• پنجشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91051207467

در ويژه برنامه «سفره‌دار كرامت»

خبرنگار ايسنا، خبرنگار فعال در عرصه وقف شد

رسانه‌هاي فعال، برنامه‌سازان و تهيه‌كنندگان عرصه وقف، در مراسمي با حضور نماينده ولي‌فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه، وزير صنعت، معدن و تجارت و همچنين واقفان، خيرين و فعالان عرصه وقف و جمعي از هنرمندان، تجليل شدند.

رسانه‌هاي فعال، برنامه‌سازان و تهيه‌كنندگان عرصه وقف، در مراسمي با حضور نماينده ولي‌فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه، وزير صنعت، معدن و تجارت و همچنين واقفان، خيرين و فعالان عرصه وقف و جمعي از هنرمندان، تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار دين و انديشه خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) شب گذشته ويژه‌برنامه «سفره‌دار كرامت» به مناسبت ولادت امام حسن مجتبي(ع) با حضور ايتام و دانش‌آموزان مجموعه متقين تحت نظر اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران، مسئولان كشوري، نمايندگان مجلس، خيرين و هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در اين مراسم كه با اجراي اميد زندگاني و هنرنمايي عليرضا افتخاري، خواننده جوان ـ كهريزي، شاعر جوان اهل‌بيت ـ برقه‌اي و همچنين با حضور جمعي از هنرمندان همچون داوود ميرباقري ـ كارگردان سينما و تلويزيون همراه بود، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي ـ نماينده ولي‌فقيه در سازمان اوقاف و امور خيريه، غضنفري ـ وزير صنعت، معدن و تجارت، حجت‌الاسلام احمديان ـ مديركل اوقاف استان تهران، صفرعلي براتلو ـ معاون استاندار تهران، تعدادي از نمايندگان مجلس و خيرين و واقفين خيرانديش، برنامه‌سازان، تهيه‌كنندگان و فعالان رسانه‌اي عرصه وقف حضور داشتند.

در دومين ويژه برنامه سفره‌دار كرامت، از تعدادي از رسانه‌هاي فعال، برنامه‌سازان و تهيه‌كنندگان عرصه وقف تجليل شد كه از خبرنگار دين و انديشه خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) نيز به عنوان خبرنگار فعال در عرصه وقف تجليل به عمل آمد.

در اين مراسم همچنين از دانش‌آموزان ممتاز مجموعه متقين با حضور وزير صنعت معدن و تجارت تجليل شد.

در بخش پاياني اين مراسم، غضنفري با تبريك ولادت امام حسن مجتبي(ع) اظهار كرد: خوشحالم كه امروز در جمع جوانان و نوجوانان مجموعه متقين حضور پيدا كردم و از شما مي‌خواهم دعا كنيد دولت در كار خود موفق باشد.

وزير صنعت، معدن و تجارت با خنده گفت: قيمت مرغ هم درست مي‌شود. همه چيز درست مي‌شود.

در ادامه، داوود ميرباقري طي سخناني كوتاه با بيان اينكه "امشب متوجه شدم كه ابعاد وقف در عرصه‌هاي مختلف جاي كار دارد"، اظهار كرد: اگر به طور جدي با وقف و عرصه‌هاي مختلف آن برخورد كنيم و وارد آن شويم، به حكومت ديني ما در تحقق يكي از اصلي‌ترين شعارهايش يعني عدالت اجتماعي كمك خواهد كرد.

اين كارگردان برجسته سينما و تلويزيون تصريح كرد: مصاديق وقف و ابعاد گسترده آن و همه احكام و آداب اسلام حكمتي دارد كه اگر به آنها عمل كنيم مي‌توانيم جامعه آرماني را محقق كنيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha