• پنجشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062313483

با صدور بيانيه‌اي

برگزاركنندگان چهارمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويي اهانت به پيامبر را محكوم كردند

هيات داوران، متسابقان و برگزاركنندگان چهارمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان در محكوميت اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) بيانيه‌اي صادر كردند.

هيات داوران، متسابقان و برگزاركنندگان چهارمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان در محكوميت اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) بيانيه‌اي صادر كردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به تبريز، صبح امروز (پنج‌‌شنبه) در پايان بخش نخست دومين روز از مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان بيانيه‌اي در محكوميت اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) از سوي هيات داوران، متسابقان و برگزاركنندگان صادر و در مصلاي امام خميني شهر تبريز قرائت شد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بار ديگر دست دشمني استكبار جهاني به سركردگي آمريكا با دين مبين اسلام از آستيني يكي از گمراهان و ضلالت‌پيشگان بيرون زد و چهره كريه دشمنان اين دين الهي را بر جهانيان آشكار ساخت.

امروز كه امت‌هاي مسلمان بيش از هر زمان ديگر به اسلام و آموزه‌هاي حياتي آن باور داشته و تمسك به سيره سياسي و اجتماعي رسول اكرم (ص) را سرلوحه رفتار جامعه خويش قرار داده‌اند، تهيه و پخش فيلمي كه در آن به ساحت آخرين پيامبر الهي اهانت شده است و ارتباط دادن آن با كشورهاي انقلابي منطقه گوياي خشم آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي از وقوع مبارك بيداري امت‌هاي مسلمان است.

بديهي است اولين علت اين خشم و عصبانيت از دست دادن منافع دولت‌هاي ظالم و مستكبر در خاورميانه و شمال آفريقا بوده و تا اين بيداري در بين مسلمانان ادامه دارد اقدامات خصمانه‌ي دول تجاوزگر پاياني نخواهد داشت.

تصاوير سخيف اين فيلم موهن كه از مسلمانان تصويري غيرواقعي معرفي كرده است در حقيقت نسبت دادن جنايات هر روزه آمريكا و اسرائيل به مسلمانان است.

قرآن كريم به عنوان آخرين كتاب وحياني، رسول گرامي اسلام را "رحمةللعالمين" معرفي كرده است.

پيامبران الهي متعلق به يك دين و مذهب خاص نيستند، بلكه به بشريت تعلق دارند و اهانت به هر كدام از اين بزرگواران، توهين به جامعه بشري است و بي‌احترامي به پيامبران و بزرگان اديان در هيچ مرام و مسلكي قابل پذيرش نيست.

داوران، متسابقان و برگزاركنندگان چهارمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان ضمن محكوم كردن اهانت بي‌شرمانه به ساحت رسول مكرم اسلام (ص)، اعتراض خود را نسبت به اين عمل موهن اعلام داشته و وعده خداوند متعال درباره استهزاءكنندگان به پيامبران الهي را گوشزد مي‌كنند كه فرمود: "همانا پيامبران قبل از تو را نيز مسخره مي‌كردند پس آنچه را كه به وسيله آن، آنان را به سخره مي‌گرفتند گريبان‌گير خودشان شد".

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۴ ۱۰:۵۰

اینجانب حرکت شیطانی رژِم جعلی صهیونیست و آمریکا، مبنی بر اهانت به مقام بلند و رفیع حضرت محمد(ص) را به شدت محکوم می‌کنم و تمام کسانی که در این موضوع فعالیت شوم داشته‌اند باید به اشد مجارات برسند. البته آمریکا بداند، "دريا با زبان سگ نجس نمی‌شود" آمریکا از سگ هم نجس‌تر است و این را بدانید عمل ننگین توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) بی‌جواب نخواهد ماند.