• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062514126
  • منبع : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

با صدور بیانیه‌ای

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي هتاکی به ساحت مقدس پیامبر(ص)را محكوم كرد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي هتاکی به ساحت مقدس پیامبر(ص)را محكوم كرد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در بیانیه‌ای هتاکی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کرد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در بیانیه‌ای هتاکی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الاسلام یعلو و لا یعلی علیه

دل‌های بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، اکنون با جسارت هتاکان صهیونیستی - صلیبی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) جریحه‌دار شده است. این بار دولت‌های مدعی حقوق بشر و به اصطلاح طرفدار آزادی و دمکراسی، حقوق، اصول و اعتقادات مسلمانان جهان را نادیده گرفته و با توهین آشکار به پیامبر اسلام، مظلومیت و معصومیت ادیان الهی را با ساخت فیلم " بی‌گناهی مسلمانان! " به تمسخر و استهزا گرفته‌اند.

در سالگرد حوادث 11 سپتامبر، حادثه‌ای که هر روز ابعاد اسرارآمیز و دروغین بیشتری از آن برای جهانیان افشا می‌شود، استکبار با توهین و جسارت به محبوب دل مسلمانان و دین مبین اسلام، بر آتش افروزی و کینه‌توزی خود تاکید ورزیده و بر یک دهه کشتار سبعانه و ددمنشانه مسلمانان مظلوم در افغانستان، عراق، فلسطین و خاورمیانه صحه گذارده است.

به نظر می‌رسد غافلگیری نظام جهانی سلطه در مقابل امواج خروشان " بیداری اسلامی " در منطقه و فروپاشی رژیم‌های دست نشانده به همراه شکست‌های فضاحت‌بار استکبار و صهیونیزم در عرصه‌های مختلف سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی، جبهه الحاد و مادیگری را برآن داشته تا به این اقدام رذیلانه و ضد بشری مبادرت ورزد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همراه با سیل خروشان موحدان، مومنان و مسلمانان جهان این اقدام موهن و مذبوحانه را قویا محکوم و با احساسات جریحه‌دار شده امت اسلامی همدردی می‌نماید. رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز در سراسر جهان، صفوف یکپارچه و خروشان موحدان و آزادگان را همراهی کرده و به وظیفه الهی و انسانی خویش عمل می‌نمایند.

به هتاکان صهیونیستی - صلیبی هشدار می‌دهیم که دست یازیدن به چنین اقدامات سخیف، باعث وحدت و همبستگی هرچه با شکوهتر موحدان و پیروان ادیان توحیدی در سراسر جهان خواهد شد و در نهایت ان‌شاءالله پیروزی حق طلبان را به دنبال خواهد داشت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

باسمه تعالی شانه، لبیک یا رسول‌الله(ص)، لبیک یا حسین(ع)، اشهد ان لااله الاالله و ان محمدا(ص) رسول‌الله و ان علیا(ع) و ابنائه حجج الله. باسلام، احترام و عرض تسلیت به یاران رسول الله(ص) و جان برکفان مهدی موعود(عج). قرارگاه مصلح جهانی جبهه هنرهای زیبا و شورای عالی بصیرت ضمن محکوم کردن این اقدامات نابخردانه و دیوانه‌وار، آمادگی خود را جهت هرگونه دستور و اوامر مراجع عظام خصوصا ولی امر مسلمین و مومنین جهان، امام خامنه‌ای اعلام می‌دارد. زیر لوای آل علی(ع) صف کشیده‌ایم منتظران ظهور مهدی(عج) آل محمدیم(ص) جبهه هنرهای زیبا، شورای عالی بصیرت.