• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91060804257

يك فعال دانشجويي:مهمترين اصل تحقق اهداف غيرمتعهد‌ها خودباوري است

يك فعال دانشجويي:مهمترين اصل تحقق اهداف غيرمتعهد‌ها خودباوري است

يك فعال دانشجويي گفت: مهمترين اصل تحقق اهداف جنبش غيرمتعهد خودباوري است.

يك فعال دانشجويي گفت: مهمترين اصل تحقق اهداف جنبش غيرمتعهد خودباوري است.

سعيد گل‌صنم‌لو دبير سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به برگزاري اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران اظهار كرد: ايران تنها كشور غيرمتعهد واقعي است و برگزاري اين اجلاس در ايران در شرايط كنوني منطقه‌اي و جهاني و حركت جهان اسلام به سوي استقلال بسيار قابل توجه است.

وي افزود: شانتاژهاي رسانه‌اي و تلاش دشمنان براي زير سوال بردن برگزاري اين اجلاس در تهران نيز نشان از اهميت بالاي آن دارد.

گل‌صنم‌لو يادآور شد: ايران مي‌تواند از اين فرصت از جنبه‌هاي مختلف اقتصادي و سياسي بهره‌برداري كند. همكاري‌هاي اقتصادي با كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهد چون ايجاد پول واحد و بانك مشترك و گسترش روابط تجاري مي‌تواند بسيار مفيد باشد.

دبير سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد افزود: از جنبه سياسي، ايران مي‌تواند ديدگاه‌هاي خود را در اين عرصه به ويژه مهم‌ترين آن يعني حق تعيين سرنوشت ملت‌ها را تبيين كند.

اين فعال دانشجويي تاكيد كرد: مهمترين اصل در تحقق اهداف جنبش غيرمتعهد خودباوري است. ايران بايد پيشرفت‌هاي خود را در طول 33 سال كه عليرغم اعمال تحريم‌هاي شديد بوده است تبيين كند تا كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهد به اين خودباوري برسند كه با وجود اعمال فشارهاي مستكبران مي‌توان با خودباوري و تكيه بر توانايي‌هاي خود به استقلال واقعي دست يافت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha