• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91052415251
  • منبع : دادگستری استان‌ها

بیانیه دادگستری استان خراسان شمالی به مناسبت روز قدس

بیانیه دادگستری استان خراسان شمالی به مناسبت روز قدس

دادگستری کل استان خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و اقشار مختلف مردم را به شرکت پرشور در راهپیمایی دعوت کرد.

دادگستری کل استان خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و اقشار مختلف مردم را به شرکت پرشور در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،‌ متن كامل اين بيانيه به اين شرح است: «قدس در تاريخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و يکپارچگي است. قدس محور هويت و اتحاد همان امتي است که مستضعفان زمين را وارثان واقعي مي‌داند و براي زورمداري و بي‌عدالتي عمري کوتاه قائل و ايمان دارد که نصرت و پيروزي از آن صالحان و هدايت يافتگان خواهد بود.

روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يکپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد هميشه خروشان امام خميني (ره) براي آزادي بيت‌المقدس، ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بکشند.

نهال مقاومتی که ایران اسلامی در دل ملت های مسلمان به ودیعه نهاده اکنون به درخت تنومندی بدل گشته که طومار طرح های خاورمیانه جدید کاخ سفید را با پنجه ی نیرومند خود در هم پیچیده و هیمنه پوشالی استکبار را در جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه به سخره گرفته است.

و اینک در این مقطع تاریخی که موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده و اعتراضات مردمی تا قلب اروپا به پیش رفته و زلزله ای سیاسی در بدنه استکبار جهانی انداخته ، شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل آغاز شده است، رژیمی رو به اضمحلال که شاهد سقوط همپیمانان منطقه ای خویش است ، همپیمانان نامبارکی که بر سر میز مذاکرات سازش، پیاله های رنگین از خون ملت مظلوم فلسطین را سر کشیدند و خوار و زبون، درقفس خیانت‌های بیشمار خود گرفتار شدند.

دادگستری کل استان خراسان شمالی از مردم فهيم، آگاه و هميشه بيدار استان دعوت مي‌نمايد با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز قدس، پاسخ قاطعانه‌اي به شيطنت‌هاي رژيم اشغالگر قدس و مدعيان دروغين دموکراسي و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادي قدس شريف و فلسطين عزيز را هرگز فراموش نخواهند کرد. به امید شکست جبهه کفر و استکبار و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصی».

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha