• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91073019641

پخش «میلیاردر» از نیمه آذر ماه

علیرضا امینی: کیفیت پایین، تلویزیون را از ساخت «شرکت» منصرف کرد

علیرضا امینی: کیفیت پایین، تلویزیون را از ساخت «شرکت» منصرف کرد

علیرضا امینی، کارگردان سریال «میلیاردر» توضیحاتی را درباره‌ی پذیرفتن کارگردانی این سریال که پیش از این با نام «شرکت» توسط مسعود کرامتی کارگردانی می‌شد‌، ارائه داد و اعلام کرد:‌ نزدیک به 13 قسمت از سریال «میلیاردر» تصویربرداری شده است و پخش آن از 15 آذر شروع خواهد شد.

علیرضا امینی، کارگردان سریال «میلیاردر» توضیحاتی را درباره‌ی پذیرفتن کارگردانی این سریال که پیش از این با نام «شرکت» توسط مسعود کرامتی کارگردانی می‌شد‌، ارائه داد و اعلام کرد:‌ نزدیک به 13 قسمت از سریال «میلیاردر» تصویربرداری شده است و پخش آن از 15 آذر شروع خواهد شد.

امینی در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، گفت: من دوست نداشتم به حرف‌های آقای کرامتی جواب بدهم تا حرمت ایشان حفظ شود ولی طوری که او صحبت کرده بود، یک‌سری شبهات را در بین کارگردانان و جامعه هنری کشور پیش آورده بود، به همین دلیل مجبور به واکنش شدم تا حیثیت خودم حفظ شود.

علیرضا امینی توضیح داد: قضیه این بود که من خودم را برای یک پروژه‌ی سینمایی آماده می‌کردم؛ یک سریال تلویزیونی هم از طرف رامین عباسی‌زاده به من پیشنهاد شده بود. من مشغول این دو کار بودم و مسعود کرامتی هم همزمان «شرکت» را می‌ساخت.

این کارگردان در واکنش به صحبت‌های مسعود کرامتی گفت: تیم «شرکت» نزدیک به هشت ماه پیش تولید و تولید داشتند و تا آن موقع فقط شش قسمت را ضبط کرده بودند؛ بنابراین چون قرار بود مهر و آبان پخش شود، آنها به پخش نمی‌رسیدند. به همین دلیل آقای عباسی‌زاده به من گفت کمک کنم و قسمت‌های 25 تا 50 را بگیرم. جملاتی هم که من درباره شاگردی به مسعود کرامتی گفتم به احترام موی سفید و پیشکسوتی‌اش بود نه به خاطر پرونده‌ی کاری‌اش. من این جملات را به خاطر احترام به او گفتم نه اینکه بخواهم پروژه را از او بگیرم چون در همان زمان یک سریال و یک فیلم سینمایی دستم بود.

کارگردان سریال «میلیاردر» تاکید کرد: تا به حال هیچ جا اعلام نشده که به خاطر کیفیت پایین کار، کارگردانی از مسعود کرامتی گرفته شد ولی من رسما اعلام می‌کنم که شبکه و تهیه‌کننده به این نتیجه رسیدند، راش‌ها به قدری سطحی و با کیفیت پایین بود که من تعجب کردم که چطور ممکن است این کار آقای کرامتی باشد والا هیچ تهیه‌کننده و شبکه‌ای حاضر نیست نزدیک به هشت ماه فعالیت و یک میلیارد هزینه را دور بریزد.

امینی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مالی سازمان صداوسیما، هیچکس حاضر نیست راش‌های گرفته شده را کنار بگذارد پس مشکل اصلی کیفیت کار بوده است.

او سپس خطاب به مسعود کرامتی گفت: مشکل اصلی عملکرد ضعیف شما بود نه علیرضا امینی؛ به علاوه ضمن احترام به همه بازیگران، من هیچ یک از عوامل شما را نخواستم چون به نظرم انتخاب‌های شما اشتباه بود؛ ممکن است از نگاه شما درست بوده باشد اما از نگاه من نه. من هیچ کدام از بازیگران شما را به کار دعوت نکردم. نه اینکه آنها نخواهند با من همکاری کنند.

امینی افزود: از بین بازیگران قبلی احمد مهران‌فر، فریبا نادری، سحر ذکریا‌ و رضا غفاری را می‌خواستم که احمد مهران فر هم جلو آمد ولی به دلیل هم زمان شدن با پروژه «پایتخت» نتوانست با ما همکاری کند. رضا غفاری هم به دلیل بیماری پدرش از پروژه جدا شد. بقیه عوامل را خود من چیدم و علیرغم اینکه بازیگران قبلی پیغام و پسغام می‌دادند که می‌خواهند در کار باشند، من آنها را نخواستم.

او همچنین گفت: کرامتی گفته بود برای من دیگر امینی‌ای وجود ندارد ولی ای کاش تنها یک ذره از شخصیت کاراکترهایی که در فیلم‌های ملاقلی‌پور بازی می‌کرد در او وجود داشت. کرامتی باید قبول کند مشکل از او بوده نه از علیرضا امینی به علاوه من از او اجازه نگرفتم به خاطر این بوده که پروژه از صفر شروع شده حتی اسم آن نیز عوض شده است من هیچ وقت کار کرامتی را ادامه نمی‌دادم چون حیثیت کاری‌ام برای خودم مهم‌تر بود.

او تاکید کرد: من با صراحت می‌گویم که فیلم به شدت ضعیف بود به صورتی که تهیه‌کننده و شبکه حاضر شدند از صفر شروع کنند. من در این میان آنقدر قدرت ندارم که پروژه‌ای که هشت ما زمان و یک میلیارد تومان صرف آن شده را متوقف کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha