• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91063018226
  • خبرنگار : 71439

بيانيه‌ پاياني تجمع جامعه‌ قرآني كشور در اعتراض به هتك حرمت به ساحت پيامبر اكرم(ص)

در پايان تجمع جامعه قرآني كشور كه در اعتراض به اهانت به ساحت به ساحت نوراني پيامبر اعظم(ص) برگزار شد بيانيه‌اي قرائت شد.

در پايان تجمع جامعه قرآني كشور كه در اعتراض به اهانت به ساحت به ساحت نوراني پيامبر اعظم(ص) برگزار شد بيانيه‌اي قرائت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

يكبار ديگر دست پليد شيطاني از آستين ايادي صهيونيزم و استكبار درآمد و با بي‌حيايي تمام و ديوانه‌وار با اهانت به ساحت شريفترين، امين‌ترين، مهربانترين،‌پاك‌ترين مخلوقات الهي، ماهيت پليد و شيطاني خود را به نمايش گذاشت و ننگ و ذلت ابدي را براي خود ثبت نمود.

اگرچه اين عمل احمقانه و ديوانه‌وار، آن هم در اين برهه حساس از تاريخ تمدن اسلامي و بشريت، معياري گوياست براي مسلمانان به پا خاسته در بيداري اسلامي براي شناخت دشمنان واقعي مسلمانان و اذناب و دست‌نشاندگان آنان حتي در ميان خود مسلمانان، آنان كه با سكوت خود در چنين زماني به اهداف شوم صهيونيسيم و استكبار درمانده كمك مي‌كنند و از اين جهات به عنوان يك عامل مثبت در روند بيداري اسلامي و بلكه بيداري بشريت به حساب مي‌آيد، اما واقعيت تلخ ديگر آن است كه، نشانگر عمق انحراف، استكبار و غيظ دشمني ايشان با ارزش‌هاي الهي است.

اهانت به اسوه تمامي حسن‌ها و برگزيده تمامي آدميان كه خداوند متعال او را صاحب خلق عظيم دانسته و به مصداق«لولاك لما خلقت الافلاك» او را بهانه خلقت ناميده است ، اهانت به قرآن است كه مي‌فرمايد:" لقدكان لكم في‌رسول الله اسوه حسنه لمن كان يرجوا الله و اليوم الاخر و ذكر الله كثيرا" و اهانت است به شعور يك و نيم ميليارد مسلمان و ميلياردها انسان آزاده‌ي ديگري كه در طول تاريخ اين انسان والا و بهانه خلقت را به نيكي‌هايش و مهرباني و محبتش ستوده‌اند.

و اينك سردمداران و مدعيان مديريت جهاني و دفاع از حقوق بشر به بهانه دروغين آزادي بيان از اين عمل نفرت‌انگيز دفاع مي‌كنند.

البته بايد دانست كه چنين رفتارهايي از دشمن، نشان از استيصال و دست پاچگي آنان در مقابل بصيرت روز افزون مسلمانان و حركت روبه رشد بيداري اسلامي و بلكه بيداري جهاني است، طوفاني كه مي‌رود تا به فضل‌الهي، كاخ‌هاي مستكبران را يكسره بر سر ايشان ويران نموده و زمينه حكومت عدل الهي را در سراسر جهان فراهم سازد.

جامعه قرآني ايران كه در تمامي تحولات سال‌هاي اخير پشت سر پيشواي حكيم مسلمانان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي مدظله العالي ايستاده و براساس فرمان معظم كه سعي در ايفاي نقش فعال در جامعه و گسترش بصيرت و قرآني جامعه داشته است با حضور فعال خود در اين آوردگاه جديد بر مواردي تاكيد مي‌نمايد.

1- اردوگاه ضد انساني و الهي غرب با طراحي صهيونيزم و پشتيباني شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار پس از يأس از لشكركشي‌هاي احمقانه و تحريم و تهديدهاي رنگارنگ براي تحقق اهداف شوم خود و سيطره بر تمامي جهان، از آنجا كه ارزشهاي الهي و اعتقادات پاك و خالص اسلامي را مهمترين مانع در تحقق اهداف شومشان شناخته‌اند از چندي پيش به تقدس زدايي از سمبل‌هايي با ارزش و مقدسات اسلامي روي آورده‌اند تا شايد محوريت اين وديعه‌هاي الهي كه مايه وحدت مسلمانان هستند را مخدوش نموده و زمينه تفرقه وتشتت جهان اسلام را فراهم آوردند. از اينرو حضور يكپارچه و موضع‌گيري حكيمانه و تظاهر و محكوم نمودن اين جريان صهيونيستي در اين برهه حساس وظيفه آحاد مسلمانان است كه به هيچ وجه نبايد مورد غفلت قرار گيرد.

2- ما از تمامي مسلمانان فرهيخته، دولتمردان مسلمان و بويژه مسئولان قضايي و ديپلماسي جمهوري اسلامي مي‌خواهيم كه با تبيين مواضع بر حق مسلمانان در تفاوت ميان ادعاي دروغين دفاع از آزادي بيان و آزادي اهانت به پيامبر عظيم الشان الهي با طرح دعاوي حقوقي و دفاع از ساحت نوراني تمام پيامبران الهي و مقدسات تمامي ملل دنيا، مجامع حقوقي جهان را وادار به وضع و تصويب قوانين باز دارنده از چنين رفتارهايي كه باعث ايجاد بحران‌هاي جهاني مي‌شود، بنمايند.

3- چراغ پر فروغ هدايت نبوي كه به رسالت الهي مويدات و شاهد مبشر ابدي هدايت بشريت است با پف كردن چند بازيچه صهيونيست خفاش صفت كه غرق در تاريكي هاي جهل و كفر خود هستند، هرگز خاموش نخواهد شد بلكه براساس وعده‌هاي الهي هر روز پرفروغ‌تر خواهد شد و اكراه و عصبانيت مشركان و كافران هم نه تنها تاثيري در آن هدايت الهي نخواهد داشت بلكه قطعا به تحقق وعده‌هاي الهي كمك خواهد كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha