• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91062715746
  • خبرنگار : 71404

مدير گروه اجتماعي شبكه دو: سري جديد «روز از نو» اول مهر پخش مي‌شود

مدير گروه اجتماعي شبكه دو: سري جديد «روز از نو» اول مهر پخش مي‌شود

مدير گروه اجتماعي شبكه دو سيما از پخش سري جديد برنامه‌ي صبحگاهي «روز از نو» به تهيه‌كنندگي رضا داستاني از اول مهر ماه امسال خبر داد.

مدير گروه اجتماعي شبكه دو سيما از پخش سري جديد برنامه‌ي صبحگاهي «روز از نو» به تهيه‌كنندگي رضا داستاني از اول مهر ماه امسال خبر داد.

مهدي آذرمكان در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: سري جديد «روز از نو» با ساختار و تركيبي جديد و همراه با تيمي جديد از اول مهر ماه روي آنتن شبكه دو قرار مي‌گيرد؛ البته همكاراني كه در سري قبل «روز از نو» به عنوان مجري فعاليت داشتند، تعدادي از آن‌ها همچنان در برنامه حضور دارند و يك تعداد جديد هم به گروه مجريان اضافه شده است.

وي درباره‌ي حضور تهيه‌كنندگان قبلي «روز از نو» خاطرنشان كرد: آقاي جوادزده و پيام ابراهيم‌پور از جمله تهيه‌كنندگان خوب ما در گروه اجتماعي هستند كه در سري قبل «روز از نو» همكاري داشتند اما سري جديد اين برنامه به تهيه‌كنندگي رضا داستاني تهيه مي‌شود. البته آقاي ابراهيم‌پور و جوادزاده همچنان در گروه اجتماعي شبكه دو فعال خواهند ماند و در برنامه‌هاي ديگر از اين دو تهيه‌كننده خوب استفاده مي‌كنيم.

او درباره عواملي كه به جذابيت بيشتر برنامه‌هاي صبحگاهي تلويزيون مي‌انجامد، اينگونه بيان كرد: در تلاشيم كه برنامه‌هاي جذابي را براي برنامه‌هاي صبحگاهي شبكه دو از جمله «روز از نو» تهيه كنيم و در اين راستا دو هدف اساسي را دنبال مي‌كنيم كه يكي از آن‌ها نشاط‌ آوري و ديگري آگاهي و اطلاع‌رساني است كه فكر مي‌كنم اين دو عوامل از جمله نيازهاي مخاطبان است كه اول صبح به آن‌ها احتياج دارند دلشان مي‌خواهد پيش از اينكه به محل كار خود بروند يك روحيه‌ي شاداب و بانشاطي داشته باشند و اطلاعاتي كسب كنند كه شايد به دردشان بخورد. در واقع هدف اصلي ما اين است كه مردم را با روحيه‌اي شاد راهي سر كار كنيم.

مدير گروه اجتماعي شبكه دو در ادامه گفت‌وگوي خود از چندين برنامه جديد براي هفته دفاع مقدس شبكه خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس با مشاركت همه‌ي گروه‌ها به ويژه گروه اجتماعي كه محور بوده، چندين ويژه‌برنامه تدارك ديديم كه يكي از آن‌ها با عنوان «غريبه‌هاي آشنا» است كه در سه قسمت به شكل گزارش و مستند آماده‌ي پخش شده و ديگري «سرداران شهيد» است كه پيش از اين هم به روي آنتن مي‌رفت اما سري جديدش را براي هفته دفاع مقدس آماده‌ي پخش كرديم.

آذرمكان در پايان به ايسنا گفت: در ديگر گروه‌هاي شبكه دو هم يكسري برنامه‌هاي خوبي آماده پخش است كه در حال حاضر مشغول برنامه‌ريزي هستيم تا به نتيجه برسيم كدام برنامه‌ها را در چه ساعت و روزي پخش كنيم و در عين حال كه برنامه‌هايشان ديده مي‌شوند سعي مي‌كنيم آن قدر هم زياد نشود كه تمام برنامه‌ها، دفاع مقدسي باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha