• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91060502802
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نماینده بیرجند: اجلاس غير متعهد‌ها ضربه‌ای شدید به بلوک غرب وارد کرده است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان برای کم رنگ کردن حضور کشورهای عضو جنبش غيرمتعهدها در اجلاس تهران تلاش زیادی کرده اند، افزود: برگزاری این اجلاس در ایران ضربه‌ای شدید به بوک غرب وارد کرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان برای کم رنگ کردن حضور کشورهای عضو جنبش غيرمتعهدها در اجلاس تهران تلاش زیادی کرده اند، افزود: برگزاری این اجلاس در ایران ضربه‌ای شدید به بوک غرب وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی شب گذشته در همایش تجلیل از اصناف نمونه استان گفت: امروز بیداری اسلامی و انقلابی که در مصر اتفاق افتاده کمر اسرائیل را شکسته است.

وی با بیان اینکه 40 درصد از جوانان اسرائیل و 70 درصد از اسرائیلی‌ها طی یک نظر سنجی خواستار رفتن از سرزمین اشغالی بوده‌اند گفت: این بی‌انگیزه بودن اسرائیلی‌ها حاصل شکست در جنگ 33 روزه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث انرژی اتمی بهانه‌ای بیش نیست و دشمنان با پیشرفت ایران و اینکه یک کشور اسلامی در جهان الگو شود، مخالف هستند.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه در حال حاضر ایران از نظر رشد علمی در رتبه 16 جهان قرار دارد، بیان کرد: تولید ناخالص داخلی ایران از استرالیا و برخی از کشورهای پیشرفته بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اصناف و بازاری ها در زمان طول دوران انقلاب ثروت خود را در راه اسلام و انقلاب هزینه کردند، گفت: اصناف و بازاریان این نکته را در نظر داشته باشند که ثروت امانتی در دست انسان است و نگاهشان به ثروت به عنوان یک امانت باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره بازاریان متدین و همیشه در صحنه در کنار روحانیت، مرجعیت و علمای ربانی بوده‌اند.

حجت‌الاسلام عبادی تاکید کرد: شهید "عسگراولادی" از کاسبان بازاری بود که نه تنها با جان با خدا معامله کرد بلکه تمام ثروت خود را نیز در راه اسلام خرج کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه اصناف استان تجلیل به عمل آمد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha