• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91042716512

ثبت‌نام در مسابقه تفسيري "نورالهدي 5" از اول ماه رمضان آغاز مي‌شود

ثبت‌نام پنجمين دوره مسابقه تفسير قرآن کريم با عنوان" نورالهدي 5 " همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از طريق سايت "www.telavat.com" آغاز مي‌شود.

ثبت‌نام پنجمين دوره مسابقه تفسير قرآن کريم با عنوان" نورالهدي 5 " همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از طريق سايت "www.telavat.com" آغاز مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جواد تجليان، با اشاره به آغاز ثبت‌نام اين مسابقه اظهار كرد: در اين دوره از مسابقات که بر مبناي تفسير نمونه برگزار مي‌شود، علاقمندان مي‌توانند در دو رشته تفسير يک جزء(جزء 15 قرآن کريم)، تفسير سه جزء (جزء‌هاي 15، 16 و 17 قرآن کريم) با هم به رقابت بپردازند.

وي تاکيد کرد: ثبت نام در مسابقه "نورالهدي 5" فقط از طريق سايت تلاوت امکان‌پذير است و علاقمندان تا پايان شهريور ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سايت تلاوت جهت شرکت در اين مسابقه ثبت نام کنند.

مدير ارتباطات سازمان دارالقرآن الکريم، تصريح کرد: کساني که بتوانند در اين مسابقه حد نصاب نمره يعني 70 درصد نمره را دريافت کنند، گواهينامه تفسير دريافت مي‌کنند و به برندگان ممتاز هم جوايز نفيسي از قبيل کمک هزينه سفر به عتبات عاليات، کمک هزينه سفر عمره مفرده، کمک هزينه سفر مشهد مقدس و جوايز ارزنده نقدي اهدا مي‌شود.

تجليان گفت: پرسش‌هاي اين مسابقه به صورت تستي و 4 گزينه‌اي است و پاسخ‌هاي غلط نمره منفي دارد به اين معني که هر 3 پاسخ غلط باعث حذف يک پاسخ صحيح مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه «براي دريافت منبع امتحاني و دسترسي به تفسير نمونه در مرداد ماه به سايت تلاوت مراجعه کنند» ادامه داد: با اشاره به زير چاپ بودن کتاب تفسير نمونه براي سهولت علاقمندان و شرکت کنندگان عزيز تا اواسط مردادماه اين کتاب براي دفاتر تبليغات اسلامي استان‌ها جهت توزيع در بين علاقمندان به شركت در مسابقه نورالهدي ارسال مي‌شود و جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند علاوه بر سايت تلاوت به ادارات تبليغات اسلامي سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha