقل نگرانی ما را کاهش می‌دین. دوستتون داریم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۳:۰۶

با سلام، در خصوص شكايت يك داوطلب جالب اينجاست كه طرف دعوي اين فرد يعني كانون وكلا تا دو روز قبل از آزمون اطلاعي از وجود چنين شكايتي عليه خود نداشتند. چنانكه آقاي مندني‌پور از طرق پيامك از موضوع مطلع شدن كه بعد يك ساعت از خبرگزاري‌ها در جريان كامل موضوع قرار گرفته كه به جهت شكايت يك نفر در خارك بازپرس از طرق وزارت كشور دستور پلمپ كانون را مبني بر اين كه كانون مجوز فعاليت از طرف دولت را ندارد گرفته است. حال كانون در كمال شگفتي از اينكه حتي يك‌بار از طريق دادسراي خارك ابلاغي جهت حضور و دفاع صورت نگرفته و همچنين كانون مستقل از دولت است و در اداره ثبت شركتها به ثبت رسيده است و فعالت آن كاملا قانوني است در نهايت با تلاش مسئولين كانون توسط آقاي محسني اژه‌اي دادستان كشور جلوي اين پلمپ غيرقانوني گرفته شده و آزمون برگزار گرديد بعد از آزمون تا روز اعلام نتايج عزيزان در دادسراي خارك اقدامي نكرده‌اند تا به امروز كه دوباره دقيقا روز اعلام نتايج دستوري مبني بر جلوگيري از اعلام نتايج آزمون را صادر مي‌كنند. حال خود قضاوت كنيد كه چرا قانون به اين راحتي زير پا گذاشته شده و كسي پاسخگو نيست؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۳:۱۸

دوست عزیز! همه اینها که گفتید در مورد اسکودا است نه کانون. کانون با اسکودا فرق داره. دقت کنید.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۳:۱۱

سلام، تو رو خدا به دادمون برسید. آزمون وکالت کشوری که سازمان سنجش برگزار می‌کنه، آبان ماه برگزار شد، ما برای این امتحان با توجه به اینکه جمیعت بسیار کمی قبول می‌شوند ماهها مطالعه شبانه‌روزی و کلاس و آزمون آزمایشی... انجام دادیم، قرار بود ۲ هفته بعد از امتحان، نتایج بیاد با پیگیری بالاخره قرار شد یکشنبه یعنی ۳ دی نتایج بیاد اما با تعجب تمام باز نیومد. زنگ زدیم سازمان سنجش، می‌گن یک نفر در مورد نتایج سال گذشته به دادگاه شکایت کرده است و دادستان پرونده هم حکم تعطیل شدن و لغو اعلام نتایج رو گرفته و دادگاه شعبه ۲ خارک این حکم رو داده... و حتا ممکنه آزمون لغو بشه و نتایجش کان لم یکن... خدایا! امروز مقابل سازمان سنجش رفتیم، می‌گن هیچ کاری از دست ما برنمي‌آد، حکم دادگاهه! تو رو خدا به دادمون برسید ما ۷ ماه زحمت کشیدیم و...

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۴:۱۲

در پاسخ به آرام، تمام مواردي كه بنده گفتم راجع به اسكودا است نه كانون. شما چطور حقوق خوندين و آزمون وكالت دادين كه هنوز نمي‌دونين اسكودا مخفف كانون وكلاي دادگستري در كل دنيا است مثل ناجا كه مخفف نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران است.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۵ ۱۵:۵۴

درود بر ایسنا، که اخبار این حوزه را به خوبی پوشش می‌دهد.